logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

X-kom nagrodzony Semkrk Awards

  PR 08.06.2018, przeczytano 449 razy
ilustracjastrzałka

Już po raz dziewiąty pasjonaci marketingu internetowego spotkali się na konferencji semKRK. Wydarzenie zorganizowano po koniec maja w Starej Zajezdni położonej w centrum krakowskiego Kazimierza. Ważnym punktem programu było wręczenie semKRK awards. W kategorii „Najlepsza kampania SEO” pierwsze miejsce zajął x-kom, sieć sklepów z elektroniką użytkową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/x-kom-nagrodzony-semkrk-awards,36812,artykul.html

semKRK #9 BIG – wydarzenie dla szerokiej publiczności

Ponad 500 uczestników, 14 prelekcji, prezentacje profesjonalnych narzędzi, licytacja charytatywna oraz semKRK awards. Dziewiąta edycja wydarzenia niewątpliwie okazała się sporym sukcesem. Co ważne, konferencja adresowana była nie tylko do specjalistów z zakresu SEO, SEM czy analityki internetowej. Podczas wystąpień poruszano różnorodne zagadnienia – od dokładnych analiz konkretnych przypadków po opisywanie ścieżki zakupowej klienta, a nawet próby przewidzenia wyzwań, z jakimi specjaliści będą mierzyć się w przyszłości.

semKRK awards – jedyne nagrody branżowe w Polsce

Najważniejszym punktem programu było wręczenie nagród semKRK awards.

- semKRK awards wymyśliliśmy, aby wypełnić lukę –brak lokalnych nagród branżowych. Agencje mogą walczyć w konkursie Google Premier Partners, European Search Awards i to w sumie tyle. Połączyliśmy dwie idee: możliwość wyróżnienia dobrych kampanii z faktem, że skoro jest sporo zgłoszeń, sędziowie specjaliści je oceniają to w efekcie mamy doskonały materiał do pokazania podczas konferencji. Dzięki temu nagroda nie jest tylko statuetką do postawienia w biurze, ale również szansą na zaprezentowanie swojej pracy przed – w przypadku tej edycji - 480 osobami, dla których to znów przykład dobrych praktyk i inspiracje – mówi Krzysztof Marzec, organizator semKRK.

x-kom najlepszy w kategorii „Najlepsza kampania SEO”

semKRK awards przyznano w 2 kategoriach „Najlepsza kampania AdWords” i „Najlepsza kampania SEO”. W tej drugiej zespół sędziowski, który tworzyli występujący na poprzednich edycjach semKRK specjaliści, przyznał pierwsze miejsce opracowanej przez x-kom kampanii „Ruch organiczny napędzany wydarzeniami – Connecting People”. Została ona wdrożona z okazji ponownego wejścia na polski rynek telefonów marki Nokia. Podjęte działania szczegółowo omówił na scenie Michał Barczyk, SEO & Analyst team leader w x-kom.

- Wyjście z działaniami Real Time Marketing poza obszar Social Media pozwala uzyskać wiele wymiernych korzyści. Nam udało się przenieść tego typu działania w kanał SEO, między innymi w kampanii dla Nokii. Bardzo cieszymy się, że ciężka praca całego zespołu marketingu przynosi efekty, które doceniane są przez najlepszych specjalistów na rynku. Wyróżnienie cieszy i motywuje do dalszej, efektywnej i efektownej pracy – mówi Michał Barczyk, SEO & Analyst team leader w x-kom

ilustracjastrzałka

Kolejne wyróżnienie

Dla x-kom jest to kolejne wyróżnienie marketingowe w ostatnim czasie. Rok temu marka znalazła się w gronie ośmiu polskich firm nominowanych do European Search Awards 2017. W marcu 2018 aplikacja mobilna x-kom zajęła pierwsze miejsce w konkursie Mobile Trends Awards, w kategorii m-commmerce.

Źródło: x-kom

www.x-kom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Onetu „100 lat Polsko” zdobyła drugie miejsce w konkursie INMA Global Media Award 2019 w kategorii Best Public Relations or Community Service Campaign, organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Zwycięzców ogłoszono 17 maja podczas INMA World Congress w Nowym Jorku.
Trwa Łódź Design Festival 2019 – konkurs make me! rozstrzygnięty
Podczas gali otwarcia 13. edycji Łódź Design Festival zostały wręczone nagrody o wartości 65 tysięcy złotych w konkursie make me! W tym roku otrzymali je Patrick Henry Nagel i Nils Körner za projekt „One Dollar Glasses” oraz Mateusz Mioduszewski za projekt „ASHka - ceramika z popiołu”.
Konkurs na logo Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon
Koniec z prostym niebieskim napisem „Cogiteon”. Do końca maja Małopolskie Centrum Nauki czeka na propozycje nowej identyfikacji wizualnej. Ma kojarzyć się z edukacją i człowiekiem, ma być czytelne i nowoczesne. Jak będzie wyglądać, przekonamy się już w połowie czerwca.
Konkurs Renault: Przyjmowanie zgłoszeń zakończone
Zakończył się czas przyjmowania zgłoszeń do konkursu „Renault Easy City. Design the Future” skierowanego do osób, które podobnie jak Renault chcą uczestniczyć w kreowaniu miast i transportu przyszłości. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie miejsca przesiadkowego z infrastrukturą dla autonomicznego, współdzielonego pojazdu Renault EZ-GO. Organizatorzy otrzymali 13 prac...
Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej
W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764