logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

XTB gra z Kanałem Sportowym

  PR 30.01.2023, przeczytano 1158 razy
ilustracjastrzałka

Piłka nożna, boks czy mieszane sztuki walki - każdej z tych dyscyplin sportowych towarzyszą wielkie emocje. Punktów stycznych pomiędzy światem sportu, a inwestycjami jest wiele. Część z nich w nadchodzących miesiącach poznać będzie można na antenie Kanału Sportowego, który rozpoczął współpracę z XTB, polską platformą inwestycyjną o zasięgu światowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/xtb-gra-z-kanalem-sportowym,398799,artykul.html

Krzysztof Stanowski, Michał Pol, Mateusz Borek i Tomasz Smokowski - to nazwiska doskonale znane wszystkim polskim fanom sportu. Założyciele Kanału Sportowego - projektu z pogranicza telewizji internetowej oraz publicystyki sportowej - od początku działalności na YouTube przyciągają uwagę setek tysięcy widzów. Kanał początkowo skupiony na polskim futbolu, za sprawą powstałego w czasie pandemii koronawirusa formatu Hejt Park zdobył szeroki rozgłos, a na jego antenie zaczęły pojawiać się również postaci ze świata polityki, czy showbiznesu. Od stycznia Kanał Sportowy podjął współpracę z XTB, polską platformą inwestycyjną.

- Firma XTB to solidny partner, wspierający nie tylko KSW, ale też współpracujący z wielkimi mistrzami ze świata sportu. Wierzymy, że razem możemy zaoferować kibicom wiele dobrego, tworząc jeszcze bardziej angażujące treści. W Kanale Sportowym miłośnicy MMA, boksu i pozostałych sztuk walki znajdą dla siebie kilka eksperckich pozycji. Programy typu Oktagon, w Ringu czy te związane z galami KSW cieszą się dużą popularnością, czego dowodem jest m.in. pozyskanie stałego partnera – firmy XTB.  Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało się nawiązać współpracę i już nie możemy się doczekać, by pokazać jej efekty kibicom - powiedziała Agnieszka Prachniak, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Kanale Sportowym.

Współpracujący z mistrzami mieszanych sztuk walki Conorem McGregorem, Joanną Jędrzejczyk oraz Jirim Prochazką, XTB objęło partnerstwem takie formaty Kanału Sportowego jak Oktagon Live czy W Ringu. Logo XTB pojawi się również w trakcie programów publicystycznych takich jak prowadzone przez m.in. Krzysztofa Stanowskiego Dziennikarskie Zero czy Hejt Park. Ten ostatni jest szczególnie popularny ze względu na swoją formułę zakładającą kontakt na żywo widzów z prowadzącym oraz jego gościem. Także za sprawą obecności w formacie gwiazd niezwiązanych ze światem sportu, Hejt Park stał się jednym z najpopularniejszych programów publicystycznych w Polsce.

- Naszym celem jest budowa silnej polski marki zarówno w Polsce, jak i poza granicami naszego kraju. Jesteśmy bardzo zadowoleni z podjętej współpracy z Kanałem Sportowym, ponieważ jest to format uwielbiany przez setki tysięcy widzów. Głęboko wierzymy, że tego typu działania pozwolą nam ugruntować naszą pozycję na rynku. Jesteśmy polską firmą i bardzo cieszą nas umowy podpisane z innymi polskimi podmiotami. Jesteśmy sponsorem tytularnym KSW, współpracujemy z projektem Speed Games, jesteśmy partnerem Klubu Przedsiębiorczości, a od teraz również jednego z największych kanałów sportowych na YouTube - powiedział Szymon Szymański, Chief Growth Office w XTB.

Źródło: Grupa XTB

www.xtb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764