logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Xerox po raz kolejny z nagrodami od Buyers Lab

  PR 30.08.2017, przeczytano 529 razy

W swoim dorocznym zestawieniu Summer Pick Awards, ośrodek Keypoint Intelligence – Buyers Lab nagrodził cztery urządzenia Xerox. Trzy z nich to premierowe maszyny z najnowszego portfolio z technologią. Oceniając ofertę badacze kierowali się obecnością funkcjonalności zwiększających produktywność urządzeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/xerox-po-raz-kolejny-z-nagrodami-od-buyers-lab,33554,artykul.html

Nagrodę Summer 2017 Pick Award zdobyły następujące monochromatyczne
i kolorowe drukarki oraz urządzenia wielofunkcyjne:

  • Seria Xerox VersaLink B400 zdobyła tytuł „Outstanding Multifunction Printer for Mid-Size Workgroups” (Wyróżniające się urządzenie wielofunkcyjne dla grup roboczych średniej wielkości) dzięki wsparciu druku mobilnego, aplikacji ConnectKey i zestawowi dodatkowych funkcjonalności umożliwiających m.in. obsługę wielu rodzajów nośników.
  • Seria Xerox VersaLink C400 zdobyła tytuł „Outstanding Color Printer for Mid-Size Workgroups” (Wyróżniająca się drukarka kolorowa dla grup roboczych średniej wielkości) ze względu na dostęp do aplikacji ConnectKey, która porządkuje przepływ pracy i zwiększa funkcjonalność.
  • Seria Xerox VersaLink C405 zdobyła tytuł „Outstanding Color Multifunction Printer for Mid-Size Workgroups” (Wyróżniające się kolorowe urządzenie wielofunkcyjne dla grup roboczych średniej wielkości) dzięki intuicyjnemu panelowi dotykowemu, który upraszcza pracę z urządzeniem oraz ułatwia dostęp do oszczędzającej czas i pieniądze aplikacji ConnectKey.
  • Seria Xerox WorkCentre 6515 zdobyła tytuł „Outstanding Color Multifunction Printer for Small Workgroups” (Wyróżniające się kolorowe urządzenie wielofunkcyjne dla małych grup roboczych) ze względu na łatwy w obsłudze panel dotykowy i wysokiej jakości efekt końcowy drukowania.


- Urządzenia, które zdobyły wyróżnienia zostały zaprojektowane tak, żeby być przede wszystkim produktywne – twierdzi Marlene Orr, senior test technician w Keypoint Intelligence – Buyers Lab. - Xerox VersaLink B400, VersaLink C400 i VersaLink C405 umożliwiają korzystanie z funkcjonalnej technologii ConnectKey, która porządkuje przepływ pracy. Nie zapominajmy jednak o serii Xerox WorkCentre 6515, która pozostaje przystępną cenowo, intuicyjną opcją dla niewielkich grup roboczych. Fakt, że wszystkie cztery urządzenia oferują wysokiej jakości wydruki, wysoką prędkość i silne wsparcie dla drukowania mobilnego sprawia, że ich wartość pozostaje wciąż bardzo duża – dodaje.

Trzy nagrodzone urządzenia, współpracujące z technologią ConnectKey, należą do rodziny nowych maszyn VersaLink, składającej się z drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych do pracy w mniejszych grupach roboczych.

- Jesteśmy firmą, która rozumie, jak wygląda obecnie przepływ informacji. Dlatego dumą napawa nas fakt, że zdobyliśmy kolejne wyróżnienia za urządzenia, które są tak naprawdę inteligentnymi asystentami biurowymi – mówi Tracey Koziol, senior vice president, Workplace Solutions Business Group, Xerox.

Nagrody Keypoint Intelligence – Buyers Lab’s Pick Awards są przyznawane produktom, które przeszły serię wymagających testów, a przez doświadczonych techników i analityków zostały uznane „Best in Class”. W ten sposób Buyers Lab dostarcza rynkowi wiarygodnych informacji i danych od ponad 50 lat.

Źródło: Xerox

www.xerox.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764