logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Yieldriser - nowa spółka na rynku reklamy internetowej

  PR 02.09.2015, przeczytano 1228 razy

YieldRiser to nowa spółka w portfolio funduszu KnowledgeHub, która rozpoczęła działalność operacyjną w maju 2015. YieldRiser zajmuje się optymalizacją przychodów z emisji reklam graficznych (display) sprzedawanych za pomocą systemów automatycznych (programmatic, SSP) na polskich stronach internetowych, z planami ekspansji zagranicznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yieldriser---nowa-spolka-na-rynku-reklamy-internetowej,25855,artykul.html

Kieruje swoje usługi do Wydawców, którym oferuje zarządzanie i optymalizację sprzedaży automatycznej przy zastosowaniu kilku platform sprzedających. Korzysta m.in. z platform adexchange i platform SSP, konfiguruje i optymalizuje je pod konkretne witryny i rynki, na których te witryny funkcjonują. YieldRiser korzysta przy tym z kombinacji różnych technik optymalizacji ręcznej oraz autorskiej technologii zbudowanej w oparciu o projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (PO IG, Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki), aby osiągnąć najlepsze rezultaty optymalizacji przychodów Wydawców. Dodatkowo małym witrynom, które pracują na systemie Google AdSense, YieldRiser pozwoli zarabiać więcej dzięki przepięciu się do systemu Google DoubleClick AdExchange. 

 „Sprzedaż reklam z wykorzystaniem kanału programmatic systematycznie rośnie na całym świecie. YieldRiser wyszedł więc naprzeciw oczekiwaniom rynku, a przede wszystkim Wydawców, dając im profesjonalne narzędzia do lepszej sprzedaży powierzchni reklamowej. YieldRiser to również lata doświadczeń i ekspercka wiedza praktyków o tym, jak odpowiednio optymalizować kampanie reklamowe: stosować ceny minimalne, ustawiać reguły emisji, etc. Potrafimy zwiększyć przychody dla Wydawcy średnio o 30%, a w wielu przypadkach jest to nawet  80-100%. Dodatkowo, po przeanalizowaniu potencjału reklamowego witryny, możemy dać gwarancję na wzrost przychodów” - tłumaczy Marcin Woźniak, Prezes KnowledgeHub.

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.yieldriser.com oraz w filmie objaśniającym działanie YieldRiser:  http://bit.ly/1LTD9QF

Źródło: YieldRiser

www.yieldriser.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i zwiększania ich efektywności. Fundusz Czysta3.vc właśnie zainwestował w jego rozwój milion złotych.
Webinarium: Plotery Mimaki to rozwiązanie dające wiele możliwości
Gospodarka rusza małymi krokami, firmy i klienci coraz bardziej uaktywniają się, szukają pomysłów na ten trudny czas. Jeśli Ty też zadajesz sobie pytania "Co teraz? Jak wyprzedzić konkurencję?" mamy dla Ciebie propozycję.
Promyk nadziei, choć jeszcze nie zielone światło. Tym dla branży targowej jest rządowa zapowiedź kolejnego etapu odblokowywania gospodarki. Już niebawem możliwa będzie bowiem organizacja targów, wystaw i kongresów. - Nie otwieramy jeszcze szampana, bo wciąż jest sporo niewiadomych – mówi Beata Kozyra – prezes Polskiej Izby...
Klienci, agencje, media poszukują odpowiedzi na pytania dotyczące potrzeb biznesu, konsumentów i skutecznych metod zwalczenia negatywnego wpływu pandemii na marki. Grupa Dentsu i Shortlist Consulting organizują cykl pięciu dwugodzinnych spotkań online - 2 debaty, 3 webinaria tematyczne). Spotkania odbędą się między 1 a 5 czerwca br.
Premiera „Cyberpunk 2077” wspierana kampanią w mediach i markach Agory
Media i marki Grupy Agora w specjalnej, wieloformatowej kampanii reklamowej będą wspierać krajową premierę „Cyberpunk 2077”, jednego z najbardziej oczekiwanych tytułów w 2020 r. To kolejna odsłona wspólnych działań Agory i CD PROJEKT, które z ogromnym sukcesem współpracowały przy wprowadzeniu na polski rynek gier „Wiedźmin 2: Zabójcy Królów” i „Wiedźmin 3: Dziki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764