logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Yieldriser wzmacnia dział techniczny

  PR 23.04.2019, przeczytano 154 razy
Bartosz Mika

YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – rozbudowuje dział techniczny i stawia na rozwój technologii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yieldriser-wzmacnia-dzial-techniczny,382196,artykul.html

W ostatnim czasie zespół spółki powiększył się o dwie osoby. Dołączyli do niego Bartosz Mika i Szymon Mościcki. Obaj objęli stanowiska Yield Managerów, wspierając obecny dział Traffic. Do ich głównych zadań należy wsparcie rozwoju technologii oraz analiza danych.

Bartosz Mika od początku swojej kariery zawodowej związany jest z reklamą online. Poprzednio pracował w działach Traffic takich firm jak Marquad Media Polska, Ströer Digital Media oraz Infor Biznes. Z kolei Szymon Mościki rozpoczyna dopiero swoją przygodę z branżą.

- Pozycja YieldRiser na rynku reklamy wzrasta. Obecnie obsługujemy wielu wydawców z całego świata. Dlatego też stawiamy mocny nacisk na rozwój technologii, która pozwoli nam stale usprawniać proces monetyzacji powierzchni reklamowych nie tylko w Polsce, ale również za granicą. Wzmocnienie działu Traffic to kolejna część planu rozwoju naszej marki, który sukcesywnie realizujemy – komentuje Paweł Treściński Wiceprezes YieldRiser

ilustracjastrzałka

Źródło: YieldRiser

www.yieldriser.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nie żyje Rosław Szaybo
Nie żyje Rosław Szaybo - grafik, projektant okładek płyt, książek, ilustrator, fotografik. Jego prace zdobią niezliczone okładki płyt m.in. Krzysztofa Komedy, Czesława Niemena, Eltona Johna, Janis Joplin, Roya Orbisona czy Judas Priest.
Bezpieczeństwo współpracy z programem Not Recommend
W każdym biznesie można wymienić najważniejsze cechy przesądzające o udanej współpracy. Należą do nich solidność, jaką powinni wykazywać się kontrahenci, a także bezpośrednio z nią związane poczucie bezpieczeństwa. Zdarza się jednak, że partner biznesowy nie wywiązuje się z ustaleń.
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt dołączyła do grona polskich firm, które potrafią tworzyć wysokiej jakości akcje dla Asystenta Google.
W sklepach Kaufland ruszyła akcja SOS Wioski Dziecięce i P&G
Procter & Gamble wraz z siecią sklepów Kaufland oraz Organizacją SOS Wioski Dziecięce ponownie ruszają z akcją „Czyste pomaganie”. Do 12 czerwca kupując produkty Fairy, Ariel, Vizir, Lenor, Ambi Pur w sklepach Kaufland konsumenci pomagają sfinansować posiłki dla dzieci w potrzebie.
Multikino promuje się w aplikacji TikTok
O wyjściu do kina nie decydują już tylko rodzice. Obecnie to młodzi kinomani, którzy mają szeroki dostęp do informacji, kreują wybory. Wykorzystując ten trend i chcąc wyjść naprzeciwko coraz młodszej grupie klientów, Multikino postanowiło do promocji swojej oferty filmowej zaangażować popularnych TikTokerów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764