logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Xantus i Locomotive dołączają do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

  PR 20.05.2024, przeczytano 272 razy

W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/xantus-i-locomotive-dolaczaja-do-stowarzyszenia-producentow-reklamowych,404288,artykul.html

Bardzo się cieszę, że mogliśmy dołączyć do SPR. Od jakiegoś czasu obserwowałam stowarzyszenie, rozmawiałam z producentami i uważam, że aby dobrze współpracować, mówić jednym głosem w branży, trzeba działać wspólnie. Mam nadzieję, że w niedługiej przyszłości dołączą do nas kolejne studia produkcyjne i postprodukcyjne.” – powiedziała Magda Garska, CEO Xantus.

„SPR daje możliwości wzmacniania współpracy firm produkcyjnych i postprodukcyjnych i umożliwia kształtowanie dobrych praktyk w reklamie. To dla nas bardzo ważne. Duże nadzieje pokładamy też w pogłębieniu współpracy międzynarodowej z innymi stowarzyszeniami branżowymi, co w dzisiejszym zglobalizowanym środowisku jest niezmiernie ważne.” – dodała Anna Dragun, manager Locomotive.

SPR zapowiada kontynuowanie zapraszania firm produkcyjnych i postprodukcyjnych, które działają profesjonalnie i etycznie, wnosząc istotny wkład do produkcji reklamowej. Celem jest budowanie egalitarnej organizacji tworzącej dobre standardy branżowe.

Chcemy, aby SPR rosło, obejmując coraz więcej firm z całego łańcucha procesu produkcyjnego. Cieszymy się z dołączenia Xantus i Locomotive i wierzę, że sekcja postprodukcji będzie się dalej rozwijać” – powiedziała Arleta Robinson, prezeska SPR.

W ramach SPR działa obecnie 5 stałych grup roboczych, pracujących nad istotnymi dla organizacji sprawami.

  1. Grupa Zrównoważona Produkcja i ESG (działania z obszaru ESG, w szczególności tworzenie zrównoważonych rozwiązań produkcyjnych, kalkulatory CO2, szkolenia wewnętrzne).
  2. Grupa AI (monitorowanie rozwoju AI i jej wpływu na branżę, debaty i szkolenia wewnętrzne).
  3. Grupa Zagranica (wymiana doświadczeń z organizacjami i podmiotami zagranicznymi. Promocja SPR na innych rynkach).
  4. Grupa Komunikacja i PR (kontakt z mediami i organizacjami branżowymi, działania wizerunkowe).
  5. Grupa Produkcja (opracowywanie wytycznych, standardów produkcyjnych i rekomendacji, kontakt z przedstawicielami ekip filmowych, wdrażanie dobrych praktyk).

W skład grup roboczych wchodzą zarówno członkowie Stowarzyszenia, jak i zewnętrzni eksperci, wnoszący potrzebne kompetencje. Nadzór nad pracami sprawują członkowie Zarządu.

Źródło: Stowarzyszenie Producentów Reklamowych

www.sprfilm.pl

Dodatkowe informacje:

Xantus TV oferuje kompleksowe usługi postprodukcji, w tym montaż, kolor korekcję, efekty specjalne, animację 2D i grafikę komputerową. Do głównych klientów Xantus należą Samsung, Mirinda, Pepsi, Tymbark, Ranigast, Kubuś i OBI.

Locomotive to kreatywny dom postprodukcyjny z 15-letnim doświadczeniem, realizujący projekty dla takich klientów jak Nike, Bacardi, Meta, Twitter, BMW, Google, Vogue, The Weeknd, Ed Sheeran, Sza, Big Sean, Post Malone, Dua Lipa, Little Simz i Jungkook.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764