logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Xerox Phaser 6250 wyróżniony przez „MacFormat”

  PR 18.11.2003, przeczytano 1552 razy

Kolorowa drukarka laserowa Xerox Phaser 6250 otrzymała wyróżnienie „Editor’s Choice” angielskiego czasopisma komputerowego „MacFormat”, pokonując takie firmy jak Epson, Hewlett Packard, Lexmark, Minolta i OKI.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/xerox-phaser-6250-wyrozniony-przez-macformat,1939,artykul.html

Kolorowa drukarka laserowa Xerox Phaser 6250 otrzymała najwyższe oceny pod względem działania, jakości wydruku i wartości w rankingu kolorowych drukarek laserowych, przygotowanym przez „MacFormat” – angielskie czasopismo komputerowe.
„Ostatnio Xerox zintensyfikował swoje działania i wyprodukował drukarki, stanowiące swoisty przełom” powiedział Stephen Withrington, autor rankingu „MacFormat”. "Xerox Phaser 6250 jest wspaniałą kolorową drukarką laserową, która zadowoli najbardziej wymagających użytkowników z grup roboczych. Łączy jakość działania i cenę oferując najwyższą wartość.”
W rankingu najlepszych kolorowych drukarek laserowych zostały uwzględnione produkty takich producentów jak Epson, Hewlett Packard, Lexmark, Minolta i OKI. Według autora zestawienia Xerox Phaser 6250 wyróżnia się wspaniałą jakością wydruków, rekordowym czasem otrzymywania obrazów w formacie TIF i dokumentów tekstowych, bezbłędną instalacją sterowników oraz wyjątkową łatwością obsługi i konfiguracji.
Ranking „MacFormat” jest już drugim zestawieniem w Wielkiej Brytanii, w którym Phaser 6250 zajął pierwsze miejsce. Drukarka otrzymała również wyróżnienie „Editor’s Choice” angielskiego czasopisma komputerowego „Personel Computer World.”
Xerox Phaser 6250 jest jednoprzebiegową kolorową drukarką laserową dla grup roboczych. Produkuje wydruki kolorowe i czarno-białe z prędkością 24 stron na minutę. Pierwsza strona jest drukowana w czasie krótszym niż 12 sekund. Urządzenie zapewnia wysokiej jakości obrazy w maksymalnej rozdzielczości 2400 dpi.

Źródło: Xerox Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Szkoda, że Xerox nie podaje najważniejszej informacji - ceny !!! (i np. kosztów eksploatacji). Najwyższa jakośc za najwyższą cenę ?

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764