logo
WIADOMOŚCI

Yieldbird poszerza swoją ofertę reklamy programmatic wideo

Mateusz Zawiślak  PR 13.11.2017, przeczytano 328 razy

Yieldbird udostępnia wydawcom coraz więcej możliwości monetyzacji powierzchni reklamowych przy wykorzystaniu formatów wideo. Dzięki rozwiązaniom oferowanym przez partnerów spółki wydawcy mogą teraz emitować reklamy w formacie outstream. Dodatkowo Yieldbird rozpoczął współpracę z kolejnymi platformami SSP* specjalizującymi się w reklamach wideo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yieldbird-poszerza-swoja-oferte-reklamy-programmatic-wideo,34471,artykul.html

Yieldbird pomaga wydawcom cyfrowym i właścicielom stron internetowych podnosić przychody, przede wszystkim poprzez optymalizację powierzchni reklamowych i zarządzanie kampaniami programmatic. Wyręcza także wydawców w ustawianiu kampanii i ich monitorowaniu, testowaniu nowych partnerów technologicznych czy zapewnianiu dodatkowego popytu na ich powierzchnie reklamowe dzięki własnym zespołom sprzedażowym.

Teraz do szerokiego wachlarza narzędzi wykorzystywanych przez Yieldbird dołącza monetyzacja formatów wideo, z której mogą skorzystać wydawcy o różnym stopniu zaawansowania technologicznego. Eksperci Yieldbird oferują sprawdzone narzędzie Advandeo (Advandeo jest częścią ATG Ad Tech Group), które umożliwia zamieszczanie na stronach wydawców reklam wideo w formacie outstream, czyli także wtedy, kiedy nie posiadają oni na stronach treści wideo.

Reklamy wideo typu outstream to często spotykane rozwiązanie, które jest akceptowane przez użytkowników. To mniej inwazyjny rodzaj reklamy, która nie zasłania treści na stronie i może być wyświetlana bez dźwięku.

- Monetyzacja reklam wideo jest bardzo dochodowa - może zwiększyć przychody reklamowe wydawcy nawet o 10-20%. Jednak wielu wydawców nie ma czasu lub zasobów, aby zająć się tym tematem, dlatego proponujemy im gotowe rozwiązanie. Dzięki technologii ATG, którą optymalizujemy zgodnie z wymaganiami wydawcy, brak treści wideo na stronie nie stanowi już przeszkody w emisji reklam wideo - mówi Bartłomiej Chmiel, dyrektor zarządzający Yieldbird.

Aby zapewnić popyt na powierzchnie reklamowe wydawców, Yieldbird rozszerzył współpracę z platformami SSP specjalizującymi się w formatach wideo.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

* SSP (Supply Side Platform) - w ekosystemie RTB platformy umożliwiające wydawcom cyfrowym sprzedaż powierzchni reklamowych w modelu aukcyjnym. Dzięki platformom SSP wydawcy mogą pozyskiwać kampanie reklamowe emitowane w swoich serwisach.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Znamy najchętniej odwiedzane przez internautów strony serwisów premium z filmami na żądanie. Stawkę otwierają VOD.pl, CDA Premium oraz sekcja wideo portalu WP.
Zwieger sponsoruje kolejny sezon „Doradcy smaku”
Garnki, noże i patelnie marki Zwieger towarzyszą Robertowi Sowie podczas gotowania w najnowszym sezonie programu „Doradca smaku” w telewizji TVN. Sprzęt firmy pojawi się we wszystkich odcinkach serii, emitowanych w paśmie wieczornym tuż przed jednym z najpopularniejszych polskich seriali.
Wczoraj minęło dokładnie 115 dni od wejścia w życie RODO (ang. GDPR). Od tego czasu do Urzędu Ochrony Danych Osobowych wpłynęło ponad 2 tys. skarg. Dla porównania, w całym 2017 roku było ich ok. 3 tys. Nawet obywatele krajów, które nie należą do Unii Europejskiej chętnie korzystają z możliwości, jakie daje nowe rozporządzenie. W Wielkiej Brytanii,...
Renault-Nissan-Mitsubishi i Google ogłosiły partnerstwo technologiczne, które ma na celu wykorzystanie systemu operacyjnego Android w pojazdach sprzedawanych przez największy na świecie sojusz motoryzacyjny. Inteligentne systemy informacyjno-rozrywkowe i przyjazne użytkownikom aplikacje trafią do wielu modeli pojazdów już od 2021 roku.
Yield Riser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – zaprezentuje się na największych w Południowej Ameryce targach technologicznych Futurecom. Wydarzenie odbędzie się pomiędzy 15 a 18 października w brazylijskim Sao Paulo.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone