logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Yield Riser na targach IOTX

  PR 20.03.2018, przeczytano 512 razy

Yield Riser zaprezentuje swoją ofertę na targach Internet of Things Expo w Dubaju – jednym z największych technologicznych wydarzeń na Bliskim Wschodzie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yield-riser-na-targach-iotx,35851,artykul.html

Yield Riser, już na początku maja będzie jednym z wystawców na targach IOTX w Dubaju. To doskonała okazja do zaprezentowania swojej oferty na arenie międzynarodowej oraz na nawiązanie kontaktów z klientami i inwestorami z całego świata. Stoisko spółki znajdzie się w alei startupów w sektorze A13. Zespół Yield Riser reprezentowali będą Paweł Treściński, wiceprezes spółki oraz Yana Bilas, Senior Publisher Service Manager.

Na trzydniowym wydarzeniu IOTX zaprezentowane zostaną najnowsze technologie z sektorów: robotyki, sztucznej inteligencji i rzeczywistości rozszerzonej. W ramach targów odbędzie się również konferencja IOTX, podczas której przeprowadzona zostanie seria wykładów oraz paneli dyskusyjnych, na których wystąpi wielu prelegentów z całego świata. W tym roku w Dubaj World Trade Center pojawi się ponad 7 tysięcy odwiedzających i przeszło 120 wystawców z ponad 80 krajów.

Uczestnikami konferencji będą inwestorzy, przedsiębiorcy oraz przedstawiciele marek, którzy podczas trzydniowego wydarzenia będą prezentowali swoje oferty oraz dyskutowali o przyszłości branży IoT.

Źródło: YieldRiser

www.yieldriser.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764