logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Yax intercative na Festiwalmarketingu.pl

  PR 11.09.2019, przeczytano 79 razy

Kreatywne rozwiązania IT dla dostawców artykułów promocyjnych to propozycja firmy, która ponownie zaprezentuje się na targach reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yax-intercative-na-festiwalmarketingu.pl,383934,artykul.html

Yax interactive to software house specjalizujący się w tworzeniu kreatorów online oraz innowacyjnych systemów zarządzania produkcją dla branży tekstylnej oraz gadżetowej. Doświadczenie zebrane przez 10 lat działalności gwarantuje pełne zrozumienie potrzeb branży. Yax interactive posiada w swoim portfolio również kilka własnych prężnie rozwijających się startupów, takich jak: IdeaShirt, Emenago, Buylando i Rating Captain.

- Poprzez udział w Festiwalu staramy się dotrzeć do nowych klientów szukających innowacyjnych rozwiązań informatycznych dla swoich firm. Poprzednia edycja, na której wystawialiśmy się z ofertą jednego z naszych startupów - IdeaShirt - była dla nas bardzo owocna – podkreśla Mateusz Piwnicki, właściciel Yax interactive.

Firma zaprasza na spotkanie ze specjalistami wdrożeń nowoczesnych aplikacji internetowych na stoisko A11.

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największa branżowa impreza tego typu w drugiej połowie roku.

  • Link do bezpłatnej rejestracji TUTAJ

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roadshow – Wrappingowa dawka emocji - V edycja
Jesienna edycja należeć będzie do wyjątkowych z kilku powodów: mały jubileusz – V edycja, jednych z najliczniej obsadzanych warsztatów aplikacyjnych, z udziałem Rafała Żmudy, to już powód do dumy, nowy produkt – firma 3M, wprowadziła na rynek nową edycję folii WrapFilm i będziemy mieli okazję z nią pracować –...
Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym nowego napoju energetyzującego
We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy – pierwszego na rynku napoju energetyzującego o znanej i uwielbianej przez konsumentów nucie smakowej Coca-Cola. W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in.: silne wsparcie 360 stopni, obejmujące emisję spotu w TV, internecie i kinach, działania w digitalu,...
„Nasz Danone jest dla ciebie” – pracownicy w nowej kampanii Danone
Grupa spółek DANONE wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową, która prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom. To właśnie oni wystąpili w kampanii, jak również mieli kluczowy wpływ na jej kształt - dzieląc się swoimi autentycznymi historiami i tym, co szczególnie cenią w pracy i w życiu prywatnym....
Marka Perwoll i Maja Sablewska z kampanią #Rethinkfashion
Marka Perwoll w kampanii #RethinkFashion promuje ideę slow fashion i odpowiedzialnej konsumpcji. Ambasadorką akcji jest Maja Sablewska, która współpracuje z marką od 6 lat. Oprócz tradycyjnej reklamy telewizyjnej prowadzone są działania digitalowe.
Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips – nowa realizacja Nav agency we współpracy z Mint Media dla Danone
Już 16.09.2019 rusza promocja marki Alpro we współpracy z Philips Polska pod hasłem „Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips”. W promocji klienci mogą odebrać vouchery do wykorzystania na wybrane produkty Philips.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764