logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

XVII edycja konkursu na plakat o ochronie własności intelektualnej

   08.07.2019, przeczytano 1088 razy
ilustracja

Urząd Patentowy RP ogłasza XVII edycję Konkursu na najlepszy plakat o tematyce związanej z ochroną własności intelektualnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/xvii-edycja-konkursu-na-plakat-o-ochronie-wlasnosci-intelektualnej,383169,artykul.html

Celem Konkursu pod hasłem „Oryginał jest tylko jeden - wspólnie walczymy z podróbkami” jest wykonanie plakatu, którego tematyka będzie nawiązywać do ochrony własności intelektualnej, w szczególności wynalazków, wzorów przemysłowych, znaków towarowych, oznaczeń geograficznych i utworów.

W Konkursie mogą uczestniczyć samodzielni autorzy lub zespoły autorskie:

  • studenci uczelni artystycznych, wydziałów architektury oraz wydziałów sztuk plastycznych szkół wyższych (kategoria studencka),
  • uczniowie szkół artystycznych (kategoria uczniowska),
  • zawodowi artyści plastycy i graficy (kategoria zamknięta),
  • inne zainteresowane osoby nieobjęte poprzednimi kategoriami (kategoria otwarta).

Termin składania prac: 16 października 2019 r.

Rozstrzygnięcie Konkursu: 15 listopada 2019 r.

Plakaty należy dostarczyć na adres: 
Urząd Patentowy RP 
al. Niepodległości 188/192 
00-950 Warszawa 
pokój 419 

z dopiskiem „konkurs na plakat”

Wszelkie dodatkowe pytania można kierować na adres: konkurs(at)uprp.gov.pl

Źródło: Urząd Patentowy RP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764