logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Youtube Ads Leaderboard za sierpień 2018: Męskie Granie nadal górą

  PR 26.09.2018, przeczytano 1002 razy
ilustracjastrzałka

Po raz pierwszy w historii polskiego rankingu to samo wideo utrzymuje się na zwycięskiej pozycji czwarty miesiąc z rzędu. Klip “Początek” nie ma sobie równych i na dobre rozgościł się na najwyższym miejscu zestawienia. Na drugiej i czwartej pozycji znalazły się reklamy Gangu Słodziaków, które można już łapać w sklepach sieci Biedronka. Podium zamyka kolorowa Margaret w spocie Play. Na piąte miejsce trafiła reklama EB, w której możemy podglądać Sokoła, Zeppy Zepa i Steeza przy pracy w studiu nagraniowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/youtube-ads-leaderboard-za-sierpien-2018%3A-meskie-granie-nadal-gora,379500,artykul.html

Czwarty raz z rzędu liderem zestawienia jest Męskie Granie Orkiestra 2018 (Kortez, Podsiadło, Zalewski) – Początek (LIVE) Official Video. Klip, który został nagrany na żywo przy pomocy jednego ciągłego ujęcia w budynku Wyścigów Konnych Służewiec okazał się prawdziwym czarnym koniem rankingu i na razie nic nie wskazuje na to, by miał stracić na popularności. Na drugim miejscu znalazła się reklama Gang Słodziaków w Biedronce!, z której dowiadujemy się, że sympatyczne zwierzątka stanęły do leśnych wyścigów. Trzecia pozycja należy do Margaret i jej wakacyjnego przeboju o darmowym internecie do wykorzystania w Play na Kartę, Hit na lato! Nawet 30 GB za darmo w aplikacji Play24 | Margaret.

Czwarte miejsce to kolejna reklama Gangu Słodziaków Piosenka "Chodź poznaj Gang Słodziaków", dzięki której możemy lepiej poznać uroczych mieszkańców lasu, takich jak jeż Jerzyk, sowa Zosia, lisek Lucek, bóbr Borys, zajączek Zuzia i ryś Rysio.  Do rankingu zakwalifikował się również pierwszy odcinek serii EB Projekt Tymczasem – Docuseries – odcinek 1: Sokół „Chcemy Być Wyżej”. Celem inicjatywy jest połączenie sił artystów zarówno tych już zasłużonych dla polskiej sceny hiphopowej, jak i przedstawicieli nowej szkoły, aby wzajemnie reinterpretowali swoje utwory. W pierwszym spocie widzimy, jak Sokół, Zeppy Zep i Steez pracują nad kawałkiem Sitka.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

  • Miesięczne polskie zestawienia YouTube Ads Leaderboard są dostępne również na Think with Google.
  • Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.

Źródło: Google

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764