logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Xerox stawia na zrównoważony rozwój

  PR 01.11.2018, przeczytano 431 razy

Xerox kontynuuje swoje zobowiązanie dotyczące zrównoważonego rozwoju, osiągając globalną certyfikację EPEAT dla urządzeń z obsługą ConnectKey - Xerox VersaLink i Xerox AltaLink.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/xerox-stawia-na-zrownowazony-rozwoj,379984,artykul.html

EPEAT, zarządzany przez Green Electronics Council z siedzibą w USA, prowadzi internetowy rejestr zrównoważonych produktów, aby pomóc kupującym w podejmowaniu decyzji dotyczących technologii w oparciu o czynniki środowiskowe. Produkty są klasyfikowane pod względem zużycia energii, a także kryteriów dotyczących całego cyklu życia produktu, od projektu do produkcji i recyklingu.

Xerox uzyskał certyfikat EPEAT w Ameryce Północnej i jest pierwszą firmą, która zarejestrowała urządzenia drukujące w Europie. Do tej pory, Xerox ma zarejestrowane urządzenia w Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Holandii, Szwajcarii, Danii, Finlandii, Norwegii, Szwecji i Wielkiej Brytanii.

- Nabywcy z sektora publicznego i prywatnego polegają na EPEAT w ramach ich zrównoważonych programów zamówień. Oferując sprzęt rejestrujący zatwierdzony przez EPEAT, Xerox pomaga kupującym zmniejszyć koszty i mieć dobry wpływ na klimat, dzięki większej efektywności energetycznej. - Nancy Gillis, CEO, Green Electronics Council

Wiele produktów Xerox spełnia lub minimalnie przekracza wymogi rejestracyjne dotyczące ekologiczności produktu. Wraz z EPEAT, Xerox oferuje produkty biurowe z certyfikatami ENERGY STAR, ECOLOGO i Blue Angel, a dzięki współpracy z PrintReleaf umożliwia klientom zarządzanie usługami drukowania, aby zrównoważyć ich zużycie poprzez sadzenie drzew w zagrożonych regionach geograficznych.

- Dzięki technologii Xerox decydenci IT nie muszą poświęcać zrównoważonego rozwoju na rzecz produktywności. Nasza historia rozwoju technologii jest tożsama z myślą o zrównoważonym rozwoju. - Tracey Koziol, Wiceprezes ds. Globalnych ofert Xerox

Źródło: Xerox

www.xerox.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764