logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Yieldbird zaprasza wydawców na Yieldfest Polska

  PR 15.11.2019, przeczytano 929 razy
ilustracjastrzałka

Już 28 listopada br. pod hasłem „Wyzwania i trendy na 2020 rok” odbędzie się druga edycja YieldFest Polska – spotkania dla wydawców zainteresowanych reklamą programatyczną. O tym, jak dobrze przygotować się do zmian w ekosystemie reklamy internetowej, opowiedzą m.in. eksperci Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców, a także reprezentanci firm Xandr, Codest i Xaxis.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yieldbird-zaprasza-wydawcow-na-yieldfest-polska,384733,artykul.html

Jak ograniczenia w użyciu danych wpłyną na przychody z reklam? Co zrobić, aby nie tracić budżetów reklamowych przez niewłaściwe treści? Jakie są pierwsze efekty po wprowadzeniu przez Google aukcji pierwszej ceny? Odpowiedzi na te i podobne pytania ciężko jest szukać za zamkniętymi drzwiami własnego biura, dlatego zespół Yieldbird po raz kolejny zaprasza na spotkanie z ekspertami z branży, którzy podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą.

YieldFest Polska vol. 2 odbędzie się w czwartek, 28 listopada br. w godz. 13:00-19:00 w przestrzeni eventowej Pół na Pół przy ul. Racławickiej 99 w Warszawie.

  • Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, obowiązuje rejestracja TUTAJ

Dotychczas odbyły się dwa wydarzenia z cyklu YieldFest – w Warszawie (12 czerwca br.) i w Londynie (2 października br.), podczas których zespół Yieldbird spotkał się z przedstawicielami prawie 100 wydawców z Polski i Wielkiej Brytanii.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google: Ads Safety Report 2023
Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się postępami, jakie...
Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764