logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Youtube Ads Leaderboard za sierpień 2018: Męskie Granie nadal górą

  PR 26.09.2018, przeczytano 451 razy
ilustracjastrzałka

Po raz pierwszy w historii polskiego rankingu to samo wideo utrzymuje się na zwycięskiej pozycji czwarty miesiąc z rzędu. Klip “Początek” nie ma sobie równych i na dobre rozgościł się na najwyższym miejscu zestawienia. Na drugiej i czwartej pozycji znalazły się reklamy Gangu Słodziaków, które można już łapać w sklepach sieci Biedronka. Podium zamyka kolorowa Margaret w spocie Play. Na piąte miejsce trafiła reklama EB, w której możemy podglądać Sokoła, Zeppy Zepa i Steeza przy pracy w studiu nagraniowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/youtube-ads-leaderboard-za-sierpien-2018%3A-meskie-granie-nadal-gora,379500,artykul.html

Czwarty raz z rzędu liderem zestawienia jest Męskie Granie Orkiestra 2018 (Kortez, Podsiadło, Zalewski) – Początek (LIVE) Official Video. Klip, który został nagrany na żywo przy pomocy jednego ciągłego ujęcia w budynku Wyścigów Konnych Służewiec okazał się prawdziwym czarnym koniem rankingu i na razie nic nie wskazuje na to, by miał stracić na popularności. Na drugim miejscu znalazła się reklama Gang Słodziaków w Biedronce!, z której dowiadujemy się, że sympatyczne zwierzątka stanęły do leśnych wyścigów. Trzecia pozycja należy do Margaret i jej wakacyjnego przeboju o darmowym internecie do wykorzystania w Play na Kartę, Hit na lato! Nawet 30 GB za darmo w aplikacji Play24 | Margaret.

Czwarte miejsce to kolejna reklama Gangu Słodziaków Piosenka "Chodź poznaj Gang Słodziaków", dzięki której możemy lepiej poznać uroczych mieszkańców lasu, takich jak jeż Jerzyk, sowa Zosia, lisek Lucek, bóbr Borys, zajączek Zuzia i ryś Rysio.  Do rankingu zakwalifikował się również pierwszy odcinek serii EB Projekt Tymczasem – Docuseries – odcinek 1: Sokół „Chcemy Być Wyżej”. Celem inicjatywy jest połączenie sił artystów zarówno tych już zasłużonych dla polskiej sceny hiphopowej, jak i przedstawicieli nowej szkoły, aby wzajemnie reinterpretowali swoje utwory. W pierwszym spocie widzimy, jak Sokół, Zeppy Zep i Steez pracują nad kawałkiem Sitka.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

  • Miesięczne polskie zestawienia YouTube Ads Leaderboard są dostępne również na Think with Google.
  • Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.

Źródło: Google

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Reklamy TVP ogłasza zasady sprzedaży na 2020 rok
Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży na 2020 rok. W ofercie znalazło się pięć nowych produktów. Telewizja Polska kontynuuje system jawnych stawek, uelastycznia ofertę w zakresie stacji tematycznych jednocześnie dokonując korekt cen produktów.
Konferencja PAP: wiarygodność, personalizacja oraz innowacje – to przyszłość mediów
Przyszłością mediów są zawsze ludzie, ale wspomagani nowoczesnymi technologiami – powiedział minister cyfryzacji Marek Zagórski podczas II edycji konferencji „Media Przyszłości”, zorganizowanej w Warszawie 4 grudnia przez Polską Agencję Prasową przy współpracy z międzynarodowymi ekspertami.
Jak co roku zespoły sprzedaży działające w Grupie Agora zdobyły wysokie noty od klientów reklamowych w raporcie „Biura Reklamy 2019". W badaniu przygotowanym dla „Media Marketing Polska” zespół AMS otrzymał nagrodę Biura Reklamy OOH Roku, a wyróżnienia trafiły do handlowców z „Gazety Wyborczej” i Tandem Media.
Pierwsi dziennikarze firmowi w Polsce
Tytuł dziennikarza prasowego oraz legitymacje prasowe przyznał swoim pracownikom koncern farmaceutyczny Gedeon Richter Polska, wydawca magazynu firmowego „Richter Life”. Otrzymali je członkowie zespołu redakcyjnego, którzy tworzą magazyn dla pracowników ukazujący się od ponad 8 lat.
Świąteczny numer „Książek. Magazynu do czytania” z nowym logotypem i szatą graficzną
Najlepsza książka roku? Najciekawszy komiks? Najładniejsza okładka? W najnowszym wydaniu „Książek. Magazynu do czytania" redakcja prezentuje listę 10 najlepszych tytułów wydanych w 2019 roku, światowe gwiazdy literatury opowiadają o genialnych tegorocznych premierach, a polscy pisarze podpowiadają, co podarować tym, którzy czytają nie tylko od święta....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764