logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Xconcept dla marek Perfecta, Celia, Cashmere i Yoskine

  PR 03.04.2014, przeczytano 828 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa akcja promocyjna marek: Perfecta, Celia, Cashmere i Yoskine. Program opiera się na platformie komunikacji www.miedzynami.kobieta.pl i umożliwia konsumentkom, które zakupiły produkty tych 4 marek dzielenie się opiniami na temat wypróbowanych kosmetyków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/xconcept-dla-marek-perfecta%2C-celia%2C-cashmere-i-yoskine,21287,artykul.html

Na najbardziej aktywne i kreatywne uczestniczki akcji czekają nagrody w kobiecym stylu: weekend w SPA dla 2 osób, 100 voucherów do salonów piękności, lub 400 spersonalizowanych bransoletek. Partnerem akcji jest serwis: kobieta.pl. W ramach komunikacji konsumenckiej przewidziano reklamę i działania PR w Internecie (serwisy Grupy Burda) oraz prasie. Komunikacja prowadzona będzie również w kanale Facebook. Promocji konsumenckiej towarzyszy program adresowany do sieci sprzedaży (kanał tradycyjny).

Program „Między nami kobietami” realizowany będzie do 11 maja br.

Za przygotowanie koncepcji i strategii akcji, kreację, pozyskanie partnerów, komunikację konsumencką oraz trade’ową, a także realizację całości programu odpowiada Agencja XConcept.

Źródło: XConcept

www.miedzynami.kobieta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764