Yintaro wychodzi z grupy kapitałowej Sarigato i zamienia się w Harvic Media. Po ponad 4 latach współpracy, firma zmienia model działania, rozszerza kompetencje, rekrutuje nowych pracowników i przeprowadza rebranding, wzmacniając swoją pozycję na rynku e-commerce i digital. Jednocześnie jej głównym udziałowcem zostaje wieloletni współwłaściciel - Jarosław Bułka.
Yintaro to marka obecna na rynku od ponad 4 lat. Przed dołączeniem do grupy Sarigato, jak i w trakcie współpracy, dostarczała kompleksowe rozwiązania B2B na polach e-mail marketingu, e-commerce, influencer marketingu oraz telemarketingu
Współpracowała m.in. z takimi markami jak Volkswagen Group, Renault, Grupa FCA, FedEx, Ronson Development, DPD, Aviva oraz Wienerberger, budując swoją stabilną pozycję na rynku, stając się silnym zapleczem narzędziowym nie tylko dla grupy kapitałowej, ale także dla domów mediowych i agencji z obszaru Europy.
Źródło: Harvic Media