logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

XPG sponsorem tytularnym organizacji esportowej Invicta Gaming

  PR 22.05.2020, przeczytano 882 razy
ilustracjastrzałka

Gamingowa marka XPG, należąca do popularnego producenta dysków i pamięci ADATA, została sponsorem tytularnym polskiej organizacji esportowej Invicta Gaming. Współpraca obejmuje występy pod nową nazwą w rozgrywkach transmitowanych przez Polsat Games, testy wyposażenia, aktywności w mediach społecznościowych oraz atrakcje dla fanów. Za koordynację współpracy odpowiada krakowska agencja WĘC PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/xpg-sponsorem-tytularnym-organizacji-esportowej-invicta-gaming,387125,artykul.html

XPG Invicta - to efekt współpracy nawiązanej pomiędzy polską organizacją esportową a popularnym producentem sprzętu komputerowego, który został jej sponsorem tytularnym. Marka XPG udzieli między innymi wsparcia sprzętowego zawodnikom Invicta Gaming. Efektami kooperacji będą także testy wyposażenia, czy też aktywności w mediach społecznościowych organizacji oraz jej reprezentantów. Na fanów drużyny będą czekać konkursy, kody rabatowe, a nawet turniej online, w których będą mogli oni wygrać sprzęty oraz gadżety od XPG.

- Współpracując z organizacjami esportowymi możemy poznać rzeczywiste potrzeby profesjonalnych zawodników. Między innymi dzięki temu jesteśmy w stanie tworzyć sprzęt komputerowy, który potrafi sprostać wymaganiom graczy. Mamy nadzieję, że wspólnie z Invicta Gaming nie tylko dotrzemy do kolejnych fanów esportu w Polsce, dla których już przygotowujemy szereg różnych atrakcji, ale także uda nam się realnie pomóc w rozwoju tej organizacji - mówi Michał Orłowski, szef polskiego przedstawicielstwa Adata Technology - właściciela marki XPG.

Współpraca pomiędzy XPG a Invicta Gaming została nawiązana na okres trwania Rainbow Six Polish Masters. Zespół jest jednym z faworytów do wygrania oficjalnych rozgrywek Ubisoft Polska w grze Rainbow Six: Siege. Zmagania o randze Mistrzostw Polski rozpoczną się 28 maja, a zwycięzca sezonu zostanie wyłoniony 6 września. W zmaganiach transmitowanych przez Polsat Games drużyna wystąpi już pod nową nazwą, reprezentując swojego sponsora tytularnego nie tylko w nazwie, ale także na koszulkach. Współpraca obejmie jednak również pozostałe dywizje Invicta Gaming.

Nawiązanie współpracy z Invicta Gaming to nie pierwsze działania XPG w świecie esportu. Marka obecnie jest sponsorem organizacji m.in. ze Stanów Zjednoczonych, Japonii, Turcji oraz Wielkiej Brytanii, takich jak J.Storm, SunSister, YouthCrew Esports oraz Vexed Gaming. Za koordynację współpracy z polską organizacją esportową Invicta Gaming odpowiada WĘC PR. Krakowska agencja już od 1 stycznia 2016 roku prowadzi na polskim rynku działania z zakresu PR dla producenta popularnych dysków i pamięci USB - firmy ADATA, będącej właścicielem marki XPG.

Źródło: WĘC PR

www.wec24.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764