logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Yotta UV LED YD-F2513R5-40: Diprinter z polską premierą na Festiwaldruku.pl

  PR 30.07.2019, przeczytano 645 razy
ilustracjastrzałka

Tegoroczny FestiwalDruku.pl stanie się areną, na której zaprezentuje się - premierowo na rynku polskim - drukarka stołowa YOTTA UV LED YD-F2513R5-40 oferująca możliwość druku na materiałach do wysokości aż 400 mm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/yotta-uv-led-yd-f2513r5-40%3A-diprinter-z-polska-premiera-na-festiwaldruku.pl,383420,artykul.html

YOTTA UV LED YD-F2513R5-40 służy do drukowania na różnego rodzaju materiałach do wysokości aż 400mm, w tym na szkle, akrylu, płytach drewnianych, płytkach ceramicznych, blachach, płytach PCV, tekturze falistej i innych. Przy równoczesnym zastosowaniu lamp UV LED chłodzonych cieczą daje to nieograniczone możliwości kreatywnego wykorzystania druku na wszelakich przedmiotach użytku domowego i komercyjnego, takich jak np. walizki, meble, skrzynie.

W drukarce YOTTA UV LED YD-F2513R5-40 umieszczono od 2 do 8 głowic RicohGen5 umożliwiając druk w 4 do 8 kolorach.

Drukarka ma zainstalowany automatyczny miernik do pomiaru wysokości materiału co znacznie poprawia wydajność i dokładność druku. Stół z podmuchem ułatwia ułożenie materiałów do druku o dużym formacie i dużej wadze, z kolei podsys pomaga w precyzyjnym zadruku materiałów elastycznych. YOTTA UV LED YD-F2513R5-40 została zaprojektowana z systemem antykolizyjnym, który umożliwia automatyczne zatrzymanie karetki, gdy występuje zacięcie między materiałem a karetką. Taka konstrukcja skutecznie zapobiega uszkodzeniu karetki i głowicy drukującej. Maszyna z płaskim stołem wyposażona jest w podwójnie hartowaną szynę prowadzącą, wykonaną ze stalowej ramy, dzięki czemu zapewnia wydajną, płynną i stabilną pracę. Drukarka ma zainstalowanych kilka hamulców awaryjnych, aby zagwarantować bezpieczeństwo zarówno operatora, jak i zespołu.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Jeśli szukasz drukarki UV do drukowania materiałów wysokiej jakości, to YOTTA UV LED YD-F2513R5-40 to idealny wybór. Ta drukarka jest dedykowana do długotrwałej pracy. Dzięki odpowiedniej konserwacji może działać 24 godziny na dobę przez 5 lat – podkreśla Piotr Słotwiński, właściciel DiPrinter.com.

Jak pracuje wyjątkowa drukarka z podnoszonym mostem będzie można zobaczyć na stoisku E7 (hala III).

FestiwalDruku.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największe branżowe wydarzenie tego typu w drugiej połowie roku.

Organizatorem targów jest OOH magazine. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: DiPrinter.com, OOH Mahazine

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#Sendinglove – światowa kampania Digital Out-of-Home także w Polsce
Akcja z przesyłaniem miłości #SendingLove jest prowadzona na nośnikach DOOH na całym świecie. W Polsce zaangażowanie w tę akcję potwierdzili członkowie IGRZ – firmy, które posiadają w swoim portfolio także nośniki cyfrowe: AMS, Clear Channel Poland i Warexpo.
„Równość zaczyna się w domu” – kampania Centrum Praw Kobiet
26 maja obchodzimy Dzień Matki. W tym szczególnym dniu Centrum Praw Kobiet przypomina, że to właśnie na kobietach i matkach spoczywa największy ciężar dbania o dom. Praca na rzecz domu to także praca, choć często nie jest tak postrzegana. Szacuje się, że kobieta poświęca średnio 160 godzin miesięcznie na „drugi etat” podczas wykonywania zajęć domowych.
Ruszyła kampania promocyjna gry „The Crown Korona Rzeczpospolitej“, której wydawcą jest Fundacja Książąt Lubomirskich. Za kompleksową obsługę projektu odpowiada Cityboard Media.
Od maja 2020 agencja 4 Publicity nawiązała współpracę z nowy klientem. Jest nim dystrybutor elektroniki użytkowej oraz sprzętu telekomunikacyjnego - firma Świat Telefonów. Agencja zajmie się promocją m.in. marki Woodpecker oraz projektu Wnętrze bez wirusa, oferującą plazmowe oczyszczacze powietrza. W ramach współpracy agencja 4 Publicity będzie...
Przedstawiamy wyniki pierwszego z cyklu badań potrzeb szkoleniowo-rozwojowych w sektorze komunikacji marketingowej*, zrealizowanego przez Sektorową Radę  ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764