logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Yieldriser z obsługą OLX

  PR 17.10.2017, przeczytano 643 razy

OLX to największy portal z ogłoszeniami w Polsce oraz wiodąca platforma na świecie. OLX łączy ludzi, by mogli kupować, sprzedawać i wymieniać używane towary oraz korzystać z usług. Umowa pomiędzy YieldRiser a OLX.pl obejmuje wsparcie portalu w zakresie optymalizacji i monetyzacji powierzchni reklamowej, a konkretnie wideo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yieldriser-z-obsluga-olx,34134,artykul.html

To dla nas ogromne wyróżnienie, że największy w Polsce serwis ogłoszeniowy wybrał nas do obsługi powierzchni reklamowej wideo. To znak, że to co robimy jest na wysokim poziomie i ofertą oraz jakością możemy konkurować z wielkimi sieciami reklamowymi  – komentuje Paweł Treściński, wiceprezes YieldRiser.   

Współpraca YieldRiser z portalem OLX rozpoczęła się we wrześniu bieżącego roku.

Aktualizacja - 19.10.2017
Od Grupy OLX otrzymaliśmy komentarz następującej treści:

Informacja została wysłana bez zgody Grupy OLX, współpraca z firmą YieldRiser miała charakter testowy i została już zakończona.

Aktualizacja - 20.10.2017
Od autorów notki otrzymaliśmy dziś następujące stanowisko:
Informuję, że notka prasowa, którą Państwo otrzymali została zaakceptowana przez Grupę OLX. Na tę chwilę umowa nie została wypowiedziana i nie ma charakteru testowego. Podpisany pomiędzy OLX a Yield Riser kontrakt jest umową o współpracy na polu monetyzacji strony, a konkretnie wideo i został zawarty na czas nieokreślony.

Źródło: YieldRiser

www.yieldriser.com

Dodatkowe informacje:

YieldRiser powstał w 2015 r., optymalizuje ponad 100 witryn z Polski oraz zagranicy i ma na swoim koncie więcej niż miliard odsłon miesięcznie. Firmę tworzy zespół doświadczonych ekspertów obecnych na rynku reklamy internetowej od 1997r. Wielu z nich współtworzyło największe w Polsce sieci reklamowe. Firma oferuje własne rozwiązanie skierowane do wydawców internetowych, dzięki któremu mogą oni zwiększać wyniki sprzedaży swojej powierzchni reklamowej.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764