logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Young animation: Konkurs

   27.03.2019, przeczytano 551 razy
ilustracjastrzałka

W naborze przyjmowane są prace zrealizowane w dowolnej technice animacji i o dowolnym temacie, trwające od 1 do 3 minut. Konkurs skierowany jest do młodych osób (do 30 roku życia). Każdy z uczestników Konkursu może zgłosić maksymalnie 3 prace. Łączna pula nagród wynosi 3000 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/young-animation%3A-konkurs,381836,artykul.html

Przebieg konkursu

Do 30 kwietnia 2019 r. uczestnicy mogą przesyłać Zgłoszenia. Od 1 do 23 maja 2019 r. odbędzie się wstępna selekcja filmów. Wybrane filmy będą miały swoją projekcje podczas festiwalu. Lista filmów zakwalifikowanych do udziału w konkursie zostanie opublikowana 24 maja 2019 r. na stronie internetowej festiwalu. Organizator skontaktuje się wyłącznie z twórcami zakwalifikowanych filmów.

Kolejnym etapem konkursu będą obrady Jury składającego się z teoretyków i praktyków kina animowanego w celu wyłonienia zwycięzców. Podczas Festiwalu zostaną ogłoszone wyniki Konkursu i rozdanie nagród.

Źródło: YOUNG ANIMATION

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764