logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Xerox wprowadza tonery do drukarek innych producentów

  PR 08.06.2016, przeczytano 428 razy

Użytkownicy sprzętu marek HP, Brother, Lexmark, Kyocera, mogą korzystać z tonerów marki Xerox przeznaczonych do drukarek laserowych innych producentów. Rozwiązanie funkcjonujące z powodzeniem od wielu lat w Stanach Zjednoczonych oraz na zachodzie Europy jest już dostępne na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/xerox-wprowadza-tonery-do-drukarek-innych-producentow,28855,artykul.html

Firma Xerox gwarantuje najwyższą jakość wydruku: gęstość pokrycia, odwzorowanie linii kolorów i nasycenie wypełnień barwnych. Kasety z tonerem Xerox z łatwością spełniają, a niejednokrotnie przewyższają, wymagania określone przez producentów innych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. To powód, dla którego Xerox i jego produkty cieszą się od 70 lat niezmienną popularnością. Z wymiennych kaset mogą już korzystać polscy konsumenci.

Jakość, pewność i oszczędność

Jak wynika z badań producenta, wybór kasety z tonerem Xerox pozwoli obniżyć ponoszone nakłady nawet o 25%, a koszt wyprodukowania jednego zadrukowanego arkusza będzie niższy. Toner pozwoli także zadrukować taką samą lub nawet większą liczbę stron, w porównaniu z ofertą producenta drukarki lub urządzenia wielofunkcyjnego.

Wysoki standard zapewnia Xerox Technology Center – jednostka projektująca i wdrażająca rozwiązania w zakresie technologii tonerów. Korzystanie z tych materiałów w urządzeniach innych producentów nie spowoduje wygaśnięcia gwarancji na posiadany sprzęt – to jedna z ważniejszych informacji, która z pewnością ucieszy zwolenników jakości Xerox. Na cały okres eksploatacji kasety użytkownik otrzyma gwarancję obejmującą toner.

Zielona firma

Kasety do drukarek laserowych marki Xerox są produkowane w taki sposób, aby zminimalizować ilość wytwarzanych odpadów i umożliwić ich recycling. Firma wspiera w ten sposób długofalowe działania proekologiczne – zarówno swoje, jak i swoich klientów. Zakłady produkcyjne i dystrybucyjne Xerox są prowadzone w zgodzie z normami ISO 9001 i ISO 14001. To kolejny argument dla firm, które chciałyby drukować, nie obciążając środowiska.

Wyłącznym dystrybutorem wymiennych kaset do druku laserowego w sprzęcie innych producentów niż Xerox jest grupa ABC Data.

Źródło: Xerox

www.xerox.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764