logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki

  PR 18.04.2024, przeczytano 409 razy
ilustracjastrzałka
Kamil Semeniuk

Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/xiaomi-rozpoczelo-wspolprace-z-gwiazdami-polskiej-siatkowki,403905,artykul.html

Xiaomi 14 zapewnia doświadczenie profesjonalnego poziomu fotografii. Smartfon, wyposażony w obiektyw Leica Summilux, zapewnia doskonałe odwzorowanie kolorów, kontrast i rozdzielczość, a jego przysłona ƒ/1,6 pozwala zachować wysoką jasność przy skróconym czasie naświetlania.

– Sportowe emocje są dynamiczne, a jednocześnie ulotne, dlatego aby je uwiecznić potrzeba dobrego sprzętu, dzięki którym dana chwila przejdzie do historii. Dziś z dumą mogę ogłosić rozpoczęcie współpracy z marką Xiaomi. Mam nadzieję, że w kolejnych miesiącach rolka aparatu mojego Xiaomi 14, wypełni się Legendarnymi (sportowymi i nie tylko) Momentami! – komentuje Aleksander Śliwka .

Nowi przyjaciele marki Kamil Semeniuk, Aleksander Śliwka i Marcin Janusz będą dzielić się legendarnymi momentami wykonanymi flagowym Xiaomi 14 ze zgrupowań, również swoich codziennych sytuacji i spotkań. Ponadto, w ramach współpracy sportowcy wezmą udział w serii siatkarskich wyzwań, które będą nie lada gratką dla fanów tej dyscypliny.

– Xiaomi 14 powstało z myślą tworzenia legendarnych momentów, a takich w sporcie nie brakuje. Szybkie, dynamiczne ujęcia pozwalają poczuć emocje, które towarzyszą podczas meczów, dlatego wierzymy, że dzięki tej współpracy kibice polskiej siatkówki będą mogli być bliżej swoich ulubionych siatkarzy – komentuje Oktawia Rączy, PR Manager Xiaomi Polska.

Nowi ambasadorowie marki Xiaomi będą dzielić się swoimi wrażeniami na kanałach społecznościowych.

oraz na oficjalnych kanałach marki Xiaomi: https://www.instagram.com/xiaomi.polska/ https://www.facebook.com/XiaomiPoland/

Źródło: Xiaomi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

STS Partnerem Czołowym Pogoni Szczecin
STS podpisał kontrakt sponsorski z Pogonią Szczecin, czwartą drużyną minionego sezonu Ekstraklasy. Kontrakt będzie obowiązywać do końca rozgrywek 2026/2027. Na mocy porozumienia, STS został Partnerem Czołowym i oficjalnym bukmacherem klubu z Pomorza.
Marka Familijne z wakacyjną loterią konsumencką
1 lipca br. ruszyła loteria konsumencka „Mus to zobaczyć!” zorganizowana przez markę Familijne z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników codziennie czeka gotówka, a w wielkim finale rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem. Działania będą intensywnie promowane w mediach oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce.
Bang & Olufsen w portfolio Home Sweet Home PR
Agencja Home Sweet Home PR została wybrana do obsługi komunikacyjnej marki Bang & Olufsen, jednej z najbardziej znanych i rozpoznawalnych na świecie marek z branży audio-wideo. Do głównych obowiązków HSH PR będzie należało prowadzenie biura prasowego marki, kreowanie wizerunku firmy w mediach, doradztwo w zakresie zakupu powierzchni reklamowych oraz koordynowanie...
Obiektyw Voigtlander APO Lanthar II 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
HP sponsorem tytularnym zespołu Ferrari w Formule 1
Firmy Ferrari i HP ogłosiły wieloletnie partnerstwo, w ramach którego zobowiązują się wspólnie do rozwoju zrównoważonych innowacji i przyspieszenia rozwoju technologii w zespole Formuły 1 o nowej nazwie „Scuderia Ferrari HP”. Na samochodach i kombinezonach włoskiej ekipy pojawi się charakterystyczne niebieskie logo z białymi inicjałami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764