logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Xerox zdobywa pozycję lidera w raporcie agencji Quocirca

  PR 16.10.2018, przeczytano 157 razy

Xerox został liderem światowego rankingu  dostawców usług zarządzania drukiem (MPS) organizowanego przez agencję Quocirca. Dziewiąty rok z rzędu!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/xerox-zdobywa-pozycje-lidera-w-raporcie-agencji-quocirca,379764,artykul.html

- Konsekwencja Xerox w dziedzinie zarządzania drukiem sprawiła, że firma po raz kolejny znalazła się na szczycie rankingu. Doświadczenie w zakresie wspierania dostawców, wszechstronnej analizy i raportowania, w połączeniu z dowiedzioną już siłą technologii ConnectKey, wzmacnia pozycję firmy na rynku MPS - powiedziała Louella Fernandes, Zastępca Dyrektora, Quocirca.

Technologia Xerox ConnectKey łączy świat realny i cyfrowy oraz przekształca tradycyjne urządzenia drukujące w inteligentnych asystentów, którzy odpowiadają potrzebom nowoczesnego miejsca pracy. Personalizowane, zautomatyzowane przepływy pracy, błyskawiczny dostęp do chmury, mobilność, dostosowane aplikacje i wielowarstwowe funkcje zabezpieczeń, pomagają zwiększyć produktywność, wydajność oraz bezpieczeństwo informacji.

Pomagamy klientom osiągnąć ich strategiczne cele

Klienci Xerox coraz częściej widzą, w jaki sposób zarządzanie drukiem może pomóc w osiągnięciu ich strategicznych celów. Dla Goldcar, lidera rynku wynajmu samochodów w Hiszpanii i Portugalii, zarządzanie drukiem było sposobem na zwiększenie elastyczności i obniżenie kosztów, aby osiągnąć cele ekspansji geograficznej oraz wzrostu organicznego.

- Firma Xerox zapewniła nam szybkość i elastyczność, które są niezbędne do zwiększenia rozbudowy nowego biura, a także kontroli oraz optymalizacji kosztów, których potrzebujemy w naszych codziennych działaniach - powiedział César López, Dyrektor ds. Technologii w Goldcar. - MPS pozwala nam również wzmocnić nasze długotrwałe zaangażowanie w zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczną biznesu, pomagając nam zmniejszać ogólne zużycie papieru – dodał.

Oferta MPS została zaprojektowana z myślą o złożonych potrzebach, zarówno dużych przedsiębiorstw, jak i małych oraz średnich firm, przechodzących z papieru na obieg cyfrowy. Technologia, taka jak platforma DocuShare firmy Xerox, stanowi kluczowy kamień milowy nowoczesnego biura: praca mobilna, współpraca, intuicyjne zarządzanie danymi i automatyzacja czasochłonnych procesów. Narzędzia takie jak usługa User Analytics Service pozwalają na wgląd w użycie drukarki, aby zidentyfikować możliwości transformacji cyfrowej i automatyzacji.

Bezpieczeństwo dokumentów i danych pozostaje istotną częścią oferty MPS, jak zauważa raport Quocirca: Xerox oferuje solidny zestaw usług i zabezpieczeń, które są kluczowe dla kontraktów MPS. Jego wielowymiarowe podejście do bezpieczeństwa obejmuje usługi oceny, opracowywania polityki bezpieczeństwa, zgodności środków zaradczych oraz analityki użytkownika, audytu i śledzenia.

- W Xerox dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić klientom narzędzia i wsparcie niezbędne do rozpoczęcia lub kontynuowania cyfrowej transformacji - powiedział Tracey Koziol, Wiceprezes ds. Globalnych Ofert, Xerox. - Jesteśmy dumni, że po raz kolejny zostaliśmy uznani za lidera w MPS na całym świecie i pomagamy naszym klientom uzyskać wydajność, produktywność oraz generować oszczędności – dodał.

Raport Quocirca zapewnia niezależną ocenę szeregu wybranych dostawców MPS, reprezentujących najważniejsze trendy branżowe, na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród klientów. Ustalenia obejmują:

  • Rozszerzanie kontraktów MPS, w celu objęcia cyfrowych usług przepływu pracy, może pomóc firmom w zwiększeniu wydajności. 84% organizacji wdrożyło już cyfrowe procesy obiegu dokumentów, rezygnując z ich wersji papierowych.
  • MPS jest kluczowym czynnikiem przyspieszającym transformację cyfrową, dzięki wdrożeniu digitalizacji i automatyzacji przepływu pracy.
  • Jakość usług i bezpieczeństwo to główne powody wdrożenia MPS.
  • Prawie połowa (49%) organizacji zgadza się, że bezpieczeństwo drukowania jest ważne dla ich ogólnej strategii bezpieczeństwa informacji.

Źródło: Xerox Corporation

www.xerox.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764