logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Yieldbird wśród najwyżej ocenianych spółek w rankingu „Technology Fast 50 Central Europe”

  PR 19.10.2017, przeczytano 693 razy
ilustracjastrzałka

Rosnąca skala działalności międzynarodowej i idący za nią znaczący wzrost przychodów firmy Yieldbird, spółki z Grupy Agora, spotkały się z uznaniem w oczach ekspertów 18. edycji rankingu Deloitte "Technology Fast 50 Central Europe". Spółka zadebiutowała w zestawieniu na 21. miejscu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yieldbird-wsrod-najwyzej-ocenianych-spolek-w-rankingu-_technology-fast-50-central-europe_,34167,artykul.html

Do 18. edycji rankingu najdynamiczniej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej zgłosiło się aż 300 spółek. Na podstawie wzrostu przychodów operacyjnych wytypowano 50 innowacyjnych przedsiębiorstw, które znalazły się w zestawieniu Deloitte „Technology Fast 50 Central Europe”, wśród nich - Yieldbird oraz 18 innych firm z Polski.

– Zaszczytem jest dla nas już samo znalezienie się wśród 50 najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej. Obecność w pierwszej połowie rankingu i siódma pozycja wśród polskich firm to nasz ogromny sukces – mówi Bartłomiej Chmiel, dyrektor zarządzający spółki Yieldbird.

Yieldbird to spółka specjalizująca się w optymalizacji przychodów z reklamy programatycznej, działająca w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Łacińskiej. Firma konsekwentnie zwiększa skalę działalności i sprawnie dostosowuje się do zmieniających się warunków rynkowych, o czym świadczą jej stale rosnące przychody. W 2015 roku wzrosły aż o 138%, a w 2016 roku - o 99%. Na przestrzeni lat 2013-2016 (branych pod uwagę w rankingu Deloitte) przychody spółki wzrosły o 673%.

– Reklama programatyczna ewoluuje w ogromnym tempie, a my zmieniamy się wraz z nią. Wciąż rozwijamy nasze narzędzia i rozbudowujemy siatkę partnerów technologicznych tak, by dawać naszym klientom dostęp do najlepszych i najnowocześniejszych rozwiązań – zaznacza Bartłomiej Chmiel.

Średnia dynamika wzrostu przychodów firm, które znalazły się w tegorocznym zestawieniu wyniosła 1 127% (na przestrzeni lat 2013-2016). Średni wzrost przychodów polskich firm, które znalazły się w głównej części zestawienia wyniósł ponad 790%. Aby znaleźć się w rankingu spółka musiała osiągnąć wzrost co najmniej w wysokości 310,4%.

Ranking Deloitte „Technology Fast50 Central Europe” powstał po raz 18. Zgłosiły się do niego firmy z 11 krajów, a honorowy patronat nad wydarzeniem objęły m.in. Ministerstwo Rozwoju, Ministerstwo Cyfryzacji i Ministerstwo Energii.

Źródło: Yieldbird

www.yieldbird.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764