logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

YOC Poland wzmacnia dział Studio

  PR 28.04.2025, przeczytano 269 razy
ilustracja

Do zespołu YOC Poland dołączyły Magdalena Grosz-Górska i Karolina Bloch, wzmacniając dział Studio, odpowiedzialny za tworzenie high impactowych kreacji reklamowych dla klientów prowadzących z YOC swoje kampanie mobile/digital. Jednocześnie pracę w firmie zaczyna też Maciej Krupa, który na stanowisku Junior Publisher Manager będzie odpowiedzialny za nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z wydawcami współpracującymi z YOC oraz monitoring jakości ich reklamowego inventory.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yoc-poland-wzmacnia-dzial%C2%A0studio,408584,artykul.html

Magdalena Grosz-Górska i Karolina Bloch obejmują w YOC Poland stanowiska Junior Creative Solution Manager, istotnie wzmacniając dział Studio, który do tej pory był 5-osobowy.

Specjalizujemy się w reklamach high-impact gdzie na ten właśnie impakt składa się wiele elementów składowych, w tym m.in. nasza autorska platforma transakcyjna VIS-X, autorskie zaawansowane formaty reklamowe czy odpowiedni dobór wydawców, udzielających swoje zasoby reklamowe, ale też właśnie odpowiednia kreacja i odpowiednio dynamiczne jej przygotowywanie czy modyfikowanie w trakcie kampanii. Dlatego jest dla nas ważne by robić to in-house i robić to jak najlepiej. I dlatego zależy nam na dynamicznym rozwoju działu Studio, bo to właśnie on jest kluczowy, by tworzyć high-impactowe kreacje dla naszych klientó- mówi Wojciech Nowański, Managing Director YOC Poland.

Magda Grosz-Górska ma 8 lat doświadczenia zawodowego, do YOC Poland przechodzi bezpośrednio z Lajt Mobile (Telestrada SA), gdzie przez ostatni rok jako Samodzielna Graficzka zajmowała się m.in. projektowaniem podstron, bannerów i ikon, wdrożeniem nowego brandingu marki, jak również przygotowywaniem grafik na potrzeby kampanii Google Ads. Jest absolwentką Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi i Gdańsku.

Karolina Bloch bezpośrednio przed przejściem do YOC pracowała jako Marketing Junior & Content Creator w firmie Idea MM, a wcześniej przez 2 lata jako Graphic Designer & Content Creator w Funzeum. Jest absolwentką Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych.

Jednocześnie do działu Publisher Management (odpowiedzialnego za współpracę z wydawcami) dołącza Maciej Krupa, którego rolą na stanowisku Junior Publisher Manager, będzie nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z wydawcami współpracującymi z YOC oraz monitoring powierzchni wydawniczej pod względem viewability i jakości. Przez ostatnie 2 lata Maciej Krupa pracował w firmie Lionbridge Poland, gdzie jako Game Testing Associate zajmował się m.in. testowaniem oprogramowania. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego (kierunek: socjologia stosowana i antropologia społeczna, specjalizacja: zarządzanie zasobami ludzkimi).

Źródło: YOC Poland

yoc.com

Dodatkowe informacje:

YOC to firma technologiczna (AdTech) działającą na rynku reklamy digital, z naciskiem na mobile. Łącząc swoją platformę transakcyjną VIS.X z wysokoefektywnymi formatami reklamowymi, firma zapewnia optymalne działania reklamowe dla reklamodawców, wydawców i użytkowników Internetu. Korzystając z rozwiązań YOC, reklamodawcy są w stanie zwiększyć świadomość swoich marek w połączeniu z zasobami reklamowymi o wysokiej wartości. Jako pionier reklamy mobilnej, YOC działa na rynku od 2001 roku, a od 2009 roku jest notowana w Prime Standard na Giełdzie Papierów Wartościowych we Frankfurcie. Firma ma biura w Niemczech (Berlin, Düsseldorf i Hamburg), Austrii (Wiedeń), Szwajcarii (Zurych), Polsce (Warszawa), Finlandii (Helsinki) i Szwecji (Sztokholm).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Klara Ufnalewska nową PR Manager w MADOGZ
Do agencji MADOGZ dołączyła Klara Ufnalewska, obejmując stanowisko PR Manager. W nowej roli odpowiada za strategię komunikacji oraz media relations dla wybranych klientów z obszaru motoryzacji, e-commerce i technologii.
Joanna Perdoch wzmacnia struktury w firmie IMPRINTA
Joanna Perdoch z końcem kwietnia objęła stanowisko Dyrektora Operacyjnego w firmie IMPRINTA, autoryzowanego dostawcy rozwiązań marki HP. Jej ponad dziewięcioletnie doświadczenie w branży poligraficznej stanowi solidną podstawę do skutecznej realizacji strategii rozwoju firmy.
Jarosław Walaszek Chief Technology Officerem w Grupie Agora
Z początkiem czerwca br. funkcję Chief Technology Officera w Grupie Agora obejmie Jarosław Walaszek – doświadczony lider, który wniesie do organizacji bogate kompetencje w zakresie strategii IT, rozwoju technologii oraz prowadzenia złożonych projektów cyfrowych i zarządzania zmianą. 
Katarzyna Klepczyńska-Ciężka awansuje w dentsu Polska
Z dniem 1 lipca 2025 r. Katarzyna Klepczyńska-Ciężka obejmie stanowisko Chief Financial Officer (CFO) dentsu Polska. Jednocześnie dołączy do zarządu dentsu Polska.
Michał Chabas i Mateusz Nowak dołączają do Wirtualnej Polski
W czerwcu nastąpią kluczowe zmiany w strukturze Pionu Serwisów Tematycznych Wirtualnej Polski. Do zespołu dołączą dwaj doświadczeni menedżerowie, którzy wzmocnią rozwój serwisów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764