logo
WIADOMOŚCI

X-kom nagrodzony Semkrk Awards

Mateusz Zawiślak  PR 08.06.2018, przeczytano 213 razy
ilustracjastrzałka

Już po raz dziewiąty pasjonaci marketingu internetowego spotkali się na konferencji semKRK. Wydarzenie zorganizowano po koniec maja w Starej Zajezdni położonej w centrum krakowskiego Kazimierza. Ważnym punktem programu było wręczenie semKRK awards. W kategorii „Najlepsza kampania SEO” pierwsze miejsce zajął x-kom, sieć sklepów z elektroniką użytkową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/x-kom-nagrodzony-semkrk-awards,36812,artykul.html

semKRK #9 BIG – wydarzenie dla szerokiej publiczności

Ponad 500 uczestników, 14 prelekcji, prezentacje profesjonalnych narzędzi, licytacja charytatywna oraz semKRK awards. Dziewiąta edycja wydarzenia niewątpliwie okazała się sporym sukcesem. Co ważne, konferencja adresowana była nie tylko do specjalistów z zakresu SEO, SEM czy analityki internetowej. Podczas wystąpień poruszano różnorodne zagadnienia – od dokładnych analiz konkretnych przypadków po opisywanie ścieżki zakupowej klienta, a nawet próby przewidzenia wyzwań, z jakimi specjaliści będą mierzyć się w przyszłości.

semKRK awards – jedyne nagrody branżowe w Polsce

Najważniejszym punktem programu było wręczenie nagród semKRK awards.

- semKRK awards wymyśliliśmy, aby wypełnić lukę –brak lokalnych nagród branżowych. Agencje mogą walczyć w konkursie Google Premier Partners, European Search Awards i to w sumie tyle. Połączyliśmy dwie idee: możliwość wyróżnienia dobrych kampanii z faktem, że skoro jest sporo zgłoszeń, sędziowie specjaliści je oceniają to w efekcie mamy doskonały materiał do pokazania podczas konferencji. Dzięki temu nagroda nie jest tylko statuetką do postawienia w biurze, ale również szansą na zaprezentowanie swojej pracy przed – w przypadku tej edycji - 480 osobami, dla których to znów przykład dobrych praktyk i inspiracje – mówi Krzysztof Marzec, organizator semKRK.

x-kom najlepszy w kategorii „Najlepsza kampania SEO”

semKRK awards przyznano w 2 kategoriach „Najlepsza kampania AdWords” i „Najlepsza kampania SEO”. W tej drugiej zespół sędziowski, który tworzyli występujący na poprzednich edycjach semKRK specjaliści, przyznał pierwsze miejsce opracowanej przez x-kom kampanii „Ruch organiczny napędzany wydarzeniami – Connecting People”. Została ona wdrożona z okazji ponownego wejścia na polski rynek telefonów marki Nokia. Podjęte działania szczegółowo omówił na scenie Michał Barczyk, SEO & Analyst team leader w x-kom.

- Wyjście z działaniami Real Time Marketing poza obszar Social Media pozwala uzyskać wiele wymiernych korzyści. Nam udało się przenieść tego typu działania w kanał SEO, między innymi w kampanii dla Nokii. Bardzo cieszymy się, że ciężka praca całego zespołu marketingu przynosi efekty, które doceniane są przez najlepszych specjalistów na rynku. Wyróżnienie cieszy i motywuje do dalszej, efektywnej i efektownej pracy – mówi Michał Barczyk, SEO & Analyst team leader w x-kom

ilustracjastrzałka

Kolejne wyróżnienie

Dla x-kom jest to kolejne wyróżnienie marketingowe w ostatnim czasie. Rok temu marka znalazła się w gronie ośmiu polskich firm nominowanych do European Search Awards 2017. W marcu 2018 aplikacja mobilna x-kom zajęła pierwsze miejsce w konkursie Mobile Trends Awards, w kategorii m-commmerce.

Źródło: x-kom

www.x-kom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Bank Credit Agricole zdobył dwa wyróżnienia w prestiżowym konkursie branży marketingowej Golden Arrow 2018. Docenione zostały innowacyjne rozwiązania zastosowane w obsłudze wniosków kredytowych przez telefon oraz w internetowej kampanii Konta dla Ciebie z udziałem Dawida Podsiadło.
Agencja MediaCom zdobyła tytuł sieci medialnej roku na festiwalu Złotych Lwów 2018 w Cannes. Projekt, który agencja zrealizowała dla sieci supermarketów Tesco w Wielkiej Brytanii został wyróżniony nagrodą Grand Prix za doskonałość w planowaniu mediów, a kampania marki P&G Gillette w Izraelu zdobyła dwa srebrne i jednego brązowego lwa. MediaCom...
Kampania Women Must Haves dla marki Adidas z nagrodami w Golden Arrow
Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.
„Biosecure” Sp. z o.o. ogłasza konkurs na opracowanie projektu logotypu linii kosmetycznej ZANEE opartej na naturalnych składnikach oraz koncepcji graficznej opakowania i etykiety linii kosmetycznej z serii ZANEE spełniającego warunki funkcjonalności, racjonalności wykorzystania materiału, efektywności zabezpieczenia produktu i innowacyjności oraz estetyki.
RTB House, działająca globalnie polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, zwyciężyła w kategorii „Best Application of AI for Sales and Marketing” w prestiżowym konkursie The AIconics 2018.
 
piątek 22.06.2018, 181 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone