Z końcem roku agencja komunikacji marketingowej xcommunica rusza na dobre.
"Działaliśmy już od jakiegoś czasu realizując projekty dla pierwszych klientów. Nie mogliśmy jednak w pełni się rozwijać ze względu na moje obowiązki jako szefa kreacji w agencji Focus Media Group. Teraz będę mógł w pełni poświęcić się pracy nad markami obsługiwanymi przez xcommunica" mówi Tomek Dziemidowicz odpowiedzialny za koordynację działań strategicznych i kreatywnych.
Wśród klientów xcommunica znalazły się już takie marki jak Acxiom Polska, Audioteka.pl, Ruch S.A czy Shell Polska. W portfolio zrealizowanych działań znajduje się niestandardowa komunikacja głównie w kanałach interaktywnych, ale również w tradycyjnych kanałach takich jak outdoor, prasa czy radio.
Praca nad projektami odbywa się raczej na zasadzie think tanków niż tradycyjnej organizacji agencji. Dlatego tworzone są dedykowane zespoły, także z partnerami zewnętrznymi. W ten sposób xcommunica zyskuje przewagę mogąc pracować w bardziej elastyczny sposób niż większe organizacje. To z kolei ma się przełożyć na efekty działań.
Źródło: xcommunica