logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Youtube Ads Leaderboard za sierpień 2018: Męskie Granie nadal górą

  PR 26.09.2018, przeczytano 377 razy
ilustracjastrzałka

Po raz pierwszy w historii polskiego rankingu to samo wideo utrzymuje się na zwycięskiej pozycji czwarty miesiąc z rzędu. Klip “Początek” nie ma sobie równych i na dobre rozgościł się na najwyższym miejscu zestawienia. Na drugiej i czwartej pozycji znalazły się reklamy Gangu Słodziaków, które można już łapać w sklepach sieci Biedronka. Podium zamyka kolorowa Margaret w spocie Play. Na piąte miejsce trafiła reklama EB, w której możemy podglądać Sokoła, Zeppy Zepa i Steeza przy pracy w studiu nagraniowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/youtube-ads-leaderboard-za-sierpien-2018%3A-meskie-granie-nadal-gora,379500,artykul.html

Czwarty raz z rzędu liderem zestawienia jest Męskie Granie Orkiestra 2018 (Kortez, Podsiadło, Zalewski) – Początek (LIVE) Official Video. Klip, który został nagrany na żywo przy pomocy jednego ciągłego ujęcia w budynku Wyścigów Konnych Służewiec okazał się prawdziwym czarnym koniem rankingu i na razie nic nie wskazuje na to, by miał stracić na popularności. Na drugim miejscu znalazła się reklama Gang Słodziaków w Biedronce!, z której dowiadujemy się, że sympatyczne zwierzątka stanęły do leśnych wyścigów. Trzecia pozycja należy do Margaret i jej wakacyjnego przeboju o darmowym internecie do wykorzystania w Play na Kartę, Hit na lato! Nawet 30 GB za darmo w aplikacji Play24 | Margaret.

Czwarte miejsce to kolejna reklama Gangu Słodziaków Piosenka "Chodź poznaj Gang Słodziaków", dzięki której możemy lepiej poznać uroczych mieszkańców lasu, takich jak jeż Jerzyk, sowa Zosia, lisek Lucek, bóbr Borys, zajączek Zuzia i ryś Rysio.  Do rankingu zakwalifikował się również pierwszy odcinek serii EB Projekt Tymczasem – Docuseries – odcinek 1: Sokół „Chcemy Być Wyżej”. Celem inicjatywy jest połączenie sił artystów zarówno tych już zasłużonych dla polskiej sceny hiphopowej, jak i przedstawicieli nowej szkoły, aby wzajemnie reinterpretowali swoje utwory. W pierwszym spocie widzimy, jak Sokół, Zeppy Zep i Steez pracują nad kawałkiem Sitka.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

  • Miesięczne polskie zestawienia YouTube Ads Leaderboard są dostępne również na Think with Google.
  • Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.

Źródło: Google

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za czerwiec 2019 r.
Po raz pierwszy w historii polskiego rankingu YouTube Ads Leaderboard, spoty jednej marki uplasowały się na wszystkich pozycjach rankingu. Kampania “A co gdyby?” z udziałem Janusza Chabiora w obrazowy, ale i humorystyczny sposób przekonuje użytkowników OLX do zachowania kultury w trakcie rozmów pomiędzy kupującymi a sprzedającymi. W spotach zobaczymy, jakie konsekwencje może...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w czerwcu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w czerwcu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się radio RMF FM oraz portal Wirtualna Polska.
Według danych Gemius/PBI w czerwcu serwis KomputerSwiat.pl odwiedziło 3,96 mln realnych użytkowników, co dało mu pierwszą pozycję wśród serwisów technologicznych trzeci miesiąc z rzędu.
Ulepszone szybkie tłumaczenie obrazu w aplikacji Tłumacz Google
Tłumacz Google pomaga Wam odkrywać nieznane miejsca, komunikować się w różnych językach i nawiązywać relacje, które nie byłyby możliwe bez jego wsparcia. Jedną z naszych ulubionych funkcji aplikacji mobilnej Tłumacz jest szybkie tłumaczenie obrazu, które pozwala Wam zobaczyć świat w swoim języku. Wystarczy, że nakierujecie obiektyw aparatu na tekst,...
11 lipca platforma nc+ uruchomi i udostępni swoim abonentom dwa nowe kanały sportowe CANAL+ SPORT 3 oraz CANAL+ SPORT 4 dedykowane rozgrywkom PKO Ekstraklasy. Kanały będą oferowane w modelu dystrybucji pozwalającym również na włączenie ich do oferty innych operatorów telewizyjnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764