logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Xerox Forum: Spotkanie branży komunikacji graficznej po raz pierwszy w Warszawie

  PR 30.05.2018, przeczytano 1012 razy
ilustracjastrzałka

Ponad 500 klientów i partnerów Xerox, zajmujących się drukiem produkcyjnym, wzięło udział w warszawskim spotkaniu Xerox Premier Partners Congress. Uczestnikom zaprezentowano najnowszego gracza na rynku, czyli maszynę Xerox IridesseTM Production Press. Była to także szansa na spotkanie z branżowymi ekspertami i dyskusje na temat rozwoju biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/xerox-forum%3A-spotkanie-branzy-komunikacji-graficznej-po-raz-pierwszy-w-warszawie,36685,artykul.html

W dniach 21-24 maja 2018 roku, w Warszawie odbywał się Xerox Premier Partners Congress, największe wydarzenie w branży komunikacji graficznej (GC) Xerox w tym roku.

- Nasza branża się zmienia i to w wielu obszarach. Przechodzimy intensywnie okres cyfryzacji, wzrostu znaczenia inkjetu, możliwości kserograficznych czy działania w zgodzie z zasadą wartości dodanej. Podczas naszego spotkania chcieliśmy pomóc partnerom i resellerom przygotować się do tych zmian i sprawić, że będą czerpać z nich zyski. - powiedział Hubert Soviche, vice president of Graphic Communications for International Operations, Xerox

Spotkanie zgromadziło łącznie ponad 500 klientów i partnerów Xerox z całego świata (w tym prawie 50 z Polski) i zostało połączone z dorocznym panelem Xerox Poland Elite Club oraz z premierą najnowszego urządzenia Iridesse.

Jest to szybka, sześciostacyjna i jedyna cyfrowa maszyna, która łączy druk czterokolorowy z dwoma suchymi tuszami w odcieniach metalicznego złota i srebra oraz bezbarwnego w jednoprzebiegowej formie. Daje szansę na uzyskanie przewagi konkurencyjnej na trudnym rynku zdobień. Na zakup tego urządzenia, jako pierwsza w Europie, zdecydowała się polska firma Badge4U.

- Iridesse potrafi to, czego inne urządzenia nie potrafią. Ale najważniejsze jest to, co daje w ten sposób klientom. Stworzyliśmy maszynę, której zadaniem jest realizacja specjalnych efektów i cyfrowych uszlachetnień w rozsądnej cenie i w prostszy sposób. Dzięki temu nasi klienci mogą pozyskać nowych zleceniodawców i rozwijać się. - mówi Ragni Mehta, vice president, general manager, Cut Sheet Business, Xerox

Podczas spotkania uczestnicy wysłuchali prezentacji na temat ewolucji druku czy kierunków jego rozwoju. Oprócz tego mówiono o marketingowych aspektach prowadzenia działalności, planowaniu biznesowym czy inwestycjach.

- Zarówno biznes, jak i klienci szukają nowych sposobów na to, żeby wyróżnić się ze swoim produktem. Nasze portfolio druku produkcyjnego dostarcza kosztowo ekonomicznych, jakościowych i personalizowanych produktów, co przekłada się na generowanie zysków – dodaje Andrew Copley, president, Graphic Communications Solutions, Xerox.

ilustracjastrzałka

Xerox Premier Partners Congress to część szerszej inicjatywy Xerox Forum, w ramach której odbywa się także spotkanie Graphic Communications Reseller Congress. To szansa na zdobycie nowej wiedzy, cennych wskazówek marketingowych i spotkanie z ekspertami z branży.

Źródło: Xerox

www.xerox.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764