W lutym użytkowników YouTube bez reszty pochłonęło gotowanie, bowiem aż trzy miejsca w rankingu zdobyła Kuchnia Lidla. Zestawienie wygrał film, w którym Kinga Paruzel gotuje w towarzystwie najbardziej tajemniczego kulinarnego YouTubera. Drugą pozycję zajął T-Mobile z nielimitowanym internetem domowym. Trzecie i czwarte miejsce to ponownie Kuchnia Lidla i kulinarnie zgrane duety. Zestawienie zamyka wokalny talent show w Studiu Tymbark.
Ranking otwiera nowy koncept Kuchni Lidla, czyli Kuchnia na dwa głosy, w której jedna osoba gotuje, a druga doradza jej zza kamery. W odcinku Kinga Paruzel & Food Emperor - Kuchnia na dwa głosy - Ryż zapiekany z jabłkami i bezą możemy zobaczyć, jak Kinga Paruzel przygotowuje zdrowy deser w towarzystwie Food Emperora, czyli kulinarnego YouTubera, którego wygląd - pomimo dużej popularności jego kanału - nadal pozostaje tajemnicą.
Drugie miejsce to reklama Nielimitowany Internet domowy od T-Mobile, w której widzimy, że mieszkanie na przedmieściach nie stanowi już problemu w dostępie do szybkiej sieci. Podium zamyka kolejne wideo Kuchni na dwa głosy, czyli DG & Stylizacje - Kuchnia na dwa głosy - Gofry wytrawne z warzywami. W reklamie kulinarny YouTuber DG przygotowuje wytrawne gofry na śniadanie w towarzystwie swojej żony Karoliny - również YouTuberki prowadzącej kanał StylizacjeTV.
Czwarte miejsce to ponownie wideo Kuchni Lidla BOEUF STROGONOW i BROWNIE z ciecierzycy | Paweł Małecki & Karol Okrasa, w którym poznamy nie tylko ciekawe przepisy, ale zobaczymy także jak cukiernik i kucharz wcielają się… w siebie nawzajem! Zestawienie zamyka Studio Tymbark i MUZYCZNY TALENT SHOW z Magdą Beredą | Tymbark Show #36. W reklamie znani YouTuberzy udowadniają, że niestraszne im wokalne zmagania, bez względu na to czy zaśpiewają rock-polo, rap, metal czy reggae.
Źródło: YouTube