Już 28 listopada br. pod hasłem „Wyzwania i trendy na 2020 rok” odbędzie się druga edycja YieldFest Polska – spotkania dla wydawców zainteresowanych reklamą programatyczną. O tym, jak dobrze przygotować się do zmian w ekosystemie reklamy internetowej, opowiedzą m.in. eksperci Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców, a także reprezentanci firm Xandr, Codest i Xaxis.
Jak ograniczenia w użyciu danych wpłyną na przychody z reklam? Co zrobić, aby nie tracić budżetów reklamowych przez niewłaściwe treści? Jakie są pierwsze efekty po wprowadzeniu przez Google aukcji pierwszej ceny? Odpowiedzi na te i podobne pytania ciężko jest szukać za zamkniętymi drzwiami własnego biura, dlatego zespół Yieldbird po raz kolejny zaprasza na spotkanie z ekspertami z branży, którzy podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą.
YieldFest Polska vol. 2 odbędzie się w czwartek, 28 listopada br. w godz. 13:00-19:00 w przestrzeni eventowej Pół na Pół przy ul. Racławickiej 99 w Warszawie.
- Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, obowiązuje rejestracja TUTAJ
Dotychczas odbyły się dwa wydarzenia z cyklu YieldFest – w Warszawie (12 czerwca br.) i w Londynie (2 października br.), podczas których zespół Yieldbird spotkał się z przedstawicielami prawie 100 wydawców z Polski i Wielkiej Brytanii.
Źródło: Agora S.A.