logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

XXIV Międzynarodowy Kongres Marketingu Publicznego i Nonprofit

   27.04.2025, przeczytano 526 razy
ilustracja

XXIV Międzynarodowy Kongres Marketingu Publicznego i Nonprofit odbędzie się w  Katowicach w dniach 2-5 lipca 2025 r. Tematem przewodnim wydarzenia będzie „Z   przeszłości ku przyszłości: Marketing publiczny i non-profit dla rozwoju obszarów poprzemysłowych”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/xxiv-miedzynarodowy-kongres-marketingu-publicznego-i-nonprofit,408569,artykul.html

XXIV Międzynarodowy Kongres Marketingu Publicznego i Nonprofit odbędzie się w  Katowicach w dniach 2-5 lipca 2025 r. Tematem przewodnim wydarzenia będzie „Z przeszłości ku przyszłości: Marketing publiczny i non-profit dla rozwoju obszarów poprzemysłowych”. Patronatem wydarzenia został IAB Polska. 

Wydarzenie organizowane przez The International Association on Public and Nonprofit Marketing oraz Akademię Górnośląską im. Wojciecha Korfantego w Katowicach ma na celu zgromadzenie naukowców oraz praktyków, aby omówić rolę marketingu w obszarach postindustrialnych.

Tematem przewodnim Kongresu jest „Z przeszłości ku przyszłości: Marketing publiczny i non-profit dla rozwoju obszarów poprzemysłowych”.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
Zawodowy Wzrok: głos pacjentów w kampanii Optegry
Po sukcesie ubiegłorocznej odsłony, kampania „Zawodowy Wzrok” – realizowana przez sieć klinik okulistycznych Optegra – powraca w nowym, wzmocnionym formacie. Tegoroczna edycja została rozbudowana o działania PR i influencer marketing, a cały koncept opiera się na autentycznych insightach zaczerpniętych bezpośrednio od pacjentów.
DoubleVerify z Impact Plus zbadają ślad węglowy kampanii reklamowych
DoubleVerify ogłosiła partnerstwo z Impact Plus, czołową firmą technologiczną w obszarze zrównoważonego rozwoju, która wspiera marketerów w ograniczaniu śladu środowiskowego ich działań reklamowych. Dzięki tej współpracy marki mogą korzystać z narzędzia DV - Emissions Measurement, wspartego na rozwiązaniach Impact Plus, aby lepiej rozumieć i zarządzać śladem...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764