logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Xerox z Printreleaf pomogą klientom osiągnąć cele zrównoważonego rozwoju

  PR 20.04.2018, przeczytano 387 razy

Użytkownicy usług zarządzania drukiem Xerox będą mogli przyczynić się do zalesienia planety. Firma rozpoczęła współpracę z PrintRelief, czyli platformą, która monitoruje konsumpcję papieru i przelicza ją na liczbę drzew, których zasadzenie zrównoważy zużycie arkuszy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/xerox-z-printreleaf-pomoga-klientom-osiagnac-cele-zrownowazonego-rozwoju,36225,artykul.html

Klienci Xerox będą mogli w swoich umowach MPS zawrzeć opcję raportowania zużycia papieru do PrintRelief. Xerox dzięki platformie pomoże swoim użytkownikom wybrać projekty, mające na celu zalesienie konkretnych obszarów geograficznych, a także raportować ich postępy.

- Xerox od dawna podejmuje działania na rzecz promocji zrównoważonego rozwoju, poczynając od Green World Alliance, aż po Xerox Print Awareness Tool. Dzięki współpracy z PrintReleaf kontynuujemy ten kierunek, a nawet idziemy krok dalej, bo pomagamy użytkownikom usług zarządzania drukiem niwelować negatywne skutki używania papieru. - mówi Wendi Latko, vice president, Environment, Health, Safety & Sustainability, Xerox.

- Zaangażowanie Xerox w zrównoważony rozwój sprawiają, że firma jest dla nas idealnym partnerem. Nasze partnerstwo niesie wielkie nadzieje na przyszłość, ponieważ w znaczący sposób poszerzamy nasz zasięg i sieć użytkowników platformy PrintReleaf, przyczyniających się do ponownego zalesiania planety. - mówi Jordan Darragh, CEO i założyciel PrintReleaf

Źródło: Xerox Polska

www.xerox.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764