logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Yieldriser otwiera oddział w Brazylii

  PR 19.06.2018, przeczytano 313 razy

YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – rozpoczął ekspansję zagraniczną. Firma otworzyła pierwszy oddział w Brazylii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yieldriser-otwiera-oddzial-w-brazylii,36944,artykul.html

YieldRiser współpracuje z wydawcami na całym świecie, a w swoim portfolio ma obecnie kilkunastu właścicieli witryn z Ameryki Południowej. Otwarcie oddziału w Brazylii to część długofalowej strategii rozwoju oraz dostosowania usługi dla potrzeb globalnego klienta.

W ramach ekspansji na rynek północno i południowoamerykański YieldRiser będzie uczestnikiem międzynarodowych targów marketingowo – technologicznych. Już we wrześniu pojawią się na TechCrunch Disrupt w San Francisco, a w październiku zaprezentują swoją ofertę na Futurecom w Sao Paulo.

- Południowoamerykański Rynek reklamowy jest stosunkowo młody. Z badań, które prowadziliśmy na kilka miesięcy przed otworzeniem oddziałów, wynika że posiada on ogromy potencjał i oferuje szerokie możliwości reklamowe. Biorąc pod uwagę nasze wcześniejsze doświadczenie z brazylijskimi wydawcami sądzę, że możemy odnieść sukces i pozyskać nowych klientów, nie tylko tych z Brazylii  – tłumaczy Paweł Treściński, Wiceprezes YieldRiser.

Źródło: YieldRiser

www.yieldriser.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Efekty pandemii widoczne w wyszukiwarce Google
W ostatnich tygodniach życie codzienne i zawodowe Polaków przeniosło się do sieci. Tam również szukamy informacji, jak sobie radzić z nową rzeczywistością. Statystyki wyszukiwarki Google pokazują, że wśród najpopularniejszych haseł są te związane z pracą zdalną, zwolnieniami czy zasiłkami dla bezrobotnych. Z kolei przedsiębiorcy masowo szukają informacji...
Według danych StatCounter Chrome jest liderem wśród przeglądarek internetowych – na świecie korzysta z niej już 62% użytkowników, a w Polsce aż 71%. Nie dziwi więc poruszenie, które w branży wywołała zapowiedź Google o zaprzestaniu obsługi tzw. third-party cookies. Ta (r)ewolucja nie jest jednak czymś całkowicie nowym i zaskakującym. Już w 2017 roku...
„OK Google, powiedz mi coś dobrego” - codzienna dawka pozytywnych wiadomości
Na dobre wieści wszyscy czekają nie tylko w czasach zagrożenia czy kryzysu. Odnajdywanie konstruktywnych historii i popularyzowanie dziennikarskich relacji o tym, jak rozwiązywane są ważne problemy społeczne to cel nowego projektu Google Polska oraz Outriders. Już dziś użytkownicy Asystenta Google, dzięki prostej komendzie  „OK Google, powiedz mi coś dobrego”,...
W 6 miesięcy od pierwszej informacji na temat wdrożenia 5G technologia ta jest już dostępna w sieci Play, a do końca czerwca obejmie swym zasięgiem 53 miasta i miejscowości na terenie Polski. Dotyczy to zarówno dużych aglomeracji, jak i mniejszych miejscowości. Sieć 5G w Play wykorzystuje pasmo 2100 MHz.
Kim Brunhuber nowym prezenterem CNN International w Atlancie
Kim Brunhuber dołącza do zespołu CNN International (CNNI) jako nowy prezenter, który będzie pracował w siedzibie stacji w Atlancie. Poprowadzi poranne wydania CNN Newsroom dotyczące Europy w soboty oraz niedziele, a także programy informacyjne w dni powszednie. Zatrudnienie Kima ogłosił wczoraj Mike McCarthy, Executive Vice President i General Manager w CNNI.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764