logo
WIADOMOŚCI

Yieldbird poszerza swoją ofertę reklamy programmatic wideo

  PR 13.11.2017, przeczytano 350 razy

Yieldbird udostępnia wydawcom coraz więcej możliwości monetyzacji powierzchni reklamowych przy wykorzystaniu formatów wideo. Dzięki rozwiązaniom oferowanym przez partnerów spółki wydawcy mogą teraz emitować reklamy w formacie outstream. Dodatkowo Yieldbird rozpoczął współpracę z kolejnymi platformami SSP* specjalizującymi się w reklamach wideo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yieldbird-poszerza-swoja-oferte-reklamy-programmatic-wideo,34471,artykul.html

Yieldbird pomaga wydawcom cyfrowym i właścicielom stron internetowych podnosić przychody, przede wszystkim poprzez optymalizację powierzchni reklamowych i zarządzanie kampaniami programmatic. Wyręcza także wydawców w ustawianiu kampanii i ich monitorowaniu, testowaniu nowych partnerów technologicznych czy zapewnianiu dodatkowego popytu na ich powierzchnie reklamowe dzięki własnym zespołom sprzedażowym.

Teraz do szerokiego wachlarza narzędzi wykorzystywanych przez Yieldbird dołącza monetyzacja formatów wideo, z której mogą skorzystać wydawcy o różnym stopniu zaawansowania technologicznego. Eksperci Yieldbird oferują sprawdzone narzędzie Advandeo (Advandeo jest częścią ATG Ad Tech Group), które umożliwia zamieszczanie na stronach wydawców reklam wideo w formacie outstream, czyli także wtedy, kiedy nie posiadają oni na stronach treści wideo.

Reklamy wideo typu outstream to często spotykane rozwiązanie, które jest akceptowane przez użytkowników. To mniej inwazyjny rodzaj reklamy, która nie zasłania treści na stronie i może być wyświetlana bez dźwięku.

- Monetyzacja reklam wideo jest bardzo dochodowa - może zwiększyć przychody reklamowe wydawcy nawet o 10-20%. Jednak wielu wydawców nie ma czasu lub zasobów, aby zająć się tym tematem, dlatego proponujemy im gotowe rozwiązanie. Dzięki technologii ATG, którą optymalizujemy zgodnie z wymaganiami wydawcy, brak treści wideo na stronie nie stanowi już przeszkody w emisji reklam wideo - mówi Bartłomiej Chmiel, dyrektor zarządzający Yieldbird.

Aby zapewnić popyt na powierzchnie reklamowe wydawców, Yieldbird rozszerzył współpracę z platformami SSP specjalizującymi się w formatach wideo.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

* SSP (Supply Side Platform) - w ekosystemie RTB platformy umożliwiające wydawcom cyfrowym sprzedaż powierzchni reklamowych w modelu aukcyjnym. Dzięki platformom SSP wydawcy mogą pozyskiwać kampanie reklamowe emitowane w swoich serwisach.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ranking cytowań w listopadzie 2018
Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (328), za nią: Rzeczpospolita (136) oraz Super Express (109). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Polska The Times (14), na drugim – Głos Wielkopolski (13), a na trzecim ex aequo– Dziennik Bałtycki, Gazeta...
Jak błyszczą w sieci polskie gwiazdy? Viva! prezentuje „Wykres sławy”
Czyjego nazwiska częściej szukają w sieci Polacy: Anny Lewandowskiej czy Magdy Gessler? Która polska gwiazda od lat najskuteczniej podtrzymuje zainteresowanie swoją osobą? Jakie wydarzenie wywołało w internecie większy szum - narodziny córeczki Roberta Lewandowskiego czy jego nowa fryzura?
Kino Polska w Sylwestra i Nowy Rok
Z początkiem Nowego Roku kanał Kino Polska zaprezentuje aż dwie interesujące premiery: brawurową komedię "Pokaż kotku, co masz w środku", która swego czasu przyciągnęła do kin prawie milion widzów oraz dramat "Piąta poru roku", w którym Marian Dziędziel i Ewa Wiśniewska stworzyli niezwykłe kreacje dojrzałych ludzi z różnych sfer,...
Mniej niż 60 proc. mieszkańców wsi korzysta z internetu
Liczba Polaków o co najmniej podstawowych umiejętnościach cyfrowych rośnie. Z internetu przynajmniej raz w tygodniu korzysta 67 proc. osób, ale na wsiach jest ich mniej niż 60 proc. Tylko 1 z 10 nastolatków wykorzystuje internet do twórczych działań. Nadrobieniu różnic względem unijnej średniej i kształceniu kompetencji cyfrowych Polaków...
Bankier.pl i „Puls Biznesu” po raz kolejny docenione przez inwestorów
Portale Bankier.pl i pb.pl, należące do Bonnier Business Polska, po raz kolejny zostały uznane za najważniejsze źródła informacji w kategorii Serwisy internetowe w Ogólnopolskim Badaniu Inwestorów, organizowanym przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych (SII). Dziennik „Puls Biznesu” znalazł się na podium w kategorii Gazety.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone