WIADOMOŚCI

Yieldbird poszerza swoją ofertę reklamy programmatic wideo

Mateusz Zawiślak  PR 13.11.2017, przeczytano 283 razy

Yieldbird udostępnia wydawcom coraz więcej możliwości monetyzacji powierzchni reklamowych przy wykorzystaniu formatów wideo. Dzięki rozwiązaniom oferowanym przez partnerów spółki wydawcy mogą teraz emitować reklamy w formacie outstream. Dodatkowo Yieldbird rozpoczął współpracę z kolejnymi platformami SSP* specjalizującymi się w reklamach wideo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yieldbird-poszerza-swoja-oferte-reklamy-programmatic-wideo,34471,artykul.html

Yieldbird pomaga wydawcom cyfrowym i właścicielom stron internetowych podnosić przychody, przede wszystkim poprzez optymalizację powierzchni reklamowych i zarządzanie kampaniami programmatic. Wyręcza także wydawców w ustawianiu kampanii i ich monitorowaniu, testowaniu nowych partnerów technologicznych czy zapewnianiu dodatkowego popytu na ich powierzchnie reklamowe dzięki własnym zespołom sprzedażowym.

Teraz do szerokiego wachlarza narzędzi wykorzystywanych przez Yieldbird dołącza monetyzacja formatów wideo, z której mogą skorzystać wydawcy o różnym stopniu zaawansowania technologicznego. Eksperci Yieldbird oferują sprawdzone narzędzie Advandeo (Advandeo jest częścią ATG Ad Tech Group), które umożliwia zamieszczanie na stronach wydawców reklam wideo w formacie outstream, czyli także wtedy, kiedy nie posiadają oni na stronach treści wideo.

Reklamy wideo typu outstream to często spotykane rozwiązanie, które jest akceptowane przez użytkowników. To mniej inwazyjny rodzaj reklamy, która nie zasłania treści na stronie i może być wyświetlana bez dźwięku.

- Monetyzacja reklam wideo jest bardzo dochodowa - może zwiększyć przychody reklamowe wydawcy nawet o 10-20%. Jednak wielu wydawców nie ma czasu lub zasobów, aby zająć się tym tematem, dlatego proponujemy im gotowe rozwiązanie. Dzięki technologii ATG, którą optymalizujemy zgodnie z wymaganiami wydawcy, brak treści wideo na stronie nie stanowi już przeszkody w emisji reklam wideo - mówi Bartłomiej Chmiel, dyrektor zarządzający Yieldbird.

Aby zapewnić popyt na powierzchnie reklamowe wydawców, Yieldbird rozszerzył współpracę z platformami SSP specjalizującymi się w formatach wideo.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

* SSP (Supply Side Platform) - w ekosystemie RTB platformy umożliwiające wydawcom cyfrowym sprzedaż powierzchni reklamowych w modelu aukcyjnym. Dzięki platformom SSP wydawcy mogą pozyskiwać kampanie reklamowe emitowane w swoich serwisach.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Social Media London Style organizuje cykl spotkań dla branży
Agencja digital Social Media London Style, organizuje cykl bezpłatnych spotkań - śniadań networkingowych - dla osób związanych z branżą social mediową. Cykl ma objąć największe miasta w kraju, na początek zaplanowany jest Social Media Breakfast w Warszawie, w dwóch odsłonach, poświęconych innym aspektom mediów społecznościowych. Uczestnictwo w Social Media Breakfast jest bezpłatne....
Ponad 5000 osób skorzystało z porad chatbota Zieleniec Ski Areny
Zieleniec SKI Arena to największy w Polsce ośrodek narciarski. W zimie odwiedza go blisko 400 000 turystów. I to właśnie w tym czasie goście zadają najwięcej pytań dotyczących np. aktualnych warunków na stokach. Odpowiedzi szukają z reguły w mediach społecznościowych ośrodka. Głównie na Facebooku i w Messengerze, gdzie od tego sezonu - w tym komunikatorze - wspiera ich chatbot, który pomógł już ...
Mediacom z czterema tytułami sieciowej agencji mediowej roku
Dom mediowy MediaCom zdobył właśnie prestiżowy tytuł Globalnej Agencji Mediowej Roku (Global Media Agency of the Year) magazynu branżowego „Adweek”. Tytuł ten dołączył do trzech pozostałych zwycięstw odniesionych już w tym roku przez MediaCom.
Vogue bije rekordy także w social mediach
Miesięcznik Vogue Polska pojawił się na naszym rynku 14 lutego i wzbudził mnóstwo kontrowersji. Na okładce, której podobno nie poddano retuszowi, wystąpiły Anja Rubik i Małgorzata Bela na tle Pałacu Kultury i Nauki, a towarzyszyła im legendarna czarna limuzyna marki Wołga.
Ranking cytowań w styczniu 2018
Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (152), za nią: Rzeczpospolita (120) oraz Fakt (79).  Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się  Dziennik Bałtycki (15), na drugim – Polski The Times (12), a na trzecim – Gazeta Wrocławska (7). Wśród tygodników ogólnopolskich najczęściej cytowano Do Rzeczy
 
piątek 23.02.2018, 94 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone