logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Youtube Ads Leaderboard za październik 2018

  PR 15.11.2018, przeczytano 704 razy
ilustracjastrzałka

W październiku na YouTube bezsprzecznie królował hip-hop, bowiem aż cztery miejsca zestawienia należą do EB i Projektu Tymczasem. Ideą inicjatywy była wzajemna reinterpretacja najważniejszych utworów z repertuaru pionierów polskiego rapu, jak i reprezentantów nowej szkoły. Pierwsze miejsce zajął Żabson i jego wykonanie numeru Pezeta “Ukryty w mieście krzyk”. Druga pozycja to nowa piosenka Gangu Słodziaków, który trafił do rankingu już po raz trzeci z rzędu. Podium zamyka Sokół z kawałkiem Sitka “Chcemy być wyżej”. Czwarte miejsce zajął Pezet w reinterpretacji kawałka “Piroman” Żabsona, a piąte Sitek z utworem “Mogę Wszystko” Sokoła.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/youtube-ads-leaderboard-za-pazdziernik-2018,380149,artykul.html

Projekt Tymczasem marki EB znalazł się w zestawieniu po raz trzeci z rzędu, tym razem zdobywając prawie wszystkie pozycje zestawienia. To również pierwsza taka sytuacja w historii polskich YouTube Ads Leaderboard, aby reklamy dotyczące jednego projektu zajęły aż cztery miejsca. Zwycięzcą październikowego rankingu został Żabson z reinterpretacją kultowego kawałka Pezeta z albumu “Muzyka Klasyczna” Żabson – Ukryty w Mieście Krzyk [Projekt Tymczasem].

Drugie miejsce zajął Gang Słodziaków, który w rankingu znalazł się już trzeci raz. W październiku użytkownicy słuchali nowej piosenki sympatycznych zwierzątek, czyli Nowa piosenka „Co u Słodziaków?”. Na podium znalazł się także Sokół w interpretacji numeru, który oryginalnie nagrał Sitek Sokół – Chcemy Być Wyżej [Projekt Tymczasem].

Czwarte miejsce zajął Pezet ze swoim wykonaniem kawałka Żabsona Pezet - Piroman [Projekt Tymczasem]. Ostatnia pozycja w rankingu to numer “Mogę wszystko”, oryginalnie nagrany przez WWO, który znalazł się na krążku “Witam was w rzeczywistości”. W ramach inicjatywy EB utwór został zreinterpretowany przez Sitka Sitek - Mogę Wszystko [Projekt Tymczasem]. Autorami podkładów muzycznych kawałków z Projektu Tymczasem byli Steez83 i Zeppy Zep.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.

Źródło: YouTube

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764