logo
WIADOMOŚCI

Xerox podczas Print 18

  PR 09.10.2018, przeczytano 112 razy

Funkcjonalności urządzenia produkcyjnego Xerox Iridesse oferują klientom innowacyjne sposoby ich wykorzystania oraz zwiększenie konkurencyjności na rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/xerox-podczas-print-18,379679,artykul.html

Nowa technologia druku Xerox Corporation, oprogramowanie do zarządzania przepływem pracy i rozwiązania w kierunku personalizacji, zostały zaprezentowane na PRINT 18 w zeszłym tygodniu. Podczas targów pokazano innowacyjne sposoby na połączenie świata fizycznego z cyfrowym, w taki sposób, aby zwiększać rozwój firm i wpływać na ich sukces na rynku komunikacji graficznej.

Xerox wprowadził dwie nowe funkcjonalności dla  Xerox Iridesse Production Press – High Definition Emulsion Aggregate (HD EA) white dry ink, toner o wysokiej rozdzielczości w kolorze białym oraz zwiększony format arkuszy do zadruku. Produkcja Xerox Iridesse Production Press rozpoczęła się w maju 2018 roku. Jest to pierwsze cyfrowe urządzenie, które może drukować kolorami CMYK oraz dodatkowo dwoma kolorami specjalnymi w jednym przebiegu z prędkością 120 stron A4 na minutę, z idealną rejestracją obrazu na arkuszu.

- Jesteśmy usatysfakcjonowani rezultatatmi, jakie nasze urządzenie Iridesse Press może osiągnać, aby przyciągąć uwagę wyprodukowanymi materiałami reklamowymi, kartkami pocztowymi i plakatami - podkreśla Ben Glazier, dyrektor generalny firmy Glazier Design. - Iridesse dało nam możlwość osiągnięcia wyjątkowo wysokiej jakości druku materiałów reklamowych. Nawet przy naszych najbardziej wymagających i krótkich seriach prac, byliśmy w stanie uzyskać ten efekt, nie będąc zmuszonym przy tym do stosowania procesów technologii tradycyjnej w żadnym z druków, dzięki czemu mogliśmy zaoszczędzić czas.

Dzięki nowemu, suchemu tonerowi HD EA w kolorze białym, dostawcy druku mogą stosować efekty specjalne, aby przekształcić standardowe wydruki w takie, które będą charakteryzowały się unikalnym wyglądem i stylem. Toner może być nakładany warstwowo pod lub nad kolorami CMYK, a także podwójnie dla wzmocnienia efektu - na szerszym wachlarzu mediów, wliczając w to: papiery barwione w masie, w tym w kolorze czarnym, media przezroczyste lub metalizowane oraz materiały syntetyczne.

Ponadto urządzenie może drukować na długich arkuszach o rozmiarach do 330 x 1200 mm oraz zadrukować automatycznie arkusze do długości do 724 mm. Umożliwia to druk ulotki składanej na trzy do formatu 216 x 279 mm - przydatnej w przypadku materiałów marketingowych, takich jak menu czy broszury produktowe.

Wysoce efektywny, spersonalizowany przekaz cross-mediowy

XMPie Circle PersonalEffect Edition - będzie dostępne jako  oprogramowanie do zarządzania wielokanałowymi kampaniami marketingowymi. Jego zastosowanie w zakresie automatyzacji wdrażania druku i cyfrowych elementów pozwoli użytkownikom śledzić wyniki i sprawdzać, które przekazy działają najlepiej, do jakich osób docierają, w jakim kontekście, a także w jakich mediach.

Adobe Sign będzie również zintegrowany z platformą PersonalEffect, dzięki czemu klienci będą w stanie dodawać w pełni zautomatyzowane podpisy elektroniczne do spersonalizowanych, wielokierunkowych kampanii komunikacyjnych. Użytkownicy XMPie PersonalEffect będą teraz budować interaktywne pliki PDF, w których możliwe jest tworzenie przycisków i innych interaktywnych elementów, używanych do nawigacji w formularzach i tzw. call to action.

Wydajność, elastyczność i aplikacje dla Brenva HD

Urządzenie produkcyjne Xerox Brenva HD osiągnęło teraz 50-procentowy wzrost wydajności, posiada rozszerzone możliwości wyboru rodzajów papierów do zadruku i podawania go z roli w celu utrzymania ciągłości pracy. Dla klienta oznacza to możliwość szybszej realizacji większej ilości prac, która jest kluczowa przy druku książek, instrukcji oraz druku transakcyjnego. Brenva HD ma zwiększoną prędkośc druku z 275 stron na minutę, w zależności od użytego rozmiaru arkusza, do 300 stron format “letter” na minutę.

System The Tecnau SheetFeeder BV dla Brenva HD zapewnia do 9 godzin nieprzerwanego podawania papieru w arkuszach. Brenva HD oferuje też teraz rozszerzony zakres gramatury mediów do 270 g/m2, umożliwiając druk pocztówek czy kart identyfikacyjnych, które wymagają mediów o większej gramaturze.

Inne ważne aktualizacje:

Aplikacja Xerox Iridesse Production Press Augmented Reality jest nowym sposobem, w którym klienci będą mogli doświadczyć zarówno kluczowych technologii druku, jak i wirtualnego dopasowania urządzenia do danego pomieszczenia.

Źródło: Xerox

www.xerox.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ambasador Nikon – David Yarrow – fotografuje mieszkańców i faunę Keni
Nowy projekt fotograficzny europejskiego ambasadora marki Nikon i artysty-fotografa – Davida Yarrowa – przedstawia dwa oblicza Kenii. Na swoich zdjęciach pokazuje on zarówno olbrzymie słonie w Parku Narodowym Amboseli, jak i przedstawicieli gangów działających w tętniącej życiem stolicy kraju – Nairobi.
Jak wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii społecznej Love Over Hate, prawie co czwarty Polak spotyka się z hejtem co najmniej raz w tygodniu. Jak zniwelować zjawisko, które według prawie 70% respondentów jest bezpodstawną i niesprawiedliwą agresją? Odpowiedzi na ten temat udziela ekspertka kampanii – dr Maja Herman, która wspiera projekt Love Over Hate, promujący...
Strix – taką nazwę przyjął nowy podmiot, oferujący usługi w obszarze omnichannel, e-commerce i transformacji cyfrowej. Za marką stoją trzy firmy – Bold, Centuria i Magexo. Działalność pod jednym szyldem to efekt wspólnej dla spółek strategii sprzedaży na rynkach międzynarodowych.
Powyborcza odsłona kampanii Tyskie
W miniony weekend odbyły się wybory samorządowe, którymi od wielu miesięcy żyła cała Polska. Jedną z marek, które w swojej komunikacji nawiązały do tego ważnego społecznie wydarzenia, jest Tyskie. Z soboty na niedzielę na ulicach pięciu polskich miast – Gdańska, Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Katowic – pojawiły się billboardy z hasłem „Są wybory, które łączą....
Synergic z kampanią promującą otwarcie Multikina w Pruszkowie
Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH, realizuje  kampanię dla jednego z najpopularniejszych multipleksów w Polsce - Multikina. Działania prowadzone są do końca listopada.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone