logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Yieldbird odpowiada za obsługę kampanii reklamowych Nyheter24 Group

  PR 10.08.2017, przeczytano 435 razy

Yieldbird współpracuje z Nyheter24 Group - jednym z najszybciej rozwijających się szwedzkich wydawców cyfrowych, właścicielem takich serwisów jak Nyheter24, Modette czy platformy Blogg.se. Zespół dedykowanych specjalistów ad ops zapewnia bieżącą obsługę kampanii reklamowych w serwisach Nyheter24 w modelu outsourcingowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yieldbird-odpowiada-za-obsluge-kampanii-reklamowych-nyheter24-group,33376,artykul.html

Od grudnia 2016 r. Yieldbird obsługuje kampanie reklamowe w serwisach szwedzkiego wydawcy Nyheter24 - jednej z najszybciej rosnących szwedzkich firm medialnych, której strony internetowe notują prawie 10 mln wizyt tygodniowo. Specjaliści firmy Yieldbird zajmują się bieżącą obsługą operacyjną działań reklamowych (usługi ad ops) serwisów Nyheter24, m.in. zarządzaniem adserwerem, weryfikacją poprawności emisji reklam na stronach wydawcy, zgłaszaniem ewentualnych błędów, rezerwacją powierzchni reklamowej i ustawianiem kampanii w oparciu o zamówienia z działu sprzedaży.

– Dzięki współpracy z ekspertami Yieldbird utrzymujemy wysoką efektywność realizowanych działań z obszaru ad ops. Dodatkowo mamy dostęp na najbardziej aktualnej wiedzy z zakresu optymalizacji kampanii – mówi Ludwig Ekström, który odpowiada za obsługę kampanii reklamowych dla Nyheter24.

Obsługa operacyjna Nyheter24 rozpoczęła się od wizyty dedykowanych specjalistów ad ops w siedzibie wydawcy. Przez kilka dni pracowali oni razem z zespołem wewnętrznym, aby dokładnie poznać procedury i wymagania związane z realizacją kampanii reklamowych.

– Przywiązujemy dużą wagę do zrozumienia, na czym najbardziej zależy wydawcy. Dobieramy zespół tak, aby zmaksymalizować szanse klienta na osiągnięcie celów biznesowych, do których dąży. Choć działamy w modelu outsourcingowym, to dzięki dedykowanym pracownikom i dbaniu o bardzo dobrą komunikację, jesteśmy integralną częścią zespołu wydawcy – tłumaczy Bartłomiej Chmiel, dyrektor zarządzający Yieldbird.

W ramach codziennej współpracy wszystkie zlecenia przesyłane są zespołowi ad ops poprzez platformę do zarządzania zadaniami. Dzięki temu wydawca ma łatwy wgląd w stan realizowanych operacji oraz na bieżąco może modyfikować poszczególne zlecenia.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764