logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Yieldbird ponownie w rankingu Technology Fast 500 EMEA

  PR 04.10.2019, przeczytano 173 razy

Yieldbird po raz drugi znalazł się w gronie najdynamiczniej rozwijających się firm technologicznych z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Firma z Grupy Agora specjalizująca się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców awansowała w prestiżowym zestawieniu Deloitte „Technology Fast 500 EMEA” na 159. miejsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yieldbird-ponownie-w-rankingu-technology-fast-500-emea,384209,artykul.html

Na podstawie wzrostu przychodów operacyjnych eksperci Deloitte wytypowali 500 spółek z 18 krajów, które trafiły na 18. odsłonę listy „Technology Fast 500 EMEA”. W zestawieniu znalazło się 17 firm z Polski.

– Obecność w rankingu 500 najszybciej rozwijających się firm technologicznych w regionie EMEA oraz czwarta pozycja wśród polskich firm to kolejny ogromny sukces po dwóch latach z rzędu na liście „Fast 50 Central Europe”. Udowadniamy tym samym, że nasz zespół nie spoczywa na laurach i ciągle jest nastawiony na rozwój i poprawę wyników – mówi Robert Larsson, Chief Reveue Officer Yieldbird.

Yieldbird to spółka specjalizująca się w optymalizacji przychodów z reklamy programatycznej, działająca w ponad 40 krajach na świecie. Firma konsekwentnie poszerza ofertę usług, a także zwiększa skalę działalności docierając do nowej grupy klientów, którym proponuje produkt w modelu SaaS, umożliwiający m.in. zautomatyzowaną optymalizację sprzedaży powierzchni, ujednolicone raportowanie i tworzenie statystyk reklamowych. Na przestrzeni lat 2014-2017 (branych pod uwagę w rankingu Deloitte) przychody spółki wzrosły o 616%.

Średnia dynamika wzrostu przychodów firm, które znalazły się w zestawieniu „Technology Fast 500 EMEA” wyniosła 969% w 2018 roku. Więcej informacji na temat rankingu oraz całe zestawienie można znaleźć na stronie www.deloitte.com/fast500emea

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Home.pl debiutuje za granicą
Największy w Polsce dostawca usług internetowych rozpoczął ekspansję na rynki zagraniczne. Na miejsce swojego debiutu home.pl wybrał Rumunię. W planach rozwoju są już kolejne kraje.
Marketerzy mogą lepiej dotrzeć do Polaków w komunikacji miejskiej
48% Polaków korzysta z telefonu w komunikacji miejskiej. Najwięcej osób wpatruje się w ekran w czasie od 2 do 5 min. Kilka procent sprawdza reklamy, na co z optymizmem patrzą marketerzy. Badanie pokazuje też, że pasażerowie poszukują głównie informacji o polityce oraz lekkiej rozrywki, często o charakterze tabloidowym. Na trzecim miejscu są social media. Według...
Wygodne wyszukiwarki w e-commerce
8 pażdziernika miała miejsce oficjalna premiera raportu „Wygodne wyszukiwarki w e-commerce”, wydanego przez Usability LAB z Grupy RST. Patronat medialny nad publikacją objęli Magazyn E-commerce oraz InternetStandard.
Sportklub stawia na motorsport
Dla tych, którym w krwiobiegu krąży benzyna, którzy przeliczają moc obrotową i konie mechaniczne sprawniej niż wydawaną w sklepie gotówkę i nie mogą żyć bez szybkości oraz adrenaliny, Sportklub przygotował nie lada gratkę. Stacja pozyskała prawa do kilku serii wyścigowych. Część z nich odbędzie się jeszcze w tym roku.
Bitwa prowadzących w kampanii kanałów Kuchnia+ i Domo+
„Kuchnia+ dodaje smaku. Domo+ pełne inspiracji” – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania kanałów Platformy CANAL+: kulinarnego Kuchnia+ i wnętrzarskiego Domo+. To pierwsza w historii tych stacji akcja promocyjna, która łączy w swoim przekazie dwa brandy i podkreśla ich komplementarny charakter.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764