logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Young Creatives Cannes za nami

  PR 05.05.2023, przeczytano 477 razy

20 kwietnia odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród zwycięzcom oraz nominowanym Young Creatives Cannes, w którym to nagrodą główną jest wyjazd na międzynarodowy konkurs Cannes Lions.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/young-creatives-cannes-za-nami,399852,artykul.html

Młodzi uczestnicy mogli zabłysnąć pomysłowością w odpowiedzi na prawdziwy brief klienta, a przy okazji zdobyć doświadczenie i porównać się z rówieśnikami z branży. Podobnie jak w poprzednich edycjach, uczestnicy zmierzyli się z briefami w siedmiu kategoriach — Print, Design, Film, Digital, PR, Media, Clients oraz dodatkowej - Open. Mieli na to 24 lub 48 godzin, w zależności od kategorii.

Z roku na rok frekwencja rośnie – tegoroczna edycja może pochwalić się popisem kreatywności przez niemal 150 dwuosobowych teamów. W tym roku świętujemy 25-lecie Young Creatives. Prace uczestników zostały ocenione przez doświadczonych dyrektorów kreatywnych, strategów, reżyserów, marketerów oraz designerów.

Pora zatem na podsumowanie tegorocznego konkursu YC 2023

Przedstawiamy skład jurorski, partnerów oraz nagrodzonych w następujących kategoriach:

Design

  • Zwycięzcy: Małgorzata Dragun i Małgorzata Światlak (Performance Media)
  • Wyróżnieni: Marta Adamkowska i Miłosz Maciejewski (Molecular Creative);
  • Kamil Markiewicz i Michalina Przestrzelska (K2 Create)
  • Skład jurorski: Kaja Dobrzańska (przewodnicząca), Marcin Szmidt, Zuzanna Rawa, Bartłomiej Kalinowski oraz Jakub Kiciński.
  • Partner: Muzeum Historii Kobiet, z Anną Kowalczyk na czele.

Media

  • Zwycięzcy: Michał Piaskowski i Marta Jastrzębowska (Value Media)
  • Wyróżnieni: Jakub Sakowski i Natalia Masłowska (Fabryka Marketingu);
  • Kateryna Kozlova i Zuzanna Pawlikowska (SALESTUBE)
  • Skład jurorski: Paulina Złotnicka (przewodnicząca), Bartosz Brennek, Ewa Piotrowska, Alicja Pietraszewska, Marta Czarnecka, Krzysztof Gońka.
  • Partner: Strepsils/Reckitt z przedstawicielami: Agata Kankowska i Aleksandra Pilipiuk

Clients

  • Zwycięzcy: Karolina Chmielewska i Claudia Cyndecki Delcol (Just Eat Takeaway)
  • Wyróżnieni: Urszula Czajka i Karolina Buda Maspex;
  • Błażej Kobus i Maciej Przybylski BNP Paribas
  • Skład jurorski: Małgorzata Drozdowska (przewodnicząca), Dawid Pożoga, Marcin Sosiński, Ela Twardowska
  • Partner: Muzeum Etnograficzne (Robert Zydel)

Digital

  • Zwycięzcy: Tomasz Świstuń i Mateusz Sierpiński (DDB Warszawa)
  • Wyróżnieni: Sara Dusza i Weronika Sieniuć (Publicon Services);
  • Anna Ziemkiewicz i Kinga Bednarska (LiquidThread)
  • Skład jurorski: Michał Bucholc (przewodniczący), Albert Stęclik, Marcin Pyszora, Helena Smoczny, Magdalena Banasik
  • Partner: Shutterstock (Jacek Dwórznik, Jakub Nguyen Duc)

Print

  • Zwycięzcy: Aleksandra Duk i Monika Olkiewicz (LUCKYYOU)
  • Wyróżnieni: Martyna Harasimowicz i Vadym Solowski (Saatchi&Saatchi);
  • Milena Zielonka i Kamila Kowalska (DDB Warszawa)
  • Anna Napiórkowska i Ewa Momot (HOLO)
  • Joanna Bauer i Joanna Wojtach (180HEARTBEATS + JUNG V MATT)

Film

  • Zwycięzcy: Gabriela Wiśniewska (KERRIS) i Urszula Mitura (MADOGZ)
  • Wyróżnieni: Aleksandra Belash i Marta Jagodzińska (Plej)
  • Skład jurorski Print i Film: Tomek Zieliński (przewodniczący), Mateusz Cukierski, Kasia Nowacka, Patryk Michoń, Adriana Hochmańska
  • Partner kategorii Film – IKEA (Karolina Szabłowska, Aleksandra Młyńska)
  • Partner kategorii Print – Stowarzyszenie Sędziów Polskich IUSTITIA (Bartłomiej Przymusiński)

