logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Xerox rozwija nowoczesne technologie dla dostawców druku

  PR 13.08.2018, przeczytano 395 razy

Xerox Iridesse Production Press oraz XMPie Circle PersonalEffect Edition z nagrodami InterTech Technology Awards.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/xerox-rozwija-nowoczesne-technologie-dla-dostawcow-druku,37556,artykul.html

Technologie Xerox, które zapewniają dostawcom usług drukarskich natychmiastowy dostęp do tworzenia zdobień drukarskich i spersonalizowanej komunikacji omnichannel, zostały uznane za mające znaczący wpływ na branżę. Xerox Iridesse  oraz XMPie Circle PersonalEffect Edition otrzymały prestiżowe nagrody InterTech Technology Awards.

Konkurs InterTech Technology Awards organizowany jest przez największe stowarzyszenie branży graficznej Printing Industries of America (PIA), które docenia technologie zmieniające oblicze druku. Jim Workman, wiceprezes Centrum Technologii i Badań, PIA, powiedział: - Szukamy innowacyjnych urządzeń i oprogramowania, które mogą otworzyć nowe możliwości przed firmami poligraficznymi.

Iridesse wprowadza rozszerzony zestaw metalicznych kolorów i specjalnych efektów , dzięki którym drukowane produkty błyszczą i wprowadzają nową jakość. Natomiast, Circle zapewnia klientom technologię przekształcającą ich biznes w odnoszącą sukces działalność opartą na komunikacji wielokanałowej.

- Dla naszych klientów technologia Iridesse i XMPie to potężne narzędzia biznesowe, które przenoszą drukowane aplikacje i kampanie marketingowe na wyższy poziom. Wraz z rosnącym popytem na zdobienia oraz zautomatyzowane, kompleksowe rozwiązania marketingowe, nasza technologia pozwoli klientom wyprzedzić konkurencję. - Andrew Copley, prezes Graphic Communications Solutions w Xerox

Iridesse to jedyny, sześciokolorowy cyfrowy system drukujący , który łączy drukowanie w czterech kolorach podstawowywch z dwoma specjalistycznymi: złotym, srebrnym lub przezroczystym tonerem  w jednym przebiegu  druku. Urządzenie zapewnia żywe kolory CMYK, bogate kolory metaliczne i opalizujące efekty specjalne.

Podczas uzasadniania nagrody Jim Workman powiedział: - Sędziowie rozważali możliwość drukowania CMYK z wykorzystaniem wielu metalicznych, suchych tonerów  w jednym przebiegu , przy pełnej prędkości urządzenia  i bardzo wysokiej rozdzielczości. Zauważyli, że produkcja efektów specjalnych w tym cyfrowym systemie drukującym  jest dodatkowo zwiększona dzięki możliwości szybkiej zamiany farb na różnych stanowiskach.

Circle to jedyne, wielokanałowe rozwiązanie komunikacyjne łączące zindywidualizowaną treść i przepływ pracy, wykorzystujące marketing automation. Potężne oprogramowanie do automatyzacji łączy każdy etap produkcji kampanii marketingowej - od planowania i tworzenia, do wdrożenia i monitorowania wydajności. Circle umożliwia dostawcom drukarek łączenie się z innymi platformami, takimi jak: Salesforce i Facebook, w celu łatwiejszej integracji punktów kampanii.

- Sędziowie uznali, że Circle jest najlepszym rozwiązaniem do automatyzacji marketingu w kampaniach omnichannel. Łączy w sobie narzędzie do wizualizacji, funkcje łączności i integracji oraz względną przystępność cenową. Te aspekty sprawiły, że juryuznało , że Circle będzie miało znaczący wpływ na branżę. - Jim Workman

Źródło: Xerox

www.xerox.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764