logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Yieldbird z nominacjami w międzynarodowych konkursach branżowych

  PR 20.04.2020, przeczytano 358 razy

Zespół firmy Yieldbird z Grupy Agora zdobył nominacje do prestiżowych nagród branży AdTech. Projekt strategii monetyzacji przychodów z reklamy programatycznej realizowany dla Wyborcza.pl został doceniony przez jurorów The AdExchanger Awards oraz The Drum Digital Advertising Awards Europe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yieldbird-z-nominacjami-w-miedzynarodowych-konkursach-branzowych,386658,artykul.html

W pierwszej połowie 2019 roku wiele pytań i napięć w branży reklamowej wywołała zapowiedź Google’a o planowanym przekształceniu systemu aukcyjnego w Google Ad Manager na model pierwszej ceny. Mimo tych obaw, Wyborcza.pl była w stanie zwiększyć przychody z reklamy programmatic dzięki wsparciu zespołu Yieldbird oraz ogromnym zasobom poświęconym na znalezienie najbardziej optymalnego podejścia do zarządzania cenami w nowej rzeczywistości. Projekt został doceniony w międzynarodowych konkursach.

Yieldbird został nominowany do The AdExchanger Award w kategorii Best Programmatic Consulting Or Advisory Firm, w której wyróżniane są firmy zręcznie prowadzące klientów przez skomplikowany świat reklamy programatycznej i pomagające im zastosować jej narzędzia do osiągania celów biznesowych.

Zespół Yieldbird jest również finalistą The Drum Digital Advertising Awards Europe. Spółka otrzymała nominację w kategorii Sell Side Innovation, w której wyróżniane są innowacje technologiczne wprowadzane po stronie wydawców.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764