logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Yieldriser wzmacnia dział techniczny

  PR 23.04.2019, przeczytano 700 razy
Bartosz Mika

YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – rozbudowuje dział techniczny i stawia na rozwój technologii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yieldriser-wzmacnia-dzial-techniczny,382196,artykul.html

W ostatnim czasie zespół spółki powiększył się o dwie osoby. Dołączyli do niego Bartosz Mika i Szymon Mościcki. Obaj objęli stanowiska Yield Managerów, wspierając obecny dział Traffic. Do ich głównych zadań należy wsparcie rozwoju technologii oraz analiza danych.

Bartosz Mika od początku swojej kariery zawodowej związany jest z reklamą online. Poprzednio pracował w działach Traffic takich firm jak Marquad Media Polska, Ströer Digital Media oraz Infor Biznes. Z kolei Szymon Mościki rozpoczyna dopiero swoją przygodę z branżą.

- Pozycja YieldRiser na rynku reklamy wzrasta. Obecnie obsługujemy wielu wydawców z całego świata. Dlatego też stawiamy mocny nacisk na rozwój technologii, która pozwoli nam stale usprawniać proces monetyzacji powierzchni reklamowych nie tylko w Polsce, ale również za granicą. Wzmocnienie działu Traffic to kolejna część planu rozwoju naszej marki, który sukcesywnie realizujemy – komentuje Paweł Treściński Wiceprezes YieldRiser

ilustracjastrzałka

Źródło: YieldRiser

www.yieldriser.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon imagePROGRAF PRO-1100: fotograficzna drukarka A2
Firma Canon ogłasza premierę długo oczekiwanego urządzenia imagePROGRAF PRO-1100, flagowego modelu w serii profesjonalnych drukarek atramentowych A2. ImagePROGRAF PRO-1100 zaprojektowano z myślą zarówno o profesjonalistach, jak i entuzjastach fotografii, aby zapewnić im wyjątkową jakość i trwałość zdjęć.
ZFPR wprowadza Kodeks Dobrych Praktyk Public Affairs
Związek Firm Public Relations (ZFPR) opublikował Kodeks Dobrych Praktyk Public Affairs – pierwszą w Polsce samoregulację w obszarze rzecznictwa interesów. Jego celem jest wyznaczenie i promocja najwyższych standardów w szczególnej sferze dialogu pomiędzy społeczeństwem obywatelskim, biznesem a administracją publiczną i politykami.
Ostatnie odliczanie do XXIV Kongresu Public Relations
Wielkimi krokami zbliża się XXIV Kongres Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w dniach 19-20 września w Rzeszowie. Podczas wydarzenia sporo miejsca zajmą kwestie zdarzeń kryzysowych, skutecznego wykorzystania narzędzi AI, ale również wyzwań, jakie wiążą się z rozwojem nowych technologii.
Grow Now otwiera biuro w USA
Należąca do polskiej grupy marketingowo-technologicznej Group One agencja Grow Now, która świadczy usługi end-to-end we wdrożeniach i skalowaniu sprzedaży na marketplace’ach, otwiera w USA swoje biuro i możliwość rozwoju dla polskich marek na jednym z największych światowych rynków e-commerce. Ekspansja spółki umożliwi klientom dotarcie do ponad 300 mln...
Vanda Novak klientem agencji Warsaw/Creatives
Od września 2024 do klientów agencji Warsaw/Creatives dołączyła Vanda Novak, luksusowa marka obuwnicza. W obsługę marki zaangażowany został dział Creative, w którym stworzono koncepcję kreatywną sesji wizerunkowej nowej kolekcji na sezon Jesień-Zima 2024/2025 i dział Advocacy & Communication, który zajmie się działaniami Public Relations i kontaktem z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764