logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Yield Riser na targach technologicznych Futurecom 2018

  PR 20.09.2018, przeczytano 338 razy

Yield Riser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – zaprezentuje się na największych w Południowej Ameryce targach technologicznych Futurecom. Wydarzenie odbędzie się pomiędzy 15 a 18 października w brazylijskim Sao Paulo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yield-riser-na-targach-technologicznych-futurecom-2018,379403,artykul.html

Obecność na Futurecom to doskonała okazja do przedstawienia spółki oraz rozmów z potencjalnymi klientami i inwestorami, a także możliwość prezentacji osobom decyzyjnym z branży technologicznej z całego świata. W konferencji biorą udział firmy, które oferują unikalne rozwiązania z szeroko pojętej branży technologicznej. Yield Riser, który optymalizuje ponad 100 witryn z Polski oraz z zagranicy i ma na swoim koncie więcej niż miliard odsłon miesięcznie, idealnie wpisuje się w to grono.

Obecność na targach Futruecom to element długofalowej strategii, której realizację rozpoczęliśmy na początku tego roku. W czerwcu otworzyliśmy w Brazylii, a dokładnie w Rio de Janeiro oddział naszej firmy. Uczestnictwo w targach pomoże nam lepiej poznać rynek południowoamerykański oraz obrać odpowiednią drogę, aby trafić z naszą ofertą do nowych wydawców i reklamodawców – tłumaczy Paweł Treściński, wiceprezes Yield Riser.

Futurecom to największe targi technologiczne w Ameryce Południowej. Jest to połączenie targów i konferencji branżowej. W ciągu trzech dni, w Sao Paulo spotkają się przedstawiciele branży telekomunikacyjnej, marketingu, mediów i nowoczesnych technologii. Wydarzenie każdego roku przyciąga średnio 15 000 odwiedzających i ponad 250 wystawców z całego świata.

Źródło: Yield Riser

www.yieldriser.com

Dodatkowe informacje:

Yield Riser powstał w 2015r., optymalizuje ponad 100 witryn z Polski oraz zagranicy i ma na swoim koncie więcej niż miliard odsłon miesięcznie. Firmę tworzy zespół doświadczonych ekspertów obecnych na rynku reklamy internetowej od 1997r. Wielu z nich współtworzyło największe w Polsce sieci reklamowe. Firma oferuje własne rozwiązanie skierowane do wydawców internetowych, dzięki któremu mogą oni zwiększać wyniki sprzedaży swojej powierzchni reklamowej.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764