logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Xerox otrzymuje odznaczenie od Księcia Walii

  PR 09.11.2021, przeczytano 583 razy
ilustracja

Książe Karol zainicjował nagradzanie firm z sektora prywatnego znakiem Terra Carta, które w swojej działalności opierają się na zrównoważonym rynku. Jedną z firm wyróżnionych tym znakiem został Xerox. Znak Terra Carta Seal zaprojektowany przez Sir Jony Ive to symbol na rzecz odnowy dla natury, ludzi i planety.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/xerox-otrzymuje-odznaczenie-od-ksiecia-walii,393696,artykul.html

Xerox Holdings Corporation ogłosił, że został uhonorowany znakiem Terra Carta Seal podczas inauguracji projektu. Terra Carta Seal wyróżnia globalne firmy, które napędzają innowacje i są aktywnie zaangażowane w tworzenie prawdziwie zrównoważonego rynku.  

Znak Terra Carta został przyznany firmom, które zajmują pozycję lidera w swojej branży i posiadają plany transformacji poparte naukowymi metodami, które pozwolą osiągnąć zerową emisję netto do roku 2050 lub wcześniej.

- Chcielibyśmy podziękować Jego Królewskiej Wysokości za zainicjowanie i inaugurację projektu Terra Carta. Jesteśmy zaszczyceni tym wyróżnieniem. W Xerox od dawna wierzymy, że firmy, takie jak nasza, odgrywają kluczową rolę w ochronie planety, tworząc jednocześnie jaśniejszą przyszłość dla wszystkich. Celem Xerox jest osiągnięcie zerowej emisji netto do 2040 roku. Nasze zobowiązania wykraczają poza wymagania Terra Carta. Jesteśmy dumni, że możemy być liderem w dziedzinie zrównoważonych innowacji. W ten sposób pomagamy rozwiązać niektóre z największych światowych wyzwań - powiedział John Visentin, wiceprezes i dyrektor generalny firmy Xerox.

Zmiany klimatyczne są jednym z najważniejszych problemów współczesności. Z tego powodu Xerox przyspieszył realizację swojego celu emisji "zero netto" o 10 lat, do roku 2040. Raport na temat społecznej odpowiedzialności biznesu powstał w 2021 roku i zawiera, opublikowaną po raz pierwszy strategiczną mapę Xerox, która ma pomóc osiągnąć zerowy poziom netto emisji. Mapa koncentruje się w szczególności na poprawie procesów i wydajności energetycznej, a także na projektowaniu produktów odpowiedzialnych środowiskowo i czystych technologii. Xerox przygotował raport CSR 2021 zgodnie ze standardami Global Reporting Initiative (GRI) oraz Celami Zrównoważonego Rozwoju (SDGs) Organizacji Narodów Zjednoczonych.

Źródło: Xerox Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764