Zespół firmy Yieldbird z Grupy Agora zdobył nominacje do prestiżowych nagród branży AdTech. Projekt strategii monetyzacji przychodów z reklamy programatycznej realizowany dla Wyborcza.pl został doceniony przez jurorów The AdExchanger Awards oraz The Drum Digital Advertising Awards Europe.
W pierwszej połowie 2019 roku wiele pytań i napięć w branży reklamowej wywołała zapowiedź Google’a o planowanym przekształceniu systemu aukcyjnego w Google Ad Manager na model pierwszej ceny. Mimo tych obaw, Wyborcza.pl była w stanie zwiększyć przychody z reklamy programmatic dzięki wsparciu zespołu Yieldbird oraz ogromnym zasobom poświęconym na znalezienie najbardziej optymalnego podejścia do zarządzania cenami w nowej rzeczywistości. Projekt został doceniony w międzynarodowych konkursach.
Yieldbird został nominowany do The AdExchanger Award w kategorii Best Programmatic Consulting Or Advisory Firm, w której wyróżniane są firmy zręcznie prowadzące klientów przez skomplikowany świat reklamy programatycznej i pomagające im zastosować jej narzędzia do osiągania celów biznesowych.
Zespół Yieldbird jest również finalistą The Drum Digital Advertising Awards Europe. Spółka otrzymała nominację w kategorii Sell Side Innovation, w której wyróżniane są innowacje technologiczne wprowadzane po stronie wydawców.
Źródło: Agora S.A.