logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Yieldriser przejmuje Adexon Programmatic

  PR 17.03.2016, przeczytano 657 razy

YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – przejmuje Adexon Programmatic, wyodrębniony ze struktur agencji Adexon 360. Od początku marca spółki działają pod szyldem YieldRiser, oferując klientom kompleksową obsługę w zakresie działań on-line.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yieldriser-przejmuje-adexon-programmatic,27862,artykul.html

Nowym silniejszym YieldRiser kierują – Jakub Szczęsny, piastujący wcześniej w spółce stanowisko traffic director oraz Paweł Treściński, dotychczasowy dyrektor sprzedaży. Obaj weszli również do zarządu spółki. Szczęsny jest odpowiedzialny za koordynowanie działań optymalizacyjnych oraz za wdrażanie i rozwój nowych technologii. Do zadań Treścińskiego należy natomiast business development,  sprzedaż oraz rozszerzanie portfolio witryn YieldRiser.

W planach spółki na najbliższe miesiące wyraźnie akcentowana jest ekspansja zagraniczna, m.in. na rynek amerykański, kanadyjski i turecki.

Celem YieldRiser jest zwiększanie przychodów z emisji reklam na stronach internetowych Wydawców. Połączenie jego obecnych możliwości  z rozwiązaniem, jakie oferował do tej pory Adexon Programmatic, da nam istotną przewagę na rynku reklamy internetowej – mówi Paweł Treściński.

Jesteśmy przekonani, że połączenie dwóch spółek, a tym samym – technologii, doświadczenia, wiedzy – pozwoli nam osiągać jeszcze lepsze efekty przy optymalizowaniu powierzchni reklamowych – komentuje  Jakub Szczęsny. Będziemy dążyli do tego, aby ta zmiana oznaczała dla Wydawców wzrost przychodów, działający na zasadzie efektu synergii, w którym 1+1=3 – dodaje.

YieldRiser powstał w 2015 r., optymalizuje ponad 100 witryn z Polski oraz zagranicy i ma na swoim koncie więcej niż miliard odsłon miesięcznie. Firmę tworzy zespół doświadczonych ekspertów obecnych na rynku reklamy internetowej od 1997r. Wielu z nich współtworzyło największe w Polsce sieci reklamowe. Firma oferuje własne rozwiązanie skierowane do wydawców internetowych, dzięki któremu mogą oni zwiększać wyniki sprzedaży swojej powierzchni reklamowej.

Źródło: YieldRiser

www.yieldriser.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kino Polska zaprasza na Długi weekend na legalu. W dniach 11-13 czerwca br. stacja zaprezentuje widzom takie hity polskiej kinematografii, jak Ogniem i mieczem, Pitbull i Uwikłanie, a połowę przychodów z reklam wyemitowanych przy tych filmach przekaże Fundacji Legalna Kultura.
Od 1 czerwca program Małgorzaty Ohme #zostajęwdomu z Onet zmienia tytuł, tematykę i częstotliwość. #Latowdomu z Onet – będzie emitowany trzy razy w tygodniu: w poniedziałki, środy i piątki o godz. 12.30 na żywo w Onecie oraz na Facebooku. W letniej odsłonie programu prowadząca Małgorzata Ohme wraz z gośćmi podpowie, jak spędzić letni czas zachowując dobry humor i jak...
„Karmię piersią, naturalnie!” – nowa akcja edukacyjna M jak mama
Startuje kampania edukacyjna „Karmię piersią, naturalnie!”, mająca na celu propagowanie karmienia piersią wśród młodych mam i kobiet w ciąży, a także wspieranie karmiących mam.
W piątek 29 maja 2020 r.  wraca „Ligowy weekend”, popularny wśród kibiców dodatek do „Przeglądu Sportowego”.
Wirtualna gala 5. edycji plebiscytu „Superbohaterka Wysokich Obcasów”
Zespół „Wysokich Obcasów” zaprasza na wyjątkową galę plebiscytu „Superbohaterka Wysokich Obcasów”, która w tym roku odbędzie się wirtualnie, w nowoczesnym, multimedialnym studiu we wtorek, 2 czerwca. Podczas wydarzenia, transmitowanego na żywo na Facebooku, widzowie poznają wybór jury i czytelników oraz dowiedzą się...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764