PR

  • Zwycięzcy: Ilona Rutkowska i Jakub Macyszyn (Good One PR)
  • Wyróżnieni: Adrianna Skałuba-Berecka (BrandLift) i Piotr Ostrowski 38 PR & Content Communication;
  • Małgorzata Krześniak i Patryk Kukliński (QL Hunters);
  • Ewa Grabek i Szymon Dziewięcki (SEC Newgate CEE)
  • Skład jurorski: Katarzyna Życińska (przewodnicząca), Marta Ulman, Anna Simon, Helena Korniejew, Jarosław Bańda, Stefan Bogucki
  • PR – Partner: SAMSUNG (Paweł Dąbrowa, Hanna Żurek, Magdalena Rzepnicka)

Open

  • Zwycięzcy: Rafał Chobot, Aleksandra Miernik (Labcon)
  • Wyróżnieni: Katarzyna Rasińska i Irena Kostrzębska (VMLY&R);
  • Sylwia Sobol i Aleksandra Szajnecka (Molecular Creative);
  • Krystian Wojtkowski i Ela Konopińska-Dudek (Przestrzeń)
  • Małgorzata Krześniak i Patryk Kukliński (QL Hunters)
  • Sonja Klimczak i Daria Podleśna (Dentsu)
  • Skład jurorski: Adam Sierociński (przewodniczący), Małgorzata Majcher, Wojtek Ciszkiewicz, Ania Czubaszek, Kacper Potępski, Dorota Nowakowska
  • Open – Partner: TIK TOK (Dominika Sirlo)

- Jako organizatorzy pragniemy podziękować wszystkim, którzy poświęcili swój czas i energię na rozwój konkursu. Z roku na rok frekwencja rośnie, co bardzo nas cieszy. Jeszcze raz gratulujemy zwycięzcom, i cieszymy się na kolejną edycję. Już nie możemy się doczekać! – podkreśla Damian Tokarski, project manager Young Creatives.

Tegoroczna gala wręczenia nagród odbyła się w Kinie Luna. Po gali impreza przeniosła się do lokalu „W orbicie słońca”, gdzie wszyscy z branży przypieczętowali wspaniałość tego dnia.

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.sar.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska firma meblarska w finale konkursu Designeuropa Awards
Podczas czwartej edycji konkursu DesignEuropa Awards, która odbyła się w ośrodku konferencyjnym Axica w Berlinie, uhonorowano dwa wyjątkowe wzory. Pierwszym jest RemigoOne, elektryczny silnik zaburtowy stworzony przez słoweńską projektantkę Ajdę Bertok, zaprojektowany zgodnie z zasadami innowacyjności morskiej i zrównoważonego rozwoju, zdobył nagrodę dla małych i nowo...
Termin zgłoszeń do Youtube Works Awards przedłużony
To już ostatnie chwile na zgłoszenie swojej kampani wideo do tegorocznej edycji YouTube Works Awards. Termin zgłoszeń został przedłużony do 30 września 2023 roku. Udział w konkursie jest całkowicie bezpłatny, a projekty można zgłaszać na stronie YouTube Works.
Projekt Roku 22/23 wystartował
Od 11 do 27 września można zgłaszać swoje projekty do jednego z najbardziej prestiżowych konkursów dla projektantów graficznych - Projektu Roku. 
Złote Spinacze kolejny rok z rzędu z rekordem zgłoszeń
Do 21. edycji konkursu Złote Spinacze wpłynęły aż 482 zgłoszenia w 35 kategoriach. To najwyższy wynik od początku istnienia konkursu. Do kategorii głównych nadesłano 309 zgłoszeń, do kategorii sektorowych 128, a do kategorii specjalnych 45 zgłoszeń.
Znaki Jutra 2023: przegląd znaków, logo i symboli graficznych
Czas przemian, napięć, oczekiwań, nadziei i działania. Czas w którym ze szczególną uwagą definiujemy kształt przyszłości. Czy mamy realny wpływ na obraz świata w którym żyjemy? Świat wyidealizowany, świat zepsuty, a może jednak nadal pełen piękna i harmonii? Ideały w konfrontacji z codziennością życia stanowią o naszej tożsamości kulturowej, społecznej,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764