logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

XXV Akademia Lasera za nami

   20.10.2013, przeczytano 1115 razy
strzałkistrzałka
XXV Akademia Lasera za nami ZOBACZ ILUSTRACJE

W czwartek 17 października odbyła się XXV Akademia Lasera. Dwudziestu czterech uczestników mogło zapoznać się z trendami w technologii laserowej a także nowymi materiałami i akcesoriami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/xxv-akademia-lasera-za-nami,19991,artykul.html

Uczestnicy przyjechali na szkolenie z różnorodnymi pytaniami i problemami, które zostały omówione i wyjaśnione. Część spośród obecnych Klientów wykonuje bardzo ciekawe realizacje, które zostały przedstawione innym uczestnikom, np znakowanie dywaników samochodowych laserem CO2.

Zaprezentowano w praktyce grawerowanie metalu przy pomocy taśmy Thermark. Sporym zainteresowaniem cieszyły się kolorowe pieczątki oraz znakowanie Alumamarku. Jeden z uczestników po wymianie opinii pomiędzy z użytkownikami laserów ULS, zadecydował się na zamówienie urządzenia tej marki. Jak wynikało z rozmów, inni uczestnicy planują wprowadzenie do oferty usług grawerowania fotografii, a także suchych pieczęci.

Następna Akademia Lasera już grudniu. Patronat medialny: Signs.pl.

Źródło: COLOP Polska

lasery.pl/akademia-lasera

Galeria: XXV Akademia Lasera


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitor graficzny Eizo Coloredge CS2400S
EIZO wprowadza do sprzedaży 24.1” monitor graficzny nowej generacji ze złączem USB-C
Doubleverify likwiduje pierwszy wielkoskalowy schemat oszustw dotyczących emitowania reklam na platformach audio
DoubleVerify, wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła właśnie odkrycie „BeatSting”, pierwszego wielkoskalowego schematu oszustw związanego z emisją reklam w zasobach reklamowych audio. Od czasu, gdy laboratorium DV Fraud Lab po raz pierwszy zidentyfikowało tę rodzinę oszustw w 2019 roku, szacuje się, że reklamodawcom ukradziono w...
Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
Durex wchodzi w świat gamingu i oferuje sekspozytywne poradnictwo na Discordzie
Marka poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpieczniejszego i bardziej odpowiedzialnego seksu, sięgając po kolejne kanały komunikacji z młodymi odbiorcami. Tym razem chce dotrzeć do społeczności gamingowej, która jest obecna na cieszącej się rosnącą popularnością platformie Discord.
Oreo prezentuje limitowaną edycję ciastek przygotowaną we współpracy z Xboxem
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764