logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Xerox z nagrodami IDC Marketspace i Keypoint Intelligence - Buyers Lab

  PR 30.01.2019, przeczytano 770 razy

Technologia, usługi, oprogramowanie i aplikacje Xerox zdobywają uznanie w branży. Firma została mianowana liderem przez IDC MarketSpace w dziedzinie druku kontraktowego i usług związanych z dokumentami. Xerox zdobył także nagrodę „Linia Oprogramowania Roku” przyznawaną przez Keypoint Intelligence - Buyers Lab.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/xerox-z-nagrodami-idc-marketspace-i-keypoint-intelligence---buyers-lab,381017,artykul.html

- Oba te wyróżnienia potwierdzają pozytywny wpływ Xerox na sposób wykonywania pracy w najbardziej bezpieczny, zautomatyzowany i prosty sposób. Uhonorowanie za pracę, w którą wierzymy, jest niezwykle satysfakcjonujące i sprawia, że jeszcze większym wyzwaniem staje się bycie technologiczną potęgą, która nieustannie dostarcza innowacyjne oraz inteligentne rozwiązania. - Joanne Collins Smee, Dyrektor handlowa Xerox

Lider kategorii MarketScape IDC z bogatym portfolio

Xerox został uznany za lidera w raporcie IDC MarketScape: Worldwide Contractual Print and Document Services Hardcopy 2018-2019 Vendor Assessment.

- Raport potwierdza długoletnią pozycję Xerox jako lidera na rynku oraz szerokie portfolio rozwiązań w zakresie oprogramowania i usług. Koncentracja na bezpieczeństwie i transformacji cyfrowej wyraźnie pomogła wyróżnić Xerox na tle konkurencji. - Robert Palmer, Wiceprezes ds. badań w IDC Imaging, Printing, and Document Solutions Group

W raporcie IDC MarketScape zauważono, że "Xerox dąży do dostarczenia czegoś więcej niż tylko rozwiązań w zakresie druku, oferując kompleksowe zarządzanie całą infrastrukturą biurowego obiegu dokumentów". Inne mocne strony odnotowane w raporcie to oferta Xerox w zakresie bezpieczeństwa, globalny model dostarczania usług, elastyczność i skalowalność zarządzania drukiem oraz doświadczenie na rynku.

Aplikacje drukarek napędzają „Linię Oprogramowania Roku”

Już po raz piąty Xerox zdobył prestiżową nagrodę „Linia Oprogramowania Roku” przyznawaną przez Keypoint Intelligence - Buyers Lab. Według analityków grupy, w zdobyciu nagrody pomogła szeroka gama aplikacji wielofunkcyjnych drukarek (MFP) Xerox, stworzonych przez firmę i jej partnerów.

Odnotowano również szereg rozwiązań do obrazowania dokumentów, w tym Xerox's Smart Workplace Assistant, DocuShare, Workplace Suite, Easy Translator App oraz Xerox's Workflow Automation Services.

- Obrazowanie dokumentów nadal ewoluuje, z naciskiem na aplikacje programowe, a ostatnio jeszcze silniej na aplikacje MFP. Nasza analiza pokazuje, że Xerox jest w czołówce tego ruchu dzięki strategii "Workplace Assistant" i bogatemu portfolio tradycyjnych aplikacji. - Jamie Bsales, Dyrektor ds. analizy rozwiązań, Keypoint Intelligence - Buyers Lab

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764