logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Yieldriser dla Mypolacy.de

  PR 09.03.2017, przeczytano 601 razy
ilustracjastrzałka

YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – rozpoczął współpracę z portalem MyPolacy.de.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yieldriser-dla-mypolacy.de,31733,artykul.html

Serwis MyPolacy.de to największa internetowa społeczność zrzeszająca Polaków zamieszkałych na terenie Niemiec. Strona ma charakter informacyjny i dostarcza najświeższe wiadomości mieszkającym za zachodnią granicą Polakom.

Zakres współpracy pomiędzy YieldRiser a MyPolacy.de będzie obejmował wsparcie portalu w zakresie optymalizacji i monetyzacji powierzchni reklamowej.

- Obsługujemy już wydawców z rynku amerykańskiego, kanadyjskiego, tureckiego, a coraz częściej także z Bliskiego Wschodu. Jestem bardzo zadowolony z niedawno rozpoczętej współpracy z portalem MyPolacy.de. To dla nas duże wyzwanie i szansa na zdobycie kolejnego, cennego doświadczenia - komentuje Paweł Treściński, wiceprezes YieldRiser.
 
Przed nawiązaniem współpracy z YieldRiser, portal MyPolacy.de w zakresie reklamy obsługiwała kanadyjska firma MonetizeMore.

Źródło: YieldRiser

www.yieldriser.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki finansowe Grupy Agora w 2. kwartale 2020 r.
Wyniki operacyjne Grupy Agora w 2. kwartale 2020 r. były pod bezprecedensowym wpływem wybuchu pandemii COVID-19. Obostrzenia wprowadzone w celu zapobiegania jej dalszemu rozprzestrzenianiu, związane m.in. z zamknięciem kin, ograniczeniem działalności punktów sprzedaży i zakazem przemieszczania się ludności, miały istotny negatywny wpływ na działalność operacyjną i wyniki...
Dużo nowości i kontynuacja znanych formatów, a przede wszystkim jeszcze więcej tematów ważnych dla czytelników Gazeta.pl, w tym treści związanych z ochroną środowiska. Tak w skrócie prezentuje się jesienna ramówka portalu, którą redakcja zaprezentowała dziś, 24 września br.
Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce – sierpień 2020
Według cyklicznego badania Instytutu Monitorowania Mediów IMM podium najbardziej opiniotwórczych polskich mediów w sierpniu br. kolejny miesiąc z rzędu zajęły kolejno: portal Onet, stacja TVN24 i dziennik Rzeczpospolita. W TOP 15 znalazły się także Program 24 Polskiego Radia i TV Trwam – oba tytuły ze wzrostem aż o jedenaście pozycji względem ubiegłego...
W ostatnich tygodniach frekwencja w kinach wzrasta wraz z pojawianiem się na wielkim ekranie nowych tytułów filmowych jak „Tenet”, „Pętla”, „Mulan” oraz jeden z najgłośniejszych filmów tej jesieni „25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy”. W miniony weekend polskie kina odnotowały najwyższą frekwencję od czasu...
WP rozpoczyna akcję „Dbaj, nie panikuj”
Redakcja Wirtualnej Polski rusza z akcją „Dbaj, nie panikuj”, w której przedstawia aktualne informacje nt. koronawirusa, przydatne infografiki oraz umożliwia zadawanie nurtujących pytań. Promują ją spoty z osobami, które przeszły Covid-19. Wszystkie treści konsultują eksperci medyczni.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764