logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Xerox na targach Remadays Warsaw

  PR 08.02.2019, przeczytano 397 razy

Xerox Polska zaprezentuje się na 15 Międzynarodowych Targach Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw. Podczas jednej z największych imprez targowych branży reklamy w Polsce będzie można zobaczyć najnowsze i innowacyjne systemy drukujące – Xerox Iridesse oraz Versant 3100.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/xerox-na-targach-remadays-warsaw,381154,artykul.html

W dniach 13-15 lutego odwiedzający targi RemaDays będą mogli zapoznać się z ofertą ponad 800 firm reprezentujących 11 sektorów branżowych. Od 2005 roku targi Rema Days sukcesywnie umacniają swoją pozycję na rynku, stając się forum wymiany wiedzy, doświadczeń, poznania trendów i kierunków rozwoju branży.

Kolejna edycja targów RemaDays pokazuje, jak prężnie rozwija się branża reklamowa i poligraficzna. W ostatnim raporcie KPMG polski rynek poligraficzny znalazł się na siódmym miejscu co do wielkości w UE, a na pierwszym w Europie Środkowo-Wschodniej i jak przewidują analitycy, będzie rósł w tempie 4,4% rocznie.

- Sektor druku ciągle się zmienia, szczególnie w kwestii podejścia biznesowego. Klienci są coraz bardziej wyspecjalizowani i świadomi, zwracają uwagę nie tylko na cenę, ale też na wiele innych czynników, jak chociażby jakość druku, uszlachetnienia czy łatwość obsługi, na co w Xerox kładziemy bardzo duży nacisk. Na RemaDays zaprezentujemy dwa urządzenia, które odpowiadają na potrzeby klientów, a także wprowadzają nowy wymiar wydruku. - Stanisław Pieczara, Sales & Marketing Director GC & Indirect Business, Xerox

Efektowne wydruki dzięki cyfrowym uszlachetnieniom

Xerox Iridesse jest jedyną cyfrową maszyną produkcyjną na rynku, która w jednym przebiegu, oprócz standardu CMYK drukuje również metalizy w odcieniach złota i srebra, a także białego oraz pozwala na uzyskanie efektów lakieru punktowego dzięki przezroczystemu tonerowi. To szybkie, sześciostacyjne urządzenie będą mogli obejrzeć uczestnicy warszawskich targów RemaDays.

- Xerox doskonale wyczuł potrzeby klientów i stworzył cyfrowe urządzenie produkcyjne Iridesse, które łączy w jeden proces druk i uszlachetnianie zwiększając moce przerobowe i zyski klientów. Jest to pierwsze cyfrowe urządzenie, które może drukować kolorami CMYK oraz dodatkowo dwoma kolorami specjalnymi spośród kolorów takich jak złoty, srebrny, biały i przezroczysty w jednym przebiegu z prędkością 120 stron A4 na minutę. Na stoisku Xerox, na targach RemaDays, zaprezentujemy niepowtarzalną jakość oraz efekty kolorystyczne, jakie można uzyskać korzystając z Iridesse. - Jola Trzcińska-Witkowska, Sales Manager GC, Xerox

Pełna automatyzacja i większa produktywność

Xerox Versant 3100 to drugie urządzenie, które goście targów będą mieli okazję zobaczyć na żywo. Maszyna gwarantuje doskonały standard jakości wydruku. Wyróżnia się wydajnością i możliwością optymalizacji pracy. Zautomatyzowane procesy oznaczają mniej makulatury, wyeliminowanie przestojów oraz szybkie przygotowanie operatorów. Dzięki temu Versant pozwala zmniejszyć koszty ogólne, nie obniżając przy tym jakości i szybkiej realizacji zlecenia, niezależnie od typu papieru oraz wielkości zamówienia, na co bardzo zwracają uwagę klienci.

- Wszechstronny Xerox Versant 3100 to maszyna produkcyjna przeznaczona do średnich oraz dużych nakładów. Pozwala na drukowanie z prędkością do 100 stron A4 na minutę w druku dwustronnym, na mediach o gramaturze do 350 g/m2. Sprawdzi się w drukarniach, agencjach reklamowych czy wydawnictwach, pozwalając na szybkie reagowanie na ciągle zmieniające się potrzeby na rynku poligraficznym. - Jakub Hawryluk, Product Manager - Production Systems, Xerox

15 edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays z udziałem Xerox Polska odbędzie się w Warszawie, Warsaw Expo Nadarzyn, w dniach 13-15 lutego 2019. Zapraszamy na stoisko M11, w hali F.

Źródło: Xerox

www.xerox.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764