logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Xerox podczas Print 18

  PR 09.10.2018, przeczytano 446 razy

Funkcjonalności urządzenia produkcyjnego Xerox Iridesse oferują klientom innowacyjne sposoby ich wykorzystania oraz zwiększenie konkurencyjności na rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/xerox-podczas-print-18,379679,artykul.html

Nowa technologia druku Xerox Corporation, oprogramowanie do zarządzania przepływem pracy i rozwiązania w kierunku personalizacji, zostały zaprezentowane na PRINT 18 w zeszłym tygodniu. Podczas targów pokazano innowacyjne sposoby na połączenie świata fizycznego z cyfrowym, w taki sposób, aby zwiększać rozwój firm i wpływać na ich sukces na rynku komunikacji graficznej.

Xerox wprowadził dwie nowe funkcjonalności dla  Xerox Iridesse Production Press – High Definition Emulsion Aggregate (HD EA) white dry ink, toner o wysokiej rozdzielczości w kolorze białym oraz zwiększony format arkuszy do zadruku. Produkcja Xerox Iridesse Production Press rozpoczęła się w maju 2018 roku. Jest to pierwsze cyfrowe urządzenie, które może drukować kolorami CMYK oraz dodatkowo dwoma kolorami specjalnymi w jednym przebiegu z prędkością 120 stron A4 na minutę, z idealną rejestracją obrazu na arkuszu.

- Jesteśmy usatysfakcjonowani rezultatatmi, jakie nasze urządzenie Iridesse Press może osiągnać, aby przyciągąć uwagę wyprodukowanymi materiałami reklamowymi, kartkami pocztowymi i plakatami - podkreśla Ben Glazier, dyrektor generalny firmy Glazier Design. - Iridesse dało nam możlwość osiągnięcia wyjątkowo wysokiej jakości druku materiałów reklamowych. Nawet przy naszych najbardziej wymagających i krótkich seriach prac, byliśmy w stanie uzyskać ten efekt, nie będąc zmuszonym przy tym do stosowania procesów technologii tradycyjnej w żadnym z druków, dzięki czemu mogliśmy zaoszczędzić czas.

Dzięki nowemu, suchemu tonerowi HD EA w kolorze białym, dostawcy druku mogą stosować efekty specjalne, aby przekształcić standardowe wydruki w takie, które będą charakteryzowały się unikalnym wyglądem i stylem. Toner może być nakładany warstwowo pod lub nad kolorami CMYK, a także podwójnie dla wzmocnienia efektu - na szerszym wachlarzu mediów, wliczając w to: papiery barwione w masie, w tym w kolorze czarnym, media przezroczyste lub metalizowane oraz materiały syntetyczne.

Ponadto urządzenie może drukować na długich arkuszach o rozmiarach do 330 x 1200 mm oraz zadrukować automatycznie arkusze do długości do 724 mm. Umożliwia to druk ulotki składanej na trzy do formatu 216 x 279 mm - przydatnej w przypadku materiałów marketingowych, takich jak menu czy broszury produktowe.

Wysoce efektywny, spersonalizowany przekaz cross-mediowy

XMPie Circle PersonalEffect Edition - będzie dostępne jako  oprogramowanie do zarządzania wielokanałowymi kampaniami marketingowymi. Jego zastosowanie w zakresie automatyzacji wdrażania druku i cyfrowych elementów pozwoli użytkownikom śledzić wyniki i sprawdzać, które przekazy działają najlepiej, do jakich osób docierają, w jakim kontekście, a także w jakich mediach.

Adobe Sign będzie również zintegrowany z platformą PersonalEffect, dzięki czemu klienci będą w stanie dodawać w pełni zautomatyzowane podpisy elektroniczne do spersonalizowanych, wielokierunkowych kampanii komunikacyjnych. Użytkownicy XMPie PersonalEffect będą teraz budować interaktywne pliki PDF, w których możliwe jest tworzenie przycisków i innych interaktywnych elementów, używanych do nawigacji w formularzach i tzw. call to action.

Wydajność, elastyczność i aplikacje dla Brenva HD

Urządzenie produkcyjne Xerox Brenva HD osiągnęło teraz 50-procentowy wzrost wydajności, posiada rozszerzone możliwości wyboru rodzajów papierów do zadruku i podawania go z roli w celu utrzymania ciągłości pracy. Dla klienta oznacza to możliwość szybszej realizacji większej ilości prac, która jest kluczowa przy druku książek, instrukcji oraz druku transakcyjnego. Brenva HD ma zwiększoną prędkośc druku z 275 stron na minutę, w zależności od użytego rozmiaru arkusza, do 300 stron format “letter” na minutę.

System The Tecnau SheetFeeder BV dla Brenva HD zapewnia do 9 godzin nieprzerwanego podawania papieru w arkuszach. Brenva HD oferuje też teraz rozszerzony zakres gramatury mediów do 270 g/m2, umożliwiając druk pocztówek czy kart identyfikacyjnych, które wymagają mediów o większej gramaturze.

Inne ważne aktualizacje:

Aplikacja Xerox Iridesse Production Press Augmented Reality jest nowym sposobem, w którym klienci będą mogli doświadczyć zarówno kluczowych technologii druku, jak i wirtualnego dopasowania urządzenia do danego pomieszczenia.

Źródło: Xerox

www.xerox.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764