logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Yieldriser otwiera oddział w Brazylii

  PR 19.06.2018, przeczytano 477 razy

YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – rozpoczął ekspansję zagraniczną. Firma otworzyła pierwszy oddział w Brazylii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yieldriser-otwiera-oddzial-w-brazylii,36944,artykul.html

YieldRiser współpracuje z wydawcami na całym świecie, a w swoim portfolio ma obecnie kilkunastu właścicieli witryn z Ameryki Południowej. Otwarcie oddziału w Brazylii to część długofalowej strategii rozwoju oraz dostosowania usługi dla potrzeb globalnego klienta.

W ramach ekspansji na rynek północno i południowoamerykański YieldRiser będzie uczestnikiem międzynarodowych targów marketingowo – technologicznych. Już we wrześniu pojawią się na TechCrunch Disrupt w San Francisco, a w październiku zaprezentują swoją ofertę na Futurecom w Sao Paulo.

- Południowoamerykański Rynek reklamowy jest stosunkowo młody. Z badań, które prowadziliśmy na kilka miesięcy przed otworzeniem oddziałów, wynika że posiada on ogromy potencjał i oferuje szerokie możliwości reklamowe. Biorąc pod uwagę nasze wcześniejsze doświadczenie z brazylijskimi wydawcami sądzę, że możemy odnieść sukces i pozyskać nowych klientów, nie tylko tych z Brazylii  – tłumaczy Paweł Treściński, Wiceprezes YieldRiser.

Źródło: YieldRiser

www.yieldriser.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764