logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Youtube Ads Leaderboard za sierpień 2018: Męskie Granie nadal górą

  PR 26.09.2018, przeczytano 429 razy
ilustracjastrzałka

Po raz pierwszy w historii polskiego rankingu to samo wideo utrzymuje się na zwycięskiej pozycji czwarty miesiąc z rzędu. Klip “Początek” nie ma sobie równych i na dobre rozgościł się na najwyższym miejscu zestawienia. Na drugiej i czwartej pozycji znalazły się reklamy Gangu Słodziaków, które można już łapać w sklepach sieci Biedronka. Podium zamyka kolorowa Margaret w spocie Play. Na piąte miejsce trafiła reklama EB, w której możemy podglądać Sokoła, Zeppy Zepa i Steeza przy pracy w studiu nagraniowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/youtube-ads-leaderboard-za-sierpien-2018%3A-meskie-granie-nadal-gora,379500,artykul.html

Czwarty raz z rzędu liderem zestawienia jest Męskie Granie Orkiestra 2018 (Kortez, Podsiadło, Zalewski) – Początek (LIVE) Official Video. Klip, który został nagrany na żywo przy pomocy jednego ciągłego ujęcia w budynku Wyścigów Konnych Służewiec okazał się prawdziwym czarnym koniem rankingu i na razie nic nie wskazuje na to, by miał stracić na popularności. Na drugim miejscu znalazła się reklama Gang Słodziaków w Biedronce!, z której dowiadujemy się, że sympatyczne zwierzątka stanęły do leśnych wyścigów. Trzecia pozycja należy do Margaret i jej wakacyjnego przeboju o darmowym internecie do wykorzystania w Play na Kartę, Hit na lato! Nawet 30 GB za darmo w aplikacji Play24 | Margaret.

Czwarte miejsce to kolejna reklama Gangu Słodziaków Piosenka "Chodź poznaj Gang Słodziaków", dzięki której możemy lepiej poznać uroczych mieszkańców lasu, takich jak jeż Jerzyk, sowa Zosia, lisek Lucek, bóbr Borys, zajączek Zuzia i ryś Rysio.  Do rankingu zakwalifikował się również pierwszy odcinek serii EB Projekt Tymczasem – Docuseries – odcinek 1: Sokół „Chcemy Być Wyżej”. Celem inicjatywy jest połączenie sił artystów zarówno tych już zasłużonych dla polskiej sceny hiphopowej, jak i przedstawicieli nowej szkoły, aby wzajemnie reinterpretowali swoje utwory. W pierwszym spocie widzimy, jak Sokół, Zeppy Zep i Steez pracują nad kawałkiem Sitka.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

  • Miesięczne polskie zestawienia YouTube Ads Leaderboard są dostępne również na Think with Google.
  • Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.

Źródło: Google

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe magazyny w Publico24 Newsstand
Publico24 Newsstand – aplikacja z dostępem do tysięcy wydań magazynów i gazet powiększyła ofertę o nowe tytuły. Do platformy dołączyli wydawcy m.in. Wprost oraz Do Rzeczy.
Nagroda Nobla dla Olgi Tokarczuk. Reakcja czytelników w Internecie
W czwartek, 10 października całą Polskę obiegła wiadomość o przyznaniu Oldze Tokarczuk Nagrody Nobla w dziedzinie literatury za 2018 rok. Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów, wzmianki o autorce „Ksiąg Jakubowych” w ciągu doby od chwili ogłoszenia laureatów pojawiły się w polskim Internecie ponad 35,8 tys. razy. To wyjątkowy wynik.
Home.pl debiutuje za granicą
Największy w Polsce dostawca usług internetowych rozpoczął ekspansję na rynki zagraniczne. Na miejsce swojego debiutu home.pl wybrał Rumunię. W planach rozwoju są już kolejne kraje.
Marketerzy mogą lepiej dotrzeć do Polaków w komunikacji miejskiej
48% Polaków korzysta z telefonu w komunikacji miejskiej. Najwięcej osób wpatruje się w ekran w czasie od 2 do 5 min. Kilka procent sprawdza reklamy, na co z optymizmem patrzą marketerzy. Badanie pokazuje też, że pasażerowie poszukują głównie informacji o polityce oraz lekkiej rozrywki, często o charakterze tabloidowym. Na trzecim miejscu są social media. Według...
Wygodne wyszukiwarki w e-commerce
8 pażdziernika miała miejsce oficjalna premiera raportu „Wygodne wyszukiwarki w e-commerce”, wydanego przez Usability LAB z Grupy RST. Patronat medialny nad publikacją objęli Magazyn E-commerce oraz InternetStandard.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764