logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Yax intercative na Festiwalmarketingu.pl

  PR 11.09.2019, przeczytano 255 razy

Kreatywne rozwiązania IT dla dostawców artykułów promocyjnych to propozycja firmy, która ponownie zaprezentuje się na targach reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yax-intercative-na-festiwalmarketingu.pl,383934,artykul.html

Yax interactive to software house specjalizujący się w tworzeniu kreatorów online oraz innowacyjnych systemów zarządzania produkcją dla branży tekstylnej oraz gadżetowej. Doświadczenie zebrane przez 10 lat działalności gwarantuje pełne zrozumienie potrzeb branży. Yax interactive posiada w swoim portfolio również kilka własnych prężnie rozwijających się startupów, takich jak: IdeaShirt, Emenago, Buylando i Rating Captain.

- Poprzez udział w Festiwalu staramy się dotrzeć do nowych klientów szukających innowacyjnych rozwiązań informatycznych dla swoich firm. Poprzednia edycja, na której wystawialiśmy się z ofertą jednego z naszych startupów - IdeaShirt - była dla nas bardzo owocna – podkreśla Mateusz Piwnicki, właściciel Yax interactive.

Firma zaprasza na spotkanie ze specjalistami wdrożeń nowoczesnych aplikacji internetowych na stoisko A11.

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największa branżowa impreza tego typu w drugiej połowie roku.

  • Link do bezpłatnej rejestracji TUTAJ

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764