logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

X Poranek z PRem pierwszego marca

   22.02.2011, przeczytano 1339 razy

Fundacja internetPR.pl zaprasza studentów i absolwentów zainteresowanych dziedziną public relations oraz osoby rozpoczynające zawodową przygodę z PR, na kolejne spotkanie z cyklu Poranki z PR-em: ''Media społecznościowe a Internet w PR''.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/x-poranek-z-prem-pierwszego-marca,12054,artykul.html

Celem spotkania będzie omówienie możliwości jakie Internet, w tym media społecznościowe, daje osobie, chcącej zajmować się public relations. Organizator skupić chce się na rozróżnieniu efektów, jakie może przynieść zastosowanie działań w Internecie, jak skutecznie łączyć owe działania, a kiedy z któregoś ich aspektu zrezygnować.

Spotkanie poprowadzi Jakub Górnicki, doradca ds. mediów społecznościowych, dziennikarz (również obywatelski) - pisze dla Dziennika Internautów, Global Voices Online, komentuje dla France24 Observers. Autor bloga KosmoBlog.pl. Współtworzył takie serwisy jak: mixxt.com, beamups.com, zasypalo.pl, refugee.pl czy sejmometr.pl.

Spotkanie odbędzie się 1 marca 2011 roku na godz. 10:00 we wtorek do Kampusu Głównego UW na Krakowskie Przedmieście 26/28, budynek dawnego CIUW, sala 306 (budynek nr 2).

Udzieł zgłosić można wysyłając wiadomość na adres e-mail m.myczko(małpa)internetpr.pl. Więcej informacji pod nrem tel. (22) 848 46 12 oraz na www.internetpr.pl.

Źródło: InternetPR.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764