logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

X-Rite Judge LED: komora do oceny barwy w oświetleniu LED

  PR 06.01.2025, przeczytano 228 razy
ilustracja

Firma X-Rite Incorporated, w odpowiedzi na przechodzenie wielu branż z oświetlenia fluorescencyjnego na energooszczędne oświetlenie LED, wprowadza komorę świetlną Judge LED przeznaczoną do precyzyjnej wizualnej oceny barwy. Ta nowa komora świetlna, będąca wynikiem 60 lat innowacji w dziedzinie oświetlenia, wykorzystuje zaawansowaną technologię LED, aby zapewnić zgodność z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska i pomóc markom i dostawcom w płynnym przejściu na ocenę barwy opartą na oświetleniu LED, z zachowaniem jakości, bez niepotrzebnych przerw w produkcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/x-rite-judge-led%3A-komora-do-oceny-barwy-w-oswietleniu-led,407041,artykul.html

Globalne przejście na oświetlenie LED, wymuszone przepisami dotyczącymi efektywności energetycznej i regulacjami rządowymi, stanowi nowe wyzwanie dla takich branż, jak tekstylna, motoryzacyjna, farb i lakierów, tworzyw sztucznych i opakowań, które polegają na dokładności barw. Fluorescencyjne i diodowe źródła światła mają różne widmowe rozkłady mocy (SPD), które mogą znacząco wpływać na postrzeganie barw. Aby zachować spójność barw w całym łańcuchu dostaw – od projektu, przez produkcję, aż po sprzedaż detaliczną – programy oceny wizualnej muszą wprowadzić standardy LED do procesów zarządzania barwą.

ilustracjastrzałka

Komora świetlna Judge LED to przyszłościowe rozwiązanie dla marek i producentów odchodzących od oświetlenia fluorescencyjnego w celu zapewnienia zgodności z nowymi przepisami energetycznymi” – mówi Albert S Laforet, Director of Strategic Projects, X-Rite. „Nasze specjalnie zaprojektowane diody LED zostały zoptymalizowane pod kątem najlepszego dopasowania SPD do starszych świetlówek, w tym U30, U35, CWF i TL84, zapewniając bezproblemową integrację z procesami zarządzania barwą. Pozwala to firmom spełnić wymogi regulacyjne, zapewnić spójność barw i zapobiec rozbieżnościom barw przed montażem produktu końcowego”.

Komora świetlna Judge LED jest gotowa do natychmiastowego użycia i pozwala na szybszą i bardziej spójną ocenę barwy. Naszym celem jest usprawnienie zarządzania barwą w całym naszym globalnym łańcuchu dostaw – mówi Carmen Keim, kolorystka i pionierka w dziedzinie druku cyfrowego w firmie Sympatex Technologies, która przoduje we wprowadzaniu zaawansowanych technologicznie materiałów funkcjonalnych stosowanych w odzieży, obuwiu, akcesoriach i dziedzinach technicznych.

ilustracjastrzałka

Szybka, niezawodna i spójna ocena barwy

Komora świetlna Judge LED zapewnia precyzyjną i spójną ocenę barwy dzięki siedmiu różnym źródłom światła, które symulują różne warunki oświetleniowe. Tych siedem źródeł światła można wybrać z szerokiej gamy wiodących w branży standardowych źródeł światła, takich jak LED D50, D65, LED-B2 3000K, LED 3500K, LED-B3 4000K, UV, A, CWF LED, TL84 LED, U30 LED i U35 LED.

Do kluczowych cech komory świetlnej Judge LED należą:

  • Natychmiastowe nagrzewanie: eliminuje czas oczekiwania, zwiększając codzienną wydajność.
  • Stabilizowane źródła światła: zapewnia spójność oceny barwy, dostarczając skalibrowane źródła światła, które oferują stałe poziomy natężenia i stabilną chromatyczność.
  • Kierunkowe światło dzienne D65: ułatwia kontrolę wad i ocenę powierzchni pod kątem takich cech, jak efekt skórki pomarańczowej, aby zapewnić najwyższą jakość produktu w przypadku złożonych wykończeń.
  • Ocena cyfrowa: oferuje opcjonalny zintegrowany skalibrowany monitor, który umożliwia porównanie fizycznych próbek z cyfrowymi kopiami materiałów w celu zapewnienia spójności między cyfrowymi prototypami i fizycznymi produktami.
  • Energooszczędna: cechuje się cichą pracą, wytwarza minimalną ilość ciepła, zużywa mniej energii i ma źródła światła, które działają dłużej niż komory ze światłem fluorescencyjnym.
  • Zgodność z normami: spełnia wymagania norm ISO, ASTM, AATCC i BSI w zakresie oceny wizualnej.

Komora świetlna Judge LED łączy wizualne i cyfrowe przepływy pracy, umożliwiając projektantom, dostawcom materiałów i marketerom porównywanie cyfrowych renderingów lub kopii materiałów z fizycznymi próbkami przy precyzyjnym oświetleniu LED. W połączeniu z kompleksowymi cyfrowymi rozwiązaniami firmy X-Rite w zakresie barwy – w tym specyfikacją barw, pomiarami, tworzeniem wirtualnych materiałów w programie PANTORA oraz oprogramowaniem do recepturowania barw i kontroli jakości – firmy mogą usprawnić podejmowanie decyzji i cykle zatwierdzania, a także skrócić czas wprowadzania produktów na rynek, zapewniając jednocześnie spójną jakość” – kontynuuje Laforet.

Wirtualne wydarzenie poświęcone komorze świetlnej Judge LED

Aby oficjalnie zaprezentować tę innowacyjną komorę świetlną, firma X-Rite zorganizuje wirtualne wydarzenie, które odbędzie się 9 stycznia o 10.00 ET. Podczas wydarzenia eksperci ds. technologii, właściciele marek i dostawcy produkcyjni omówią przejście na technologię LED i jej wpływ na procesy oceny barwy, a także szczegółowo przedstawią cechy i zalety komory świetlnej Judge LED.

Źródło: X-Rite Inc.

www.xrite.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbaciany Ogród w kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”
W nowej kampanii telewizyjnej i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego kultowego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA. Wybór Sochana na ambasadora Invictus Parfum doskonale wpisuje się w wizerunek marki, łącząc sportową pasję z luksusową elegancją. Za realizację działań influencerskich...
Chromatique agencją wiodącą marki Alcalia
Agencja reklamowa Chromatique została wybrana przez markę Alcalia do całościowej obsługi działań reklamowych i marketingowych.
LoveBrands Group ponownie dla AstraZeneca
Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z innowacyjną firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje kompleksowe działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
Grupa ONE House rozszerza współpracę z ABB
Grupa ONE House kontynuuje rozwój współpracy z globalnym liderem technologicznym, firmą ABB, rozszerzając swoje działania na nowe rynki międzynarodowe. W wyniku sukcesu wcześniejszych kampanii lead generation realizowanych w wyszukiwarce Google, współpraca została rozszerzona na Zjednoczone Emiraty Arabskie, Australię oraz Indie. Tym samym działania Grupy ONE House obejmują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764