Do styczniowego zestawienia trafiły aż dwa filmy Make Up in The City, czyli serii Maybelline, w której ambasador marki Jarosław Juźwin zaprasza do studia ciekawych gości i prezentuje pomysły na makijaż. Jeden odcinek zajął miejsce pierwsze, a kolejny czwarte. Druga pozycja to Almette i wideo, w którym zwycięzcy loterii zorganizowanej przez markę otrzymują klucze do swojego nowego drewnianego domku w górach. Podium zamyka Kuchnia Lidla z wyjątkowym przepisem na tłustoczwartkowy przysmak. Piąte miejsce zajął Orlen i nietypowy klient stacji benzynowej.
W karnawałowym okresie popularność zyskują tutoriale z inspiracjami dotyczącymi makijażu. Zdobywcą pierwszego miejsca jest właśnie Maybelline i wideo Sylwia Przybysz w looku inspirowanym Gigi Hadid - Make up in the City #35, w którym gospodarz programu Jarosław Juźwin wraz z piosenkarką i YouTuberką Sylwią Przybysz pokazali, jak umalować się w nowojorskim stylu dzięki kosmetykom z serii Gigi Hadid.
Na drugiej pozycji uplasowała się marka Almette i Dom z natury po raz wtóry! Almette spełnia marzenia. W wideo możemy zobaczyć, jak zwycięzcy loterii po raz pierwszy przekraczają próg swojego nowego, urokliwie położonego górskiego domku. Trzecie miejsce zajęła Kuchnia Lidla, czyli niewyczerpane źródło smakowitych pomysłów dla użytkowników YouTube. Z filmu PĄCZKI NADZIEWANE LODAMI | Z pamiętniczka barmana & Paweł Małecki dowiemy się jak przygotować pączki, w których tradycyjne różane nadzienie zastąpiły… lody.
Czwarte miejsce to po raz kolejny Maybelline i Idealny makijaż na zimę z Margaret - Make up in the City #34. Tym razem Jarosław Juźwin opowiedział o sposobach pielęgnacji skóry zimą i przygotował zimowy makijaż dla piosenkarki Margaret. Zestawienie zamyka Orlen z reklamą Kierunek ORLEN - spot reklamowy 2018, w której widzimy, że z oferty koncernu korzystają nawet przybysze z innej planety.
Źródło: YouTube