logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Yieldbird ponownie w rankingu Technology Fast 500 EMEA

  PR 04.10.2019, przeczytano 214 razy

Yieldbird po raz drugi znalazł się w gronie najdynamiczniej rozwijających się firm technologicznych z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Firma z Grupy Agora specjalizująca się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców awansowała w prestiżowym zestawieniu Deloitte „Technology Fast 500 EMEA” na 159. miejsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yieldbird-ponownie-w-rankingu-technology-fast-500-emea,384209,artykul.html

Na podstawie wzrostu przychodów operacyjnych eksperci Deloitte wytypowali 500 spółek z 18 krajów, które trafiły na 18. odsłonę listy „Technology Fast 500 EMEA”. W zestawieniu znalazło się 17 firm z Polski.

– Obecność w rankingu 500 najszybciej rozwijających się firm technologicznych w regionie EMEA oraz czwarta pozycja wśród polskich firm to kolejny ogromny sukces po dwóch latach z rzędu na liście „Fast 50 Central Europe”. Udowadniamy tym samym, że nasz zespół nie spoczywa na laurach i ciągle jest nastawiony na rozwój i poprawę wyników – mówi Robert Larsson, Chief Reveue Officer Yieldbird.

Yieldbird to spółka specjalizująca się w optymalizacji przychodów z reklamy programatycznej, działająca w ponad 40 krajach na świecie. Firma konsekwentnie poszerza ofertę usług, a także zwiększa skalę działalności docierając do nowej grupy klientów, którym proponuje produkt w modelu SaaS, umożliwiający m.in. zautomatyzowaną optymalizację sprzedaży powierzchni, ujednolicone raportowanie i tworzenie statystyk reklamowych. Na przestrzeni lat 2014-2017 (branych pod uwagę w rankingu Deloitte) przychody spółki wzrosły o 616%.

Średnia dynamika wzrostu przychodów firm, które znalazły się w zestawieniu „Technology Fast 500 EMEA” wyniosła 969% w 2018 roku. Więcej informacji na temat rankingu oraz całe zestawienie można znaleźć na stronie www.deloitte.com/fast500emea

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Do bazy nośników objętych badaniem Outdoor Track przyłączono 6767 nośników należących do firmy Channel Poland. Dzięki temu organizowane przez Instytut Badań Outdooru badanie obejmuje już ponad 44 tys. powierzchni reklamowych z dziesięciu największych aglomeracji.
AMS poszerza ofertę kontentową serwisu Cityinfo
Towarzystwo Ekonomistów Polskich (TEP) i AMS nawiązały współpracę, tworząc fiszki ekonomiczne - TEPiszki. Cykl edukacyjny ukaże się w nowo powstałym dziale ekonomia w serwisie Cityinfo na cyfrowych nośnikach AMS.
Polomagazyn z ponad półmilionową sprzedażą
Blisko 100 stron pełnych świątecznych inspiracji i przepisów, a także propozycje gwiazdkowych prezentów, sylwestrowych atrakcji, praktycznych porad dla narciarzy i miłośników zimowych sportów – to wszystko znaleźć można w nowym, ósmym numerze POLOmagazynu. Świąteczne wydanie magazynu ukaże się już 6 grudnia br.
„Przepisy Joli” w WP Kuchnia
Redakcja WP Kuchnia nawiązała współpracę z Jolą Caputą i Grzegorzem Caputą, autorami popularnego bloga PrzepisyJoli.com. Blogerzy podzielą się z użytkownikami oryginalnymi pomysłami na przepyszne obiady i desery oraz podpowiedzą, jak gotować jeszcze lepiej. Nie zabraknie materiałów wideo, które pomagają widzom w przyrządzaniu potraw.
W listopadzie 2019 roku Zoom TV osiągnął 0,60% udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49*), co oznacza 20-procentowy wzrost w porównaniu z listopadem 2018. Tym samym kanał powtórzył swój rekordowy miesięczny wynik z maja tego roku i uzyskał najwyższą miesięczną oglądalność spośród wszystkich kanałów ósmego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764