logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

X-kom nagrodzony Semkrk Awards

  PR 08.06.2018, przeczytano 403 razy
ilustracjastrzałka

Już po raz dziewiąty pasjonaci marketingu internetowego spotkali się na konferencji semKRK. Wydarzenie zorganizowano po koniec maja w Starej Zajezdni położonej w centrum krakowskiego Kazimierza. Ważnym punktem programu było wręczenie semKRK awards. W kategorii „Najlepsza kampania SEO” pierwsze miejsce zajął x-kom, sieć sklepów z elektroniką użytkową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/x-kom-nagrodzony-semkrk-awards,36812,artykul.html

semKRK #9 BIG – wydarzenie dla szerokiej publiczności

Ponad 500 uczestników, 14 prelekcji, prezentacje profesjonalnych narzędzi, licytacja charytatywna oraz semKRK awards. Dziewiąta edycja wydarzenia niewątpliwie okazała się sporym sukcesem. Co ważne, konferencja adresowana była nie tylko do specjalistów z zakresu SEO, SEM czy analityki internetowej. Podczas wystąpień poruszano różnorodne zagadnienia – od dokładnych analiz konkretnych przypadków po opisywanie ścieżki zakupowej klienta, a nawet próby przewidzenia wyzwań, z jakimi specjaliści będą mierzyć się w przyszłości.

semKRK awards – jedyne nagrody branżowe w Polsce

Najważniejszym punktem programu było wręczenie nagród semKRK awards.

- semKRK awards wymyśliliśmy, aby wypełnić lukę –brak lokalnych nagród branżowych. Agencje mogą walczyć w konkursie Google Premier Partners, European Search Awards i to w sumie tyle. Połączyliśmy dwie idee: możliwość wyróżnienia dobrych kampanii z faktem, że skoro jest sporo zgłoszeń, sędziowie specjaliści je oceniają to w efekcie mamy doskonały materiał do pokazania podczas konferencji. Dzięki temu nagroda nie jest tylko statuetką do postawienia w biurze, ale również szansą na zaprezentowanie swojej pracy przed – w przypadku tej edycji - 480 osobami, dla których to znów przykład dobrych praktyk i inspiracje – mówi Krzysztof Marzec, organizator semKRK.

x-kom najlepszy w kategorii „Najlepsza kampania SEO”

semKRK awards przyznano w 2 kategoriach „Najlepsza kampania AdWords” i „Najlepsza kampania SEO”. W tej drugiej zespół sędziowski, który tworzyli występujący na poprzednich edycjach semKRK specjaliści, przyznał pierwsze miejsce opracowanej przez x-kom kampanii „Ruch organiczny napędzany wydarzeniami – Connecting People”. Została ona wdrożona z okazji ponownego wejścia na polski rynek telefonów marki Nokia. Podjęte działania szczegółowo omówił na scenie Michał Barczyk, SEO & Analyst team leader w x-kom.

- Wyjście z działaniami Real Time Marketing poza obszar Social Media pozwala uzyskać wiele wymiernych korzyści. Nam udało się przenieść tego typu działania w kanał SEO, między innymi w kampanii dla Nokii. Bardzo cieszymy się, że ciężka praca całego zespołu marketingu przynosi efekty, które doceniane są przez najlepszych specjalistów na rynku. Wyróżnienie cieszy i motywuje do dalszej, efektywnej i efektownej pracy – mówi Michał Barczyk, SEO & Analyst team leader w x-kom

ilustracjastrzałka

Kolejne wyróżnienie

Dla x-kom jest to kolejne wyróżnienie marketingowe w ostatnim czasie. Rok temu marka znalazła się w gronie ośmiu polskich firm nominowanych do European Search Awards 2017. W marcu 2018 aplikacja mobilna x-kom zajęła pierwsze miejsce w konkursie Mobile Trends Awards, w kategorii m-commmerce.

Źródło: x-kom

www.x-kom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

The Heart poszukuje technologicznych perełek z branży Marketing & Adtech
The Heart – korporacyjne centrum innowacji – poszukuje najlepszych startupów technologicznych działających w branży marketingu i reklamy. Zgłoszenia można wysyłać do 30 stycznia 2019. Spośród najciekawszych i najbardziej innowacyjnych rozwiązań organizator wyłoni dziesięciu finalistów, którzy zaprezentują się podczas specjalnego wydarzenia...
Zaprojektuj opakowanie i zgłoś projekt do Strefy Studenta
Mówią, że marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia. Nie inaczej jest w przypadku ambicji zawodowych. Już po raz 8. rusza konkurs Strefa Studenta – szansa dla młodych projektantów opakowań na postawienie pierwszych kroków na ścieżce kariery w branży opakowań. W tym roku, konkurs ma nową formułę, projektanci mogą zgłaszać swoje prace w 3 kategoriach:...
IWP szuka Dobrych Wzorów 2019
W Instytucie Wzornictwa Przemysłowego ruszył monitoring rynku przygotowujący bazę producentów wraz z produktami i usługami do najnowszej edycji konkursu Dobry Wzór 2019.
RE:PL – Polski Rebranding Roku 2019: Czas na zgłoszenia
Od 10 stycznia można już zgłaszać kandydatury marek do udziału w plebiscycie RE:PL 2018. Każda polska marka, która w 2018 roku przeszła wizerunkową zmianę może powalczyć o miano najlepszego polskiego rebrandingu ubiegłego roku.
Make me! 2019: 50 tys. do wygrania w konkursie
Konkurs make me! to kluczowy element Łódź Design Festival realizowany od jego drugiej edycji; obecnie jeden z najważniejszych międzynarodowych konkursów dla projektantów młodego pokolenia. Adresowany jest nie tylko do designerów, ale także adeptów kierunków artystycznych i projektowych. Dedykowany wszystkim, których do procesu projektowego zapala...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone