logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

XPS Revolt 2 – nowa odsłona kampanii Dell i Intel

  PR 09.06.2022, przeczytano 354 razy
ilustracjastrzałka

Marki Dell i Intel rozpoczynają 2. etap wspólnej kampanii „XPS Revolt”. Obejmuje on premierę eksperymentalnego wideo Brodki, opartego na kolaboracji z cyfrowymi twórcami oraz promocję sprzedaży, w której w pakiecie z laptopami Dell na platformie Intel Evo dostępne są etui na laptop oraz oryginalne bluzy z limitowanej kolekcji „XPS Revolt by Mariusz Przybylski”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/xps-revolt-2-%E2%80%93-nowa-odslona-kampanii-dell-i-intel,396197,artykul.html

Pierwszym etapem kampanii „XPS Revolt” był konkurs dla cyfrowych twórców, którego Dyrektor Artystyczną była Brodka. Z 1400 nadesłanych prac: grafik, filmów, animacji i motywów muzycznych, jury pod przewodnictwem artystki wybrało 5 najlepszych. Zostały one nagrodzone laptopami Dell XPS 13 z Intel Evo oraz włączeniem do finałowego wideo Brodki, promującego tę serię laptopów dedykowanych twórcom:

Projekt „XPS Revolt” ma swoją kontynuację w świecie mody. Do jego kolejnej odsłony marki Dell i Intel zaprosiły znanego polskiego projektanta Mariusza Przybylskiego. Zaprojektował on ekskluzywne etui na laptop 13”, inspirując się topową linią laptopów Dell XPS, opartą na platformie Intel Evo. Również prace laureatów konkursu otrzymały nowy modowy kontekst. Mariusz Przybylski zaprojektował na ich podstawie artystyczny kolaż będący nadrukiem na streetwearowej bluzie jego autorstwa.

Etui i bluza z limitowanej kolekcji „XPS Revolt by Mariusz Przybylski” dostępne są wyłącznie w ramach „Stylowej Promocji Dell” przy zakupie 13-calowych laptopów Dell z serii XPS i Inspiron, opartych na platformie Intel Evo.

Wiele ciekawych dodatkowych treści, związanych z projektem „XPS Revolt”, jak wywiady z twórcami czy relacje zza kulis, można znaleźć na platformie uzdalnieni.pl oraz powiązanych z nią kanałach społecznościowych. Jest to lifestylowy portal marki Dell adresowany do użytkowników, którzy realizują swoje pasje i zdolności zdalnie, dla których laptop stał się nieodłącznym towarzyszem codziennego życia.

Za koncept kreatywny i kompleksową obsługę projektu „XPS Revolt” odpowiedzialna jest agencja reklamowa Pakaya. Produkcją wideo zajęło się studio Papaya Films. Zakup mediów w ramach kampanii powierzono domowi mediowemu MediaHub.

Źródło: Dell

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reklama OOH w Polsce - 3. kw. 2022
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w trzecim kwartale 2022 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Group).
ING z nową kampanią w zakresie cyberbezpieczeństwa
ING Bank Śląski w nowej kampanii wspiera Polaków w lepszym dbaniu o bezpieczeństwo w internecie. Bank promuje dodatkowe, innowacyjne zabezpieczenia w „Strefie bezpieczeństwa” w aplikacji Moje ING i pokazuje, że można robić swoje, bezpieczniej.
Ukraiński artysta dla Prologis Park Warsaw-Żerań
Na fasadzie magazynu Prologis w Warszawie, streetartowy malarz ukraiński Alex Maksiov, stworzył ogromny mural 3D przedstawiający cztery sikorki.
Hard Rock Cafe poszerza współpracę ze światową legendą piłki nożnej Lionelem Messim i prezentuje najnowszą wersję cieszącego się powodzeniem wśród fanów burgera Messi Burger - Champion's Edition. Burger Messi Burger Champion's Edition dostępny w restauracjach Hard Rock Cafe na całym świecie, odpowiedni dla najlepszego gracza wszech czasów, jest teraz dostępny z trzema...
Żywiec wciąż zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie mogłoby więc zabraknąć w zimowej komunikacji marki. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764