logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Yieldriser wzmacnia dział techniczny

  PR 23.04.2019, przeczytano 298 razy
Bartosz Mika

YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – rozbudowuje dział techniczny i stawia na rozwój technologii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yieldriser-wzmacnia-dzial-techniczny,382196,artykul.html

W ostatnim czasie zespół spółki powiększył się o dwie osoby. Dołączyli do niego Bartosz Mika i Szymon Mościcki. Obaj objęli stanowiska Yield Managerów, wspierając obecny dział Traffic. Do ich głównych zadań należy wsparcie rozwoju technologii oraz analiza danych.

Bartosz Mika od początku swojej kariery zawodowej związany jest z reklamą online. Poprzednio pracował w działach Traffic takich firm jak Marquad Media Polska, Ströer Digital Media oraz Infor Biznes. Z kolei Szymon Mościki rozpoczyna dopiero swoją przygodę z branżą.

- Pozycja YieldRiser na rynku reklamy wzrasta. Obecnie obsługujemy wielu wydawców z całego świata. Dlatego też stawiamy mocny nacisk na rozwój technologii, która pozwoli nam stale usprawniać proces monetyzacji powierzchni reklamowych nie tylko w Polsce, ale również za granicą. Wzmocnienie działu Traffic to kolejna część planu rozwoju naszej marki, który sukcesywnie realizujemy – komentuje Paweł Treściński Wiceprezes YieldRiser

ilustracjastrzałka

Źródło: YieldRiser

www.yieldriser.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niepodległa - Kronika życzliwości w czasach kryzysu
Biuro Programu „Niepodległa” uruchamia nowy projekt zapraszający Polaków do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami z czasów epidemii koronawirusa, które pokazują, że działając razem możemy przezwyciężyć wszystkie przeciwności. Każdy, kto spotkał się z życzliwością, z inicjatywami zachęcającymi innych do okazania dobroci serca lub sam...
Polska branża PR wyznaczyła własne standardy etyczne
Związek Firm Public Relations przyjął podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków tekst jednolity Kodeksu Dobrych Praktyk. Wypracowano go w ramach oddolnej inicjatywy agencji członkowskich związku, reprezentującego wiodące na polskim rynku firmy PR. Kodeks stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych. Dokument, będący formą samoregulacji branżowej, proponuje...
#Tarczaniestarcza - branża spotkań nad przepaścią
#TarczaNieStarcza - branża spotkań nad przepaścią. Komentarz dr. Krzysztofa Celucha, prorektora Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula,  właściciela Celuch Consulting.
Światła na miasta: jak energia buduje aglomeracje
W sobotę 28 marca o godz. 20:30 odbędzie się 13. edycja międzynarodowej akcji „Godzina dla Ziemi” zapoczątkowanej przez fundację World Wide Fund for Nature. Jej celem jest zachęcenie ludzi do oszczędzania energii oraz skłonienie do refleksji nad zmianami klimatycznymi. W ubiegłym roku w inicjatywie wzięło udział 187 państw, w tym Polska. W ciemnościach na...
Godzina dla Ziemi WWF - #zostańwdomu i zgaś światło
Od 13 lat w ostatnią sobotę marca odbywa się finał największej ekologicznej akcji na świecie. Godzina dla Ziemi WWF w tym roku, jak i cały świat – jest inna. Jednak i tym razem Fundacja WWF zachęca do symbolicznego zgaszenie światła w geście solidarności z ideą ochrony naszej planety. To czas, w którym pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć i działać razem w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764