logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

YI M1 – kompaktowy bezlusterkowiec w ofercie YI

  PR 22.09.2016, przeczytano 943 razy
ilustracjastrzałka

Osoby, które lubią robić zdjęcia, jednak nie przepadają za dużymi i ciężkimi lustrzankami będą zachwycone nową propozycją firmy Xiaoyi, należącej do giganta światowego XIAOMI.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yi-m1-%E2%80%93-kompaktowy-bezlusterkowiec-w-ofercie-yi,30009,artykul.html

Oferta marki YI powiększa się systematycznie. Wkrótce będziemy mogli zakupić kompaktowy (280 g) aparat bezlusterkowy – YI M1. Produkt cechuje dobra matryca SONY oraz dotykowy wyświetlacz.

YI M1 wkrótce w ofercie Xiaoyi

Aparat oferowany przez Xiaoyi będzie można zakupić w dwóch wersjach: samo body lub body z obiektywami 42.5 mm F1.8 oraz 12-40mm F3.5-5.6. Wymienne obiektywy sprawią, że fani fotografii będą mogli tworzyć piękne zdjęcia w różnych opcjach, np. makro. Co ciekawe, aparat kompatybilny jest także z innymi obiektywami za sprawą zastosowania gniazda MFT (Micro Four Thirds - M4/3).

YI M1 to połączenie intuicyjnej obsługi (za sprawą dotykowego wyświetlacza) oraz najwyższych parametrów (między innymi dzięki 20.16-milionowej matrycy Sony IMX269). Aparat posiadać będzie specjalnie przygotowane oprogramowanie, które podpowie mniej doświadczonym jak powinien ustawić się model, aby zdjęcie było naprawdę ciekawe.

Nagrywanie 4K (30 FPS) oraz bezpośrednie przesyłanie materiałów po Wi-Fi sprawi, że tworzenie i edytowanie, a także późniejsze udostępnianie na portalach społecznościowych naszych materiałów stanie się prostsze niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki kompaktowemu rozmiarowi YI M1 (wspomniane wcześniej 280 g), będziemy mogli go zabrać wszędzie ze sobą i uwiecznić chwile do których będziemy często wracać – zarówno te nagrane w formie wideo w jakości 4K (30 FPS) jak i uwiecznione w formie pięknych fotografii. Tych tworzonych w trybie manualnym jak i automatycznym.

Źródło: Xiaoyi

www.xiaoyi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764