logo
WIADOMOŚCI

X-kom nagrodzony Semkrk Awards

  PR 08.06.2018, przeczytano 372 razy
ilustracjastrzałka

Już po raz dziewiąty pasjonaci marketingu internetowego spotkali się na konferencji semKRK. Wydarzenie zorganizowano po koniec maja w Starej Zajezdni położonej w centrum krakowskiego Kazimierza. Ważnym punktem programu było wręczenie semKRK awards. W kategorii „Najlepsza kampania SEO” pierwsze miejsce zajął x-kom, sieć sklepów z elektroniką użytkową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/x-kom-nagrodzony-semkrk-awards,36812,artykul.html

semKRK #9 BIG – wydarzenie dla szerokiej publiczności

Ponad 500 uczestników, 14 prelekcji, prezentacje profesjonalnych narzędzi, licytacja charytatywna oraz semKRK awards. Dziewiąta edycja wydarzenia niewątpliwie okazała się sporym sukcesem. Co ważne, konferencja adresowana była nie tylko do specjalistów z zakresu SEO, SEM czy analityki internetowej. Podczas wystąpień poruszano różnorodne zagadnienia – od dokładnych analiz konkretnych przypadków po opisywanie ścieżki zakupowej klienta, a nawet próby przewidzenia wyzwań, z jakimi specjaliści będą mierzyć się w przyszłości.

semKRK awards – jedyne nagrody branżowe w Polsce

Najważniejszym punktem programu było wręczenie nagród semKRK awards.

- semKRK awards wymyśliliśmy, aby wypełnić lukę –brak lokalnych nagród branżowych. Agencje mogą walczyć w konkursie Google Premier Partners, European Search Awards i to w sumie tyle. Połączyliśmy dwie idee: możliwość wyróżnienia dobrych kampanii z faktem, że skoro jest sporo zgłoszeń, sędziowie specjaliści je oceniają to w efekcie mamy doskonały materiał do pokazania podczas konferencji. Dzięki temu nagroda nie jest tylko statuetką do postawienia w biurze, ale również szansą na zaprezentowanie swojej pracy przed – w przypadku tej edycji - 480 osobami, dla których to znów przykład dobrych praktyk i inspiracje – mówi Krzysztof Marzec, organizator semKRK.

x-kom najlepszy w kategorii „Najlepsza kampania SEO”

semKRK awards przyznano w 2 kategoriach „Najlepsza kampania AdWords” i „Najlepsza kampania SEO”. W tej drugiej zespół sędziowski, który tworzyli występujący na poprzednich edycjach semKRK specjaliści, przyznał pierwsze miejsce opracowanej przez x-kom kampanii „Ruch organiczny napędzany wydarzeniami – Connecting People”. Została ona wdrożona z okazji ponownego wejścia na polski rynek telefonów marki Nokia. Podjęte działania szczegółowo omówił na scenie Michał Barczyk, SEO & Analyst team leader w x-kom.

- Wyjście z działaniami Real Time Marketing poza obszar Social Media pozwala uzyskać wiele wymiernych korzyści. Nam udało się przenieść tego typu działania w kanał SEO, między innymi w kampanii dla Nokii. Bardzo cieszymy się, że ciężka praca całego zespołu marketingu przynosi efekty, które doceniane są przez najlepszych specjalistów na rynku. Wyróżnienie cieszy i motywuje do dalszej, efektywnej i efektownej pracy – mówi Michał Barczyk, SEO & Analyst team leader w x-kom

ilustracjastrzałka

Kolejne wyróżnienie

Dla x-kom jest to kolejne wyróżnienie marketingowe w ostatnim czasie. Rok temu marka znalazła się w gronie ośmiu polskich firm nominowanych do European Search Awards 2017. W marcu 2018 aplikacja mobilna x-kom zajęła pierwsze miejsce w konkursie Mobile Trends Awards, w kategorii m-commmerce.

Źródło: x-kom

www.x-kom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Galeria Katowicka nagrodzona na 9. Gali PRCH Retail Awards
Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, dwukrotnie zyskała uznanie jury prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards 2018. Eksperci docenili koncepcję, realizację i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, przyznając Galerii nagrodę główną w kategorii „Kampania prosprzedażowa roku”.
Ostatnie nominacje w SAR Effie Awards 2018
5 października Jury przyznało nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions w konkursie Effie Awards. W tej kategorii zostało zgłoszonych 14 rozwiązań marketingowych.
Klif nagrodzony w konkursie PRCH Retail Awards 2018
Dwa wyróżnienia dla Klifów zostały przyznane podczas tegorocznej Gali PRCH. Pierwsze za Kampanię Public Relations Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody Klif, drugie za Magazyn Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody i Galerii Klif.
Konto Jakże Osobiste Alior Banku ze złotem w konkursie EFMA
W organizowanym przez stowarzyszenie EFMA konkursie Distribution & Marketing Innovation Awards co roku wyłaniane są najbardziej innowacyjne usługi finansowe na świecie. W tegorocznej edycji plebiscytu Alior Bank zdobył złoto w kategorii “Offering Innovation” za Konto Jakże Osobiste.
Kampania Gong zdobywa nagrodę Employer Branding Stars
„Get out of the box”, kampania wizerunkowa przygotowana przez agencję kreatywną Gong dla firmy Accenture, zdobyła nagrodę główną w kategorii Najlepsze wydarzenia i akcje rekrutacyjne offline w jednym z najważniejszych polskich konkursów employer brandingowych - Employer Branding Stars.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